ΕΦΟΠ-ΛΗΣΤΕΣ
Από τα ερωτήματα που έθεσε το ΚΚΕ σε Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, απάντησε μόνο σε ένα και σ' αυτό με ελλιπή στοιχεία!
Η κυβέρνηση κάνει σαν να μην άκουσε την Ερώτηση του ΚΚΕ για τους φόρους που πληρώνουν ή δεν πληρώνουν οι εφοπλιστές...
Μόνο 101.065.652,15 ευρώ είναι οι οφειλές των εφοπλιστών που έχουν βεβαιωθεί μέχρι τώρα από τις αρμόδιες ΔΟΥ, σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Εργασίας, απαντώντας στην Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων που απαίτησε το ΚΚΕ. Την αίτηση υπογράφουν οι βουλευτές Θανάσης Παφίλης, Χρήστος Κατσώτης και Νίκος Καραθανασόπουλος.
Πρόκειται για στοιχεία που δεν ανταποκρίνονται ούτε κατ' ελάχιστο στην πραγματικότητα, κάτι που βεβαιώνεται και από τα όσα αναφέρονται στο έγγραφο του υπουργού Εργασίας. Οπως σημειώνεται για το συγκεκριμένο ποσό, «πρόκειται για τα αρχικώς βεβαιωθέντα, καθόσον βρίσκονται σε εξέλιξη διακανονισμοί αρκετών οφειλών» προς το ΝΑΤ «και λαμβάνουν χώρα καταβολές στις ΔΟΥ (είτε εφάπαξ - είτε με ρύθμιση) για τις οποίες ενημερώνεται σταδιακά η αρμόδια υπηρεσία του ΝΑΤ»!
Αναφέρει ακόμα ότι «η υπηρεσία του ΝΑΤ έχει προβεί σε όλα τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία μέτρα αναγκαστικής εκτέλεσης, όπως απαγόρευση απόπλου του πλοίου, αναγκαστική κατάσχεση μέσω αρμόδιας ΔΟΥ, υποβολή μήνυσης και αναγγελία στους διενεργηθέντες πλειστηριασμούς».
Βέβαια, τα όσα σημειώνονται στο έγγραφο για τις ενέργειες της υπηρεσίας του ΝΑΤ, είναι χοντροκομμένος εμπαιγμός, αφού είναι αναρίθμητες οι περιπτώσεις πλοίων, που, ενώ οφείλουν στο Ταμείο, τους δίνεται άδεια απόπλου. Ας απαντήσει ο υπουργός και η κυβέρνηση: Πόσα οφείλουν στο ΝΑΤ οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, όπως για παράδειγμα η ΝΕΛ και άλλες, που όμως δρομολογούν ανενόχλητες τα πλοία τους;
Στην Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων του ΚΚΕ υπήρχαν ακόμα οι εξής ερωτήσεις προς τα συναρμόδια υπουργεία, οι οποίες παραμένουν αναπάντητες: Τι φόρους έχουν πληρώσει οι εφοπλιστές από το 2013 για τα πλοία με ελληνική σημαία, πόσες ναυτιλιακές εταιρείες και τι ποσό έχουν καταβάλει το 2013 με βάση το συνυποσχετικό σύμφωνο οικειοθελούς φορολόγησης των εφοπλιστών, ποια είναι τα φορολογικά έσοδα από ναυτιλιακές εξωχώριες εταιρείες (off - shore) στην Ελλάδα από το 2009 έως το 2013 και ποιες είναι οι βεβαιωμένες και ανεξόφλητες οφειλές των εφοπλιστών προς τη ΔΟΥ Πειραιά.
Η σιωπή της κυβέρνησης, ή τουλάχιστον η καθυστέρηση να απαντήσει, είναι ενδεικτική της κάλυψης που προσφέρει σε όλα τα επίπεδα στους εφοπλιστές και συνολικά στο κεφάλαιο.
Από τα ερωτήματα που έθεσε το ΚΚΕ σε Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, απάντησε μόνο σε ένα και σ' αυτό με ελλιπή στοιχεία!
Η κυβέρνηση κάνει σαν να μην άκουσε την Ερώτηση του ΚΚΕ για τους φόρους που πληρώνουν ή δεν πληρώνουν οι εφοπλιστές...
Μόνο 101.065.652,15 ευρώ είναι οι οφειλές των εφοπλιστών που έχουν βεβαιωθεί μέχρι τώρα από τις αρμόδιες ΔΟΥ, σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Εργασίας, απαντώντας στην Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων που απαίτησε το ΚΚΕ. Την αίτηση υπογράφουν οι βουλευτές Θανάσης Παφίλης, Χρήστος Κατσώτης και Νίκος Καραθανασόπουλος.
Πρόκειται για στοιχεία που δεν ανταποκρίνονται ούτε κατ' ελάχιστο στην πραγματικότητα, κάτι που βεβαιώνεται και από τα όσα αναφέρονται στο έγγραφο του υπουργού Εργασίας. Οπως σημειώνεται για το συγκεκριμένο ποσό, «πρόκειται για τα αρχικώς βεβαιωθέντα, καθόσον βρίσκονται σε εξέλιξη διακανονισμοί αρκετών οφειλών» προς το ΝΑΤ «και λαμβάνουν χώρα καταβολές στις ΔΟΥ (είτε εφάπαξ - είτε με ρύθμιση) για τις οποίες ενημερώνεται σταδιακά η αρμόδια υπηρεσία του ΝΑΤ»!
Αναφέρει ακόμα ότι «η υπηρεσία του ΝΑΤ έχει προβεί σε όλα τα προβλεπόμενα από την κείμενη νομοθεσία μέτρα αναγκαστικής εκτέλεσης, όπως απαγόρευση απόπλου του πλοίου, αναγκαστική κατάσχεση μέσω αρμόδιας ΔΟΥ, υποβολή μήνυσης και αναγγελία στους διενεργηθέντες πλειστηριασμούς».
Βέβαια, τα όσα σημειώνονται στο έγγραφο για τις ενέργειες της υπηρεσίας του ΝΑΤ, είναι χοντροκομμένος εμπαιγμός, αφού είναι αναρίθμητες οι περιπτώσεις πλοίων, που, ενώ οφείλουν στο Ταμείο, τους δίνεται άδεια απόπλου. Ας απαντήσει ο υπουργός και η κυβέρνηση: Πόσα οφείλουν στο ΝΑΤ οι ακτοπλοϊκές εταιρείες, όπως για παράδειγμα η ΝΕΛ και άλλες, που όμως δρομολογούν ανενόχλητες τα πλοία τους;
Στην Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων του ΚΚΕ υπήρχαν ακόμα οι εξής ερωτήσεις προς τα συναρμόδια υπουργεία, οι οποίες παραμένουν αναπάντητες: Τι φόρους έχουν πληρώσει οι εφοπλιστές από το 2013 για τα πλοία με ελληνική σημαία, πόσες ναυτιλιακές εταιρείες και τι ποσό έχουν καταβάλει το 2013 με βάση το συνυποσχετικό σύμφωνο οικειοθελούς φορολόγησης των εφοπλιστών, ποια είναι τα φορολογικά έσοδα από ναυτιλιακές εξωχώριες εταιρείες (off - shore) στην Ελλάδα από το 2009 έως το 2013 και ποιες είναι οι βεβαιωμένες και ανεξόφλητες οφειλές των εφοπλιστών προς τη ΔΟΥ Πειραιά.
Η σιωπή της κυβέρνησης, ή τουλάχιστον η καθυστέρηση να απαντήσει, είναι ενδεικτική της κάλυψης που προσφέρει σε όλα τα επίπεδα στους εφοπλιστές και συνολικά στο κεφάλαιο.
Κι επειδη ειναι παλια αυτη η "κολωνια" :
Τρίτη 20 Ιούλη 1999
ΝΑΥΤΙΛΙΑ
Να πώς "πνίγουν" το ΝΑΤ
Αλλαγή ονόματος και σημαίας πλοίου του εφοπλιστή Λιγνού, για αποφυγή χρεών προς το ΝΑΤ, αποκάλυψε η ΠΕΜΕΝ
"Καραμπινάτο" σκάνδαλο αποτελεί η υπόθεση του εφοπλιστή Λιγνού, ο οποίος, αφού "φέσωσε" με 460 χιλιάδες δολάρια το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο και οφείλει μεγάλα ποσά στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες,το "χέρι του νόμου" δεν τον αγγίζει, ενώ τα πλοία του τώρα πια ταξιδεύουν με διαφορετικά ονόματα και σημαίες! Η υπόθεση Λιγνού, που αποτελεί απλώς την κορυφή του παγόβουνου, έρχεται να επιβεβαιώσει τις απάτες των εφοπλιστών σε βάρος του ΝΑΤ, αλλά και τις δοσοληψίες μεταξύ εφοπλιστών και υπηρεσιών του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Ενα από τα πλοία τού εν λόγω εφοπλιστή, το "ΠΑΤΕΡΑΣ",εμφανίστηκε με άλλο όνομα και άλλη σημαία, στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας, χωρίς να έχουν εξοφληθεί οι οφειλές του στο Ταμείο, που είναι 130 χιλιάδες δολάρια.Σήμερα το Πρωτοδικείο Πειραιά θα εκδικάσει την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, που κατέθεσε το ΝΑΤ μετά από παρέμβαση της ΠΕΜΕΝ,για απαγόρευση του απόπλου του πλοίου μέχρι να εξοφληθούν οι οφειλές του. Επίσης, με χτεσινό απαντητικό έγγραφο της Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας Πλοίων Πειραιά, σε αίτημα της ΠΕΜΕΝ, αποκαλύπτεται ότι το πλοίο "ΠΑΤΕΡΑΣ" οφείλει στη ΔΟΥ 35.201 δολάρια.
Το πλοίο "ΠΑΤΕΡΑΣ" εμφανίστηκε στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας, με το όνομα"ΔΩΡΟΘΕΑ" και σημαία Μάλτας! Αν και βρισκόταν μπροστά στα μάτια των λιμενικών, την απάτη σε βάρος του ΝΑΤ αποκάλυψε τελικά η ΠΕΜΕΝ.Η αρμόδια υπηρεσία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά,στο αίτημα της ΠΕΜΕΝ, να απαγορευτεί ο απόπλους του πλοίου, και παρά το γεγονός ότι τα στοιχεία ήταν ατράνταχτα και αποδείκνυαν ότι το πλοίο "ΠΑΤΕΡΑΣ" ήταν ένα και το αυτό με το πλοίο "ΔΩΡΟΘΕΑ", είχε αποφανθεί ότι πρόκειται για άλλο πλοίο!
Τώρα, σύμφωνα με πληροφορίες που έφτασαν στην ΠΕΜΕΝ, αναμένεται να καταπλεύσει στο λιμάνι της Πύλου ή του Πειραιά ένα ακόμα πλοίο του Λιγνού, το "ΖΩΟΔΟΤΗΣ",το οποίο έχει μετονομαστεί σε "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ" και φέρει σημαία Παναμά. Οι οφειλές τού εν λόγω πλοίου στο ΝΑΤ ανέρχονται σε80.000 δολάρια...
Πέμπτη 8 Ιούλη 1999
Το ΥΕΝ "ευλογεί" το δουλεμπόριο
Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας αρνείται να ανακοινώσει οποιοδήποτε μέτρο προστασίας των ναυτεργατών από το διαπλεκόμενο "καρκίνωμα" της μεσιτείας
Οι "δουλέμποροι" ναυτικοί πράκτορες μπορούν να... συνεχίσουν το έργο τους άφοβα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη στάση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας. Τη διαβεβαίωση αυτή έδωσε ουσιαστικά χτες οΣταύρος Σουμάκης,ο οποίος κατά τη συνάντησή του, με τους ναυτιλιακούς συντάκτες έκανε σαφές ότι δεν πρόκειται να ληφθεί κανένα μέτρο ενάντια σε αυτό το, διαπλεκόμενο με δημόσιες υπηρεσίες, καρκίνωμα της Ακτής Μιαούλη που "ξεζουμίζει" τους ναυτεργάτες.
Σχολιάζοντας την πρόσφατη καταδικαστική απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Πειραιά, σε βάρος εφτά ναυτικών πρακτόρων για δουλεμπόριο, ο υπουργός αφού σχολίασε ότι "και λίγο φάγανε", όταν ρωτήθηκε αν θα αφαιρεθεί η άδεια άσκησης επαγγέλματος από τους 7 καταδικασμένους, σημείωσε πως "θα γίνει ό,τι προβλέπει ο νόμος". Ομως όταν η συζήτηση ήρθε στο "διά ταύτα", δηλαδή τι μέτρα θα λάβει, ώστε τοΓραφείο Ευρέσεως Ναυτικής Εργασίας να μην αποτελεί παραμάγαζο των δουλεμπόρων, αλλά και να σταματήσει η γνωστή δοσοληψία μεταξύ υπηρεσιών του ΥΕΝ και ναυτικών πρακτόρων, απάντησε: "Ο,τι είχα να πω, το έχω πει"! Μάλιστα, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Θ. Τσουροπλής,δήθεν εκνευρισμένος από τις συνεχείς ερωτήσεις για το θέμα της μεσιτείας, σε ερώτηση: "μα θα αφήσετε τους δουλέμπορους να δρουν ανενόχλητοι", δε δίστασε να απαντήσει: "Ναι"!
"Μεταμφιέσεις" πλοίου του Λιγνού
Η υπόθεση της αγαστής συνεργασίας των υπηρεσιών του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας με τους εφοπλιστές, αλλά και τους ναυτικούς πράκτορες, αποτελείσκάνδαλο διαρκείας, που το πληρώνουν οι ναυτεργάτες και βέβαια το ΝΑΤ.Δείγμα αυτής της αθλιότητας αποτελεί η υπόθεση του εφοπλιστή Λιγνού, ο οποίος έχει "φεσώσει" το ΝΑΤ, για εφτά πλοία του, με460.000 δολάρια. Ενα από τα πλοία του Λιγνού και συγκεκριμένα το"ΠΑΤΕΡΑΣ", του οποίου οι οφειλές στο ΝΑΤ είναι 130.000 δολάρια, θεάθηκε στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας με άλλο όνομα και συγκεκριμένα ως"ΔΩΡΟΘΕΑ" και σημαία Μάλτας. Η ΠΕΜΕΝ που ανακάλυψε την παρουσία του πλοίου, ζήτησε, με κατεπείγον έγγραφο προς το ΥΕΝ, το Κεντρικό Λιμεναρχείο και το ΝΑΤ να απαγορευτεί ο απόπλους του πλοίου.
Η αρμόδια υπηρεσία του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά με έντυπο σήμα της προχτές 6 Ιουλίου προς το ΝΑΤ αναφέρει: "Από έλεγχο που διενήργησε η υπηρεσία μας, προέκυψε ότι το πλοίο ΔΩΡΟΘΕΑ σημαίας Μάλτας είναι το πρώην "SOPHIE R" σημαίας Παναμά. Κατόπιν τούτου, επειδή ουδεμία σχέση προκύπτει με το πλοίο "ΠΑΤΕΡΑΣ" ΝΠ 9615, το οποίο σημειωτέο δεν έχει διαγραφεί από τα Νηολόγια της Υπηρεσίας μας, μέχρι σήμερα, η Υπηρεσία μας δεν μπορεί να απαγορεύσει τον απόπλου του πλοίου". Ομως, από στοιχεία που έστειλε χτες στο ΝΑΤ το Κεντρικό Λιμεναρχείο τουΡότερνταμ,προκύπτει ότι τόσο τα πλοία "SOPHIE R" και "ΔΩΡΟΘΕΑ", όσο και το "ΠΑΤΕΡΑΣ", είναι ένα και το αυτό!Η ΠΕΜΕΝ με χτεσινή της επιστολή απαιτεί από το ΥΕΝ να ελέγξει την υπηρεσία του Κεντρικού Λιμεναρχείου και επισημαίνει τις τεράστιες ευθύνες του ΥΕΝ και της κυβέρνησης για τη διατήρηση και ενίσχυση του εκτρωματικού νομικού πλέγματος που καλύπτει την εφοπλιστική ασυδοσία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου