Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

Συζήτηση στις γειτονιές των Αγγέλων



ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ: 17/4/2011
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ: 17/4/2012
- Καλώς ήλθες Δημήτρη, εδώ στη ρωγμή του χρόνου...
- Καλώς σε βρίσκω Νικόλα, έκανα τελική στάση εδώ...
- Του χρόνου δραπέτης κι εσύ?
- Ναι..., μην κοιτάς, εσύ βαρέθηκες νωρίς...
- Είχα καταλάβει ήδη της ζωής μου το παιχνίδι...
- Νικόλα αδελφέ μου, αλοίμονο, έχεις δίκιο...
- Είναι όμως κάτι στιγμές ρε Δημήτρη...
- Ναι είναι. Μα είναι τα όνειρα γι` αυτούς που ξέρουν να τα βλέπουν & τα τραγούδια
γι αυτούς που ξέρουν να τα πουν...
- Εγώ δεν είμαι ποιητής Δημήτρη...
- Δεν πειράζει, γράψε μου κάτι τώρα, μιας & ήρθα...
- Έτσι που τα βλέπω τα πράγματα από δω πάνω... "αχ Ελλάδα..."
- Αδελφέ μου, σαν πλανόδιο τσίρκο, η Εθνική μας Μοναξιά...
- Είδα την Ρόζα, Δημήτρη εδώ πιο κάτω μένει...
- Αλήθεια? για το χαμόγελο της τραγουδούσα...
- Άντε πάμε αδελφέ, μας περιμένουν..., ο Μάρκος, ο Τσιτσάνης, ο Ρασούλης &
τόσοι άλλοι...
- Πάμε Νίκο..., όλη η παρέα & πάλι εδώ...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου