Όπως σε κάθε ενδοϊμπεριαλιστική διαμάχη, υπήρξαν και σ αυτή νικητές και ηττημένοι. Ας δουμε σύντομα ποιοι καταφεραν τι και γιατί. Δεύτερη 🥈 νικήτρια η Ρωσία, η οποία κατάφερε να επαναθεμελιωσει την ισχύ της στη περιοχή και όσον αφορά την από εποχής ΕΣΣΔ σχεση της με το καθεστώς Ασαντ (Χαφεζ Αλ) και τους νέους δρόμους πλουτοπαραγωγικων πηγών που άρχισαν να χαρασσονται από την εποχή της επέμβασης των ΗΠΑ στο Ιράκ. (Ουσιαστικά δλδ από την ανατροπή του Υπαρκτου)
Τα Βρασνά έγιναν πρωτοσέλιδο θέμα σήμερα, επειδή οι κάτοικοι του χωριού κατασκήνωσαν βραδιάτικα για να στήσουν ενέδρα και να πετάξουν πέτρες σε λεωφορεία που μετέφεραν πρόσφυγες, με σκοπό να εμποδίσουν τη μετεγκατάσταση τους στην περιοχή. Τα κατάφεραν.
ΟΠΟΙΟΣ λοιπον ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΤΕ (20 ΟΚΤ 11) ΤΟ ΚΚΕ ....ΤΙ "ΠΑΙΖΟΤΑΝ" ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ή ειναι πολιτικα ανιδεος και μυωπας ή βαλτος να συσκοτιζει .
1) κεινη την μέρα λοιπον ψηφιζόταν το πολυνομοσχεδιο 2) η κυβερνητική πλειοψηφία κρεμόταν σε μια κλωστή ( σε ελαχιστους ψήφους βουλευτων) 3) Το σύνολο των βουλευτών τους τρέμουν ήδη τα πόδια τους .Θυμίζω:στην προηγούμενη συνεδρίαση της Βουλής βουλευτές φεύγουν μετά βίας και προπηλακιζομενοι ,μέχρι κι απ το λαγούμι της βουλής προς Εθνικό κήπο
Προσπαθώ μέρες τώρα να βάλω κάπως σε τάξη σκέψεις και συναισθήματα από το προσκύνημα στα "γιουρα" Ξεκινήσαμε αχαραγα για το λιμάνι του Λαυρίου. Στην θέα των δύο πλοιαριων με πρόβλεψη 5 με 6 μποφόρ κάνεις δεν φανταζόταν τι θα επακολουθουσε Το θανατονησι μας έδειξε τα δόντια του και έβαλε τα "καλά" του να μας υποδεχτεί. (Το γεγονός ότι ο σ. γραμματέας είχε την τελευταία συνάντηση με τον γουρλοματη γκαντεμασαυρο μικροβαμπιρ την Παρασκευή το βράδυ δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση και αναγετε στη σφαίρα των προλήψεων και της μεταφυσικής 😂) Οι μισοί έχουν βγάλει τα άντερα τους και οι άλλοι μισοί σε κατάσταση "νιρβανα" προσπαθουν να νικήσουν το θεριό Κάπου κει προβάλλει μπροστά μας το νησι Κρανίου τόπος...... ένας πέτρινος βραχος που το μόνο που φυτρώνει είναι σκορπιοί φίδια και σαυρες Με την θέα του βράχου ξυπνάμε όλοι τα δύο πλοία πάνε δίπλα δίπλα οι σημαίες ξεδιπλωνονται όλοι στα καταστρωματα χαιρετιομαστε και μια φωνή αντηχεί στο Αιγαίο πέρα ως περα
Η συνεννόηση Τουρκίας – Συρίας με την πίεση των Ρώσων για μια συνθήκη με ένα «περίεργο μεικτό πακέτο» που θα ικανοποιούνται και οι δύο ενώ παίζουν τους τουρίστες οι «σύμμαχοι στο ΝΑΤΟ» και θα θάβονται οι πρώην σύμμαχοι του Κούρδοι.
Το «περίεργο μεικτό πακέτο» που θα «σέβεται και θα αναγνωρίζει το εύλογο συμφέρον της Τουρκίας» - το λένε όλοι άλλωστε αυτό - είναι ήδη έτοιμο, και αν πετύχει μπορεί να πάει γάντι για Κύπρο και Αιγαίο. Κι όπως είδαμε τους τουρίστες Πομπέο και τον ΓΓ του ΝΑΤΟ, να σουλατσάρουν σφυρίζοντας ακαταλαβίστικα(;) και αδιάφορα για Αιγαίο και Αν Μεσόγειο… μιλώντας και αυτοί για το εύλογο συμφέρον της Τουρκίας, εσείς κάντε τώρα τους υπολογισμούς σας και στείλτε τον λογαριασμό στους πανηγυρτζήδες που μας γκάστρωσαν ότι με τις βάσεις και τη νέα Συμφωνία με τις ΗΠΑ (μιλάμε για… αξιόπιστο σύμμαχο, ρωτήστε και τους Κούρδους…) θωρακίζεται η Ελλάς(!) απέναντι στους Τούρκους…
Τι Ελλάς, τι Κουρδία τι κοροϊδία. Για τους ιμπεριαλιστές κάτι κανόνια και κάτι κανονιές αξίζουν!
Για όσους δεν έχουν κατανοήσει τι συμβαίνει με τους Κούρδους αυτή τη στιγμή, εδώ είναι ένα μικρό (απλοποιημένο) μάθημα Ιστορίας:
-Οι Κούρδοι ζουν σε αυτή την περιοχή που την αποκαλούν σήμερα πατρίδα τους, εδώ και χιλιάδες χρόνια. Μετά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο και την πτώση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, οι Βρετανοί και οι Γάλλοι υποσχέθηκαν στους Κούρδους ότι θα μπορούσαν να συνεχίσουν να διαμένουν ειρηνικά σε αυτές τις περιοχές, επειδή σκόπευαν να δημιουργήσουν μια χώρα που θα ονομαζόταν Κουρδιστάν. Άλλαξαν την υπόσχεση αυτή και χώρισαν την κουρδική πατρίδα στα τέσσερα με τη δημιουργία του Ιράκ, του Ιράν, της Τουρκίας και της Συρίας.
Το "Dance me to the end of love" του Λέοναρντ Κοεν όλοι πιστεύουμε ότι είναι ένα ρομαντικό τραγούδι που εξυμνεί τον έρωτα. Όμως όχι. Ο Κόεν έγραψε το «Dance me to the end of love» για να υμνήσει την ακατάλυτη δύναμη τής αγάπης, με αφορμή την τραγική εμπειρία τού εκ Θεσσαλονίκης Ελληνοεβραίου «βιολιστή του Άουσβιτς» Ιάκωβου Στρούμσα, ο οποίος ήταν υποχρεωμένος από τους αξιωματικούς των Ες Ες να αποχαιρετά με κλασική μουσική και εμβατήρια συγγενείς και φίλους που όδευαν προς τους θαλάμους αερίων. Η συγκεκριμένη ορχήστρα είχε οριστεί από τους ναζί, για λόγους ευταξίας αλλά και σαρκασμού, να συνοδεύει με μουσική τη θλιβερή πορεία των καταραμένων του Τρίτου Ραιχ προς τους θαλάμους αερίων (σπρώχνονταν γυμνοί προς το χώρο των υποτιθέμενων λουτρών,όπου τους περίμενε το θανατηφόρο δηλητήριο). Την ώρα ακριβώς που μπροστά τους σπρώχνονταν προς το θάνατο ομόφυλοι και ομόθρησκοί τους, φίλοι, συγγενείς, αγαπημένα τους πρόσωπα. Ο Κοεν τραγουδάει εκ μέρους μιας γυναίκας. Πρόκειται για τη σύζυγο του Στρούμσα. Μέσα από τη φωνή του και με τους στίχους του, εκείνη απευθύνεται στον αγαπημένο της για τελευταία φορά, καθώς σπρώχνεται μέσα στο γενικευμένο ΠΑΝΙΚΟ προς τους θαλάμους αερίων και τους φούρνους αναζητώντας μια ύστατη ευλογία απαντοχής και αναπτέρωσης της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Απέναντί της,ο αγαπημένος της παίζει βιολί σε αυτήν την ύστατη συνάντησή τους,παρηγορώντας την,προτού εκείνη αποχωρίσει για πάντα από τη σκηνή, από τη ζωή του βιολιστή και από τη ζωή της αγάπης. Εκείνη τον παρακαλά, τον παροτρύνει: «Dance me to the end of love».
Στη φωτο, ο Ιάκωβος Στρουμσα
Γ.Γ.
"Είναι περίεργο το πώς γράφονται τα τραγούδια γιατί κάθε τραγούδι προέρχεται από ένα «σπόρο» που σου δίνει κάποιος ή που σου δίνει ο κόσμος και αυτό είναι που κάνει τη διαδικασία σύνθεσης ενός τραγουδιού τόσο μυστηριακή. Το συγκεκριμένο τραγούδι προήλθε από πράγματα που άκουσα ή διάβασα για τα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Β’ παγκοσμίου πολέμου.
Σε κάποια από αυτά, ακριβώς δίπλα στα κρεματόρια, υπήρχε ένα κουαρτέτο μουσικών το οποίο εξαναγκαζόταν να παίζει κλασσική μουσική ενώ οι άνθρωποι δίπλα τους καιγόταν ζωντανοί. Οπότε ο στίχος `dance me to your beauty with a burning violin` εννοεί την ομορφιά του να είσαι παρόν στην ολοκλήρωση μιας ζωής, στο τέλος της ύπαρξης της. Βέβαια, η γλώσσα είναι ίδια με αυτή που θα χρησιμοποιούσε κάποιος για να «παραδοθεί» σε ένα αγαπημένο πρόσωπο. Οπότε, αφού η γλώσσα είναι η ίδια δε χρειάζεται να ξέρει κάποιος την πραγματική σημασία του τραγουδιού, αφού μπορεί εξίσου να χρησιμοποιηθεί για οποιονδήποτε παθιασμένο σκοπό" Leonard Cohen
Ένας Στρατός λένε μετράει από τους άντρες του .Στο Κουρδιστάν μετράει από τις γυναίκες του !!
" Μην σας παραπλανά το χαμόγελό μας, είμαστε όλες νεκρές. Μας βίασαν, μας πυροβόλησαν, μας σκότωσαν. Ακρωτηρίασαν το σώμα μας, αφαίρεσαν τα γεννητικά μας όργανα και μας κινηματογραφούσαν γελώντας. Ήμασταν ένοχες επειδή ήμασταν επαναστάτριες, ένοχες επειδή ήμασταν γυναίκες που κρατούσαν όπλο. Αλλά ήμασταν μικρά κορίτσια. Υποφέραμε από πείνα και είχαμε υποστήριξη μόνο από εκείνους που είχαν πολύ λιγότερα από εμάς. Ένα χαμόγελο, μια κραυγή. Ήμασταν τρομαγμένες, αλλά σκεφτήκαμε ότι το κάναμε για να ευαισθητοποιήσουμε τους ανθρώπους που μας θαύμαζαν, αλλά ποτέ δεν μας υποστήριζαν...» «Κούρδοι μαχητές του θανάτου στο Αφρίν», Μάρτιος 2018
Η δημιουργία ανεξάρτητου Κουρδικού κράτους αποτελεί το όνειρο όχι μόνο των Κούρδων αλλά και του Ισραήλ, με στόχο την αναδιαμόρφωση της περιοχής προς όφελος των στρατηγικών τους συμφερόντων.
Η Τουρκία δεν θα μπορούσε ποτέ να εισβάλει χωρίς την έγκριση της Ρωσίας, λόγω των ανυπέρβλητων δυνατοτήτων ηλεκτρονικού πολέμου και αεράμυνας που διαθέτει η δεύτερη στη Συρία.
Ο πρωθυπουργός της χώρας Κυριάκος Μητσοτάκης με επίσημη ανακοίνωσή του καταδίκασε την ενέργεια του βουλευτή του Κωνσταντίνου Μπογδάνου να δημοσιοποιήσει τα στοιχεία διαδηλωτή γιατί όπως γράφει στην ανακοίνωσή του αυτού του είδους οι συμπεριφορές βουλευτών του δεν ταιριάζουν με το αγωνιστικό παρελθόν του ίδιου. Ο κύριος Μητσοτάκης ζήτησε την παραίτηση του Μπογδάνου από το βουλευτικό αξίωμα, αλλιώς θα προβεί στη διαγραφή του. Αναλυτικά η ανακοίνωση του πρωθυπουργού είναι η παρακάτω:
Κύριε Μητσοτάκη. Βουλευτής της κοινοβουλευτική σας ομάδα,παραδέχεται δημόσια σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ότι το κράτος της Δεξιάς δολοφονούσε αθώους ανθρώπους. Το διαψεύδετε, το καταδικάζετε ή το επικροτείτε ?