Οι επερχόμενες δημοτικές εκλογές θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον Δήμο Πειραιά. Ο συνδυασμός του Γιάννη Μώραλη, αντιπροέδρου του Ολυμπιακού που έχει στο ψηφοδέλτιο τον Βαγγέλη Μαρινάκη και τους Σωκράτη και Πέτρο Κόκκαλη, είναι ένας νέου τύπου τρόπος “άλωσης” της τοπικής αυτοδιοίκησης. Ο Μώραλης επί 20 χρόνια βρίσκεται σε διάφορα πόστα της ποδοσφαιρικής ομάδας και αποτελεί την καλύτερη βιτρίνα του εφοπλιστή Μαρινάκη.Φυσικά o ιδιοκτήτης της πειραϊκής ομάδας πήρε πιο πριν την…”ευλογία” του Μητροπολίτη Πειραιά Σεραφείμ.
Πάντα η Εκκλησία δίνει την έγκρισή της σε πολιτικές προσπάθειες. Βέβαια, ίσως και η οικονομική ενίσχυση της πειραϊκής εκκλησίας από τον πρόεδρο του Ολυμπιακού, να είχε ένα επιπλέον Κάποιος θα μπορούσε να αντιλογήσει, ότι αφού είδαμε κι αποείδαμε από επαγγελματίες πολιτικούς, γιατί να μην δοκιμαστούν και άνθρωποι της αγοράς; Ειδικά σ’ έναν δήμο όπως ο Πειραιάς, που έχει αφεθεί στην τύχη του, με πάμπολλα προβλήματα και ιδιαιτερότητες, αλλά και προοπτικές λόγω του λιμανιού.
Πάντα η Εκκλησία δίνει την έγκρισή της σε πολιτικές προσπάθειες. Βέβαια, ίσως και η οικονομική ενίσχυση της πειραϊκής εκκλησίας από τον πρόεδρο του Ολυμπιακού, να είχε ένα επιπλέον Κάποιος θα μπορούσε να αντιλογήσει, ότι αφού είδαμε κι αποείδαμε από επαγγελματίες πολιτικούς, γιατί να μην δοκιμαστούν και άνθρωποι της αγοράς; Ειδικά σ’ έναν δήμο όπως ο Πειραιάς, που έχει αφεθεί στην τύχη του, με πάμπολλα προβλήματα και ιδιαιτερότητες, αλλά και προοπτικές λόγω του λιμανιού.
Όταν εμπλέκονται σ’ έναν συνδυασμό επιχειρηματίες και εφοπλιστές, σίγουρα έχουν συμφέροντα να υπερασπιστούν. Επίσης, η προσωπική κόντρα του Μαρινάκη με τον πρόεδρο της ΑΕΚ και της Aegean (και προσφάτως του ΟΠΑΠ), Δημήτρη Μελισσανίδη και το γεγονός ότι ο τελευταίος έκανε δωρεά για το Δημοτικό Θέατρο, έκανε τον εφοπλιστή να θεωρήσει πως κάποιος μπαίνει στα δικά του χωράφια.
Εννοείται πως καθώς όλοι οι επιχειρηματίες που εμπλέκονται με το ελληνικό ποδόσφαιρο δεν το κάνουν από φίλαθλα συναισθήματα, αλλά για να χρησιμοποιήσουν τις ομάδες ως βιτρίνα. Στην περίπτωση του Πειραιά, το παιχνίδι διεξάγεται γύρω από την ιδιωτικοποίηση του Ο.Λ.Π., καθώς κάθε Δήμαρχος του δήμου, γίνεται μέλος του Δ.Σ του Οργανισμού.
Επομένως η επιρροή στον πειραϊκό λιμένα που είναι “φιλέτο” επενδύσεων, απαιτεί κάποιον που να εκπροσωπεί τα συμφέροντα του εφοπλιστή. Ένα άτομο που να προωθήσει την ιδιωτικοποίηση προς όφελος του Μαρινάκη και του κάθε Μαρινάκη βέβαια. Η υποψηφιότητα Μώραλη, αποσκοπεί στο να τραβήξει τις ψήφους των οπαδών του Ολυμπιακού, εκμεταλλευόμενη την σαθρότητα έτσι κι αλλιώς του πολιτικού συστήματος. Όταν η εκλογή γίνεται με όρους δημοφιλίας και ποδοσφαιροποίησης, τότε υπάρχει πρόβλημα στην ίδια την ποιότητα της πολιτικής σκέψης και ζωής.
Επομένως η επιρροή στον πειραϊκό λιμένα που είναι “φιλέτο” επενδύσεων, απαιτεί κάποιον που να εκπροσωπεί τα συμφέροντα του εφοπλιστή. Ένα άτομο που να προωθήσει την ιδιωτικοποίηση προς όφελος του Μαρινάκη και του κάθε Μαρινάκη βέβαια. Η υποψηφιότητα Μώραλη, αποσκοπεί στο να τραβήξει τις ψήφους των οπαδών του Ολυμπιακού, εκμεταλλευόμενη την σαθρότητα έτσι κι αλλιώς του πολιτικού συστήματος. Όταν η εκλογή γίνεται με όρους δημοφιλίας και ποδοσφαιροποίησης, τότε υπάρχει πρόβλημα στην ίδια την ποιότητα της πολιτικής σκέψης και ζωής.
Ψιλά γράμματα βέβαια, αν δούμε τα κριτήρια του μέσου ψηφοφόρου. Αυτό που φανερώνει έστω και πρώιμα μια τέτοια υποψηφιότητα, είναι πως οι ισχυροί οικονομικά είναι σε θέση να εκτοπίσουν τους πολιτικούς. Αν ο συνδυασμός του Μώραλη θα είναι η απαρχή μιας τέτοιας μάχης συμφερόντων που θα επεκταθεί και σε άλλους τομείς της πολιτικής ζωής μένει να το δούμε. Όπως επίσης και την αντίδραση του λαού του Πειραιά σ’ αυτήν την υποψηφιότητα.
YΓ. Και βέβαια τσιμουδιά οι σύνδεσμοι του Ολυμπιακού, που υποστηρίζουν το “No Politica” και κλείνουν το μάτι στην Χρυσή Αυγή.
ΠΗΓΗ :http://www.inprecor.gr/archives/251907YΓ. Και βέβαια τσιμουδιά οι σύνδεσμοι του Ολυμπιακού, που υποστηρίζουν το “No Politica” και κλείνουν το μάτι στην Χρυσή Αυγή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου