Δ.Α.Σ. - Σ.Η.Ε.Κ.(ΣΤΑΣΥ)
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
23/6/2014
Συνάδελφοι –σσες
Εδώ και 5 χρόνια ζήσαμε, ζούμε αλλά και, δυστυχώς, θα ζήσουμε τραγικές στιγμές, όλα όσα έχουν κερδηθεί με τους αγώνες και το αίμα του λαού μας έχουν στόχο να μας τα πάρουν πίσω με απώτερο σκοπό να μας εξαθλιώσουν σαν εργατική τάξη και να μας κάνουν να μην μπορούμε να σηκώσουμε ποτέ πια κεφάλι.
Το έργο που πρόκειται να παιχτεί στις πλάτες του εργαζόμενου και δοκιμαζόμενου λαού μας με πρωταγωνιστές την κυβέρνηση, την αστική τάξη της χώρας ,τα κόμματα που υπηρετούν την πολιτική της Ε.Ε. ,αλλά και με τις πλήρως υποταγμένες ηγεσίες του συνδικαλιστικού μηχανισμού που αποτελείται από τις πλειοψηφίες των ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, είναι λίγο ως πολύ γνωστό. Αφού θα μειώσουν δραστικά τόσο τους μισθούς των εργαζομένων όσο και των αριθμό του προσωπικού (μέσω υποχρεωτικών μετατάξεων, διαθεσιμοτήτων, απολύσεων κλπ) θα οδηγήσουν τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας στην απαξίωση και στο ξεπούλημα ,δίνοντάς τες δώρο στους επιχειρηματίες. Αυτό βέβαια είναι σε πλήρη εναρμόνισή με τις περίφημες κοινοτικές οδηγίες οι οποίες είναι απόρροια των συνθηκών του ΜΑΑΣΤΡΙΧΤ, ΛΙΣΑΒΩΝΑ 2000 κλπ.
(βλέπε: Η ΛΕΥΚΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ σελ.32-40 και σελ.100-110.)
Έτσι μετά την απελευθέρωση των τηλεπικοινωνιών και των αερομεταφορών, σειρά έχουν οι τομείς της ενέργειας ,του νερού και των συγκοινωνιών, όλα αυτά διδάσκονται ακόμα και στα Ελληνικά Πανεπιστήμια (βλέπε: “θεσμοί και πολιτικές ανάπτυξης της Ε.Ε.” Πα.Πει σελ. 71-75 / σελ.129-138. Θ. Σκούντζος εκδ. Σταμούλης.)
Αυτή συνάδελφοι και συναδέλφισσες είναι η Ε.Ε και οι μηχανισμοί που την υπηρετούν, αφού μας εξαθλιώσουν θα ξεπουλήσουν και τον πλούτο της χώρας σε τιμή ευκαιρίας, αυτός είναι και ο τελικός τους στόχος.
Ας έρθουμε τώρα στον δικό μας φορέα. Έχει ήδη παρθεί η απόφαση από τις διοικήσεις να μεταβούμε ,μέσω γενικών συνελεύσεων, σε ένα σχήμα με ενιαίο σωματείο για όλη την ΣΤΑΣΥ. Εμείς αυτό το θεωρούμε σωστό, αφού είναι μια πάγια θέση της παράταξής μας, αν και θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια.
Παρατηρούμε όμως, ότι ακόμη και σήμερα και παρόλα τα οξυμένα προβλήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε, υπάρχουν διάφορες φωνές οι οποίες προσπαθούν, για μια ακόμα φορά, να μας διασπάσουν, με αποτέλεσμα να προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες στα θέλω της κυβέρνησης και των επιχειρηματιών.
Στην περίοδο της κρίσης που διανύουμε βλέπουμε ότι ενώ το κεφάλαιο συντάσσεται και φτιάχνει ένα ενιαίο μέτωπο εναντίον μας, από την άλλη μεριά εμείς μέχρι σήμερα είμαστε διασπασμένοι, ακόμα και μέσα στους ίδιους φορείς. Αυτό συνάδελφοι αποδείχθηκε πως είναι ΕΓΚΛΗΜΑ και το πληρώσαμε ακριβά!!!
Σε περίπτωση που θα είχαμε ακολουθήσει τη τακτική του ενιαίου σωματείου, σήμερα που μιλάμε θα είχαμε αντιμετωπίσει πολλά από τα προβλήματα που ανέκυψαν όλο αυτό το διάστημα και δεν θα παρακολουθούσαμε τα γεγονότα ως θεατές.
Αυτό και μόνο συνάδελφοι θα έπρεπε να σας βάλει σε μεγάλο προβληματισμό!!!
Στην περίπτωση όμως που θα πάμε σε ενιαίο σχήμα, και πρέπει να παλέψουμε προς αυτήν την κατεύθυνση, το συνδικάτο της ΣΤΑΣΥ που θα δημιουργηθεί θα έχει τεράστια δύναμη. Γι΄ αυτό τον λόγο θα είναι πολλοί αυτοί που θα προσπαθήσουν να το ελέγξουν και ειδικά τα κόμματα που είναι στην κυβέρνηση αλλά και κόμματα που ενδέχεται να γίνουν.
Εμείς συνάδελφοι δεν είμαστε κατά του κομματικού συνδικαλισμού, το αντίθετο θα λέγαμε μάλιστα, υπό ένα όρο όμως να λέμε την αλήθεια και να ξεκαθαρίζουμε την γραμμή πάλης που πρόκειται να ακολουθήσουμε.
Θα πρέπει όμως ΟΛΕΣ οι άλλες παρατάξεις να μας πουν ξεκάθαρα:
• Θέλουν κρατικό φορέα συγκοινωνιών που θα αποτελεί λαϊκή περιουσία;
• Θέλουν φτηνό εισιτήριο για τους εργαζόμενους;
• Θέλουν οι συγκοινωνίες να παρέχουν το έργο τους με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια;
• Θέλουν προσωπικό άρτια εκπαιδευμένο και καταρτισμένο στο αντικείμενό του;
Μήπως όμως θέλουν δήθεν δημόσιες συγκοινωνίες με την σύμπραξη ιδιωτών (ΣΔΙΤ) το οποίο θα επαναφέρει στο προσκήνιο αυτά που ζούμε τώρα (μετατάξεις, απολύσεις, μειώσεις μισθών κλπ);
Μήπως, ακόμα χειρότερα, θέλουν καθαρά ιδιωτικές συγκοινωνίες με ακριβό εισιτήριο, χαμηλής ποιότητας υπηρεσίες, ελάχιστη ασφάλεια, με κακοπληρωμένο και ανειδίκευτο προσωπικό;
Διότι σύμφωνα με δηλώσεις που έχει κάνει ο γενικός γραμματέας δημοσίων έργων κ. Σ. Σιμόπουλος στην εκπομπή “ΣΚΑΙ ΤΩΡΑ” στις 18/6/2014 αναφέρει χαρακτηριστικά για τις παραχωρήσεις: “Συζητάμε με την Ε.Ε. με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Συζητάμε ακόμη και την μέθοδο της παραχώρησης για τη γραμμή 4...”
(πηγή Α.Π.Ε:http://www.inewsgr.com/37/metro-akoma-kai-me-symvasi-parachorisis-i-grammi-4.htm)
ΣΚΑΙΤΩΡΑ: http://www.skai.gr/tv/show/?showid=65576 Avatonpress:http://www.avatonpress.gr/2014/06/4_18.html )
Σήμερα λοιπόν οι παρατάξεις πρέπει να πάψουν να μιλάνε με αοριστίες, εφησυχάζοντας τους εργαζόμενους και έχοντας ως βάση ότι σιγά-σιγά κάτι θα μας δώσουν κάτω από το τραπέζι, όπως γινόταν μέχρι σήμερα , αρκεί φυσικά να μην μιλάμε, έτσι με γνώμονα την δύσκολη κατάσταση που βρίσκονται σήμερα οι εργαζόμενοι θα προσπαθήσουν να πουλήσουν ψεύτικες ελπίδες. Αυτός ήταν και παραμένει ο στόχος των κυβερνητικών και εργοδοτικών συνδικαλιστών, να σας εξαπατήσουν. Έτσι μόνο θα μπορέσουν να ελέγξουν ένα από τα πιο ισχυρά συνδικάτα που θα δημιουργηθεί μετά την ενοποίηση.
Αυτό ΔΕΝ πρέπει να τους το επιτρέψουμε συνάδελφοι
Αυτό θα είναι το τέλος μας.
Κριτήριο για εμάς είναι η εμπειρία σας, είδατε πως σταθήκανε οι συνδυασμοί στα δύσκολα, όταν επί παραδείγματι την σύμβαση του 2012 την υπόγραψαν ομόφωνα βάζοντας το ψευτοδίλημμα ότι σε περίπτωση που δεν υπογράψουμε με την λήξη της μετ-ενέργειας θα πάμε σε μισθούς των 580 ευρώ και όλα αυτά 15 ημέρες πριν την λήξη της. Δεν ακούστηκε ,για άλλη μια φορά, η άποψή μας που είπαμε να μην υπογραφεί η σύμβαση που μας μειώνει τους μισθούς. Διότι η σύμβαση θα μετατρέπονταν, σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, σε ατομική και θα ισχύσουν τα υπόλοιπα ως έχουν. Ένα άλλο που πρέπει να τονίσουμε είναι η στάση που κράτησαν οι άλλες παρατάξεις, κατά την διάρκεια της απεργίας των σωματείων ΣΕΛΜΑ και ΣΗΑΜ, όπου καλλιεργούσαν σκόπιμα τον φόβο, την διάσπαση και την μεμψιμοιρία ανάμεσα στους εργαζόμενους τόσο πριν την επίταξη όσο και μετά.
Οι συνδικαλιστές συνάδελφοι οφείλουν να μπαίνουν μπροστά στην μάχη, να την καθοδηγούν, να δίνουν θάρρος στους συναδέλφους τους και πάνω απ΄όλα να αναδεικνύουν το δίκιο του αγώνα τους για να έχουν συμμάχους και άλλα κοινωνικά στρώματα που δοκιμάζονται. Κανένας αγώνας δεν κερδήθηκε με φόβο!!
Όλα αυτά πότε τα είδατε στο χώρο μας;
Είναι βέβαια αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι το αστικό σύστημα έδωσε πολλά προνόμια σε κάποιους συνδικαλιστές, όπως την απαλλαγή από την εργασία, μπόνους κλπ, και αναφερόμαστε γενικά σε όλο το φάσμα του κινήματος από διάφορα πρωτοβάθμια σωματεία μέχρι φυσικά και τις ηγεσίες των ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, με προεξάρχοντες τους συνδικαλιστές του δημοσίου.
Η κατάπτυστη αυτή δομή και λειτουργία του συνδικαλιστικού κινήματος είχε ως αποτέλεσμα την πλήρη απαξίωση του ,από τους ίδιους τους εργαζόμενους, οι οποίοι με την σειρά τους αποκαλούν τους συνδικαλιστές με χαρακτηρισμούς όπως: βολεμένοι, εργατοπατέρες κλπ. Έτσι όταν πάρθηκαν αλλεπάλληλα αντεργατικά και αντιλαϊκά μέτρα και έπρεπε να παραταχθεί όλη η εργατική τάξη μαζί με τους συνδικαλιστές οι τελευταίοι είχαν ήδη υπονομεύσει ,με την στάση τους και με τις πρακτικές τους όλα αυτά τα χρόνια ,τον όποιο αγώνα θα προσπαθούσαμε να δώσουμε ως εργαζόμενοι. Αυτό συνεχίζεται ακόμη και σήμερα. Η πραγματικότητα μας αποδεικνύει όμως ότι πολλοί από τους συνδικαλιστές έχουν γίνει μέρος του συστήματος.
Αλήθεια... Με ποιο δικαίωμα ανέχονται να τους πληρώνει ο εργοδότης το μεροκάματο για να απέχουν από την εργασία τους;
Αλήθεια.. Πως θα λύσουν τα καθημερινά προβλήματα των εργαζομένων όταν δεν τα βιώνουν οι ίδιοι;
Το κρίσιμο λοιπόν θέμα που προκύπτει είναι
πως οραματιζόμαστε εμείς το εργατικό κίνημα.
Η απάντηση συνάδελφοι δύναται να περιγραφεί με απλά λόγια. Το ταξικό εργατικό κίνημα πρέπει να οικοδομηθεί με όρους μαζικότητας ,με πολιτική στόχευση, ενώ οι συνδικαλιστές θα πρέπει να είναι άμεσα ανακλητοί, να βρίσκονται καθημερινά στους χώρους εργασίας τους, να μην είναι απαλλαγμένοι από βάρδιες κλπ, πέρα από τις περιπτώσεις που ρητά προβλέπονται. Η πείρα μας έχει διδάξει ότι αναπτύχθηκε ισχυρό εργατικό κίνημα εκεί όπου οι συνδικαλιστές ήταν στους χώρους εργασίας ,όχι περαστικοί για δημόσιες σχέσεις, αλλά εργαζόταν δίπλα σε αυτούς που εκπροσωπούσαν. Το ταξικό εργατικό κίνημα που εμείς οραματιζόμαστε δεν έχει ανάγκη από επαγγελματίες συνδικαλιστές με ξεχωριστά προσωπικά προνόμια αλλά θα αποτελείται από αγωνιστές που θα στέκονται πλάι ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
Αξίζει δε να σημειωθεί ότι κατά την σύνταξη της παρούσης (και σε συνέχεια των προαναφερθέντων δηλώσεων του κ. Σιμόπουλου στις 18/6/14 για την γραμμή 4) δημοσιεύτηκε άρθρο στο ΒΗΜΑ της Κυριακής στις 22/6/2014 όπου λέει: Με μοντέλο «Ελ. Βενιζέλος» η νέα γραμμή 4 του μετρό, όπου είναι η γραμμή Λυκόβρυση – Περισσός μήκους 33 χλμ., ένα έργο αξίας περίπου 3,5 δις ευρώ. (πηγή: ΤΟ ΒΗΜΑ http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=608149).
Σε ιδιώτες επενδυτές θα περάσει για πολλά χρόνια όλο το σύστημα σταθερής τροχιάς της πρωτεύουσας.
Δηλαδή με πρόσχημα τις επενδύσεις -παραχωρήσεις για την κατασκευή της γραμμής 4, θα δοθούν μπόνους στους επιχειρηματίες οι γραμμές 1,2 και 3 και ενδεχομένως και το ΤΡΑΜ.
Το ζήτημα αυτό συνάδελφοι η παράταξή μας το ανέδειξε στην σύσκεψη όλων των Δ.Σ. των σωματείων που έλαβε χώρα στις 10/6/2014 για ενοποίηση των σωματείων. Τότε κάποιοι συνδικαλιστές γέλασαν, άλλοι αντέδρασαν και κατόπιν πήγαν στους χώρους δουλειάς και κατηγορούσαν την ΔΑΣ – ΣΗΕΚ ότι τους τα καταγγέλλει αυτά με σκοπό να τους εκβιάσει ώστε να πουν ΝΑΙ στο ενιαίο Σωματείο!!!
ΤΩΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ
ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ;
ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ;
Καλούμε όλα τα σωματεία της ΣΤΑΣΥ σε έκτακτα Δ.Σ. και σε έκτακτες γενικές συνελεύσεις, για να παρθούν αποφάσεις πριν να είναι πολύ αργά. Θα πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε αυτούς που καλλιεργούν το φόβο. Συνάδελφοι εμείς έχουμε την δύναμη και μπορούμε, με αποφάσεις γενικών συνελεύσεων ακόμα και επιστρατευμένοι, να αποτρέψουμε τα θέλω της κυβέρνησης και του κεφαλαίου.
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΛΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ !!!!!!
(η ΣΤΑΣΥ ειναι το μετρο ,ο ΗΣΑΠ και το τραμ )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου