Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Σάββατο 6 Αυγούστου 2022

"Πράσινη ανάπτυξη " και άλλα ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ




 Αυτό το μηχάνημα χρειάζεται να μετακινήσει 500 τόνους γης/μεταλλεύματος που θα κατάληξει σε μία μπαταρία αυτοκινήτου λιθίου. Καίει 900-1000 γαλόνια καυσίμου σε μια βάρδια 12 ωρών.

Το λίθιο εξευγενίζεται από το μετάλλευμα χρησιμοποιώντας θειικό οξύ. Το προτεινόμενο ορυχείο λιθίου στο Thacker Pass εκτιμάται ότι απαιτεί έως και 75 τόνους θειικού οξέος την ημέρα! Το οξύ δεν αποδομείται στη φύση.
Μια μπαταρία σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ας πούμε ένα μέσο Τέσλα, χρειάζεται 12 κιλά λιθίου, 30 κιλά νικέλιο, 20 κιλά μαγγάνιο, 15 kg κοβάλτιο, 100 κιλά χαλκό και 100 kg αλουμίνιο, χάλυβα και πλαστικό κλπ...... κατά μέσο όρο 750-1.000 τόνους ορυκτών, που έπρεπε να εξορυχθούν και να μετατραπούν σε μια μπαταρία που αποθηκεύει απλώς ηλεκτρική ενέργεια..... Ηλεκτρισμός που παράγεται από πετρέλαιο, φυσικό αέριο, άνθρακα, πυρηνική ενέργεια ή νερό (και ένα μικροσκοπικό κλάσμα του ανέμου και της ηλιακής ενέργειας)... .
Αυτή είναι η αλήθεια, για το ψέμα, της «πράσινης» ενέργειας.
Δεν υπάρχει τίποτα πράσινο για την πράσινη νέα συμφωνία. Εσείς, καλύτερα να μάθετε πώς να ψηφίζετε, διαφορετικά αυτή η ανοησία θα συνεχίσει ναι αναπαράγεται και να διαφημίζεται μέχρι να γεμίσει όλος ο τρίτος κόσμος με άδειες και άχρηστες μπαταρίες γεμάτες βαρέα μέταλλα που δεν διαλθονται ΠΟΤΕ !!

ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ






1 σχόλιο:

  1. Υπέροχο!
    Τέτοια ξεβρακώματα χρειάζονται, για να ξεστραβώνονται όσοι τουλάχιστον έχουν την αγωνία της Αλήθειας.
    Τέτοια καταστροφή περιβάλλοντος για παραγωγή μπαταρίας λιθίου. Που μετά χρειάζεται και άλλο ένα κεφάλαιο καταστροφής περιβάλλοντος για τις μηχανές (ανεμογεννήτριες, φωτοβολταϊκά, κυματοσυλλέκτες, γεωθερμικά) που θα την φορτίζουν. Κι ας πούμε ότι έχει έναν αριθμό 1000 επαναφορτίσεων ισοδύναμης ονομαστικής χωρητικότητας στη διάρκεια της ζωής της. Η μπαταρία έχει και αυτή έναν μέσο βαθμό απόδοσης. Θέλει φόρτιση π.χ. 1,50 kwh για να αποδώσει ωφέλιμη ηλέκτρική ενέργεια 1,00 kWh στους πόλους της. Είναι πολύ πιθανό, να αποδειχτεί ότι χρειάζεται να καταναλωθούν 2 η και 3 χιλιάδες, ας πούμε 2500 kWh για να ...."εξοικονομήσουμε" χίλιες!
    Παρανοϊκό;
    Με την δική μας κοινωνική λογική ναι.
    Από την πλευρά του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου όμως καθόλου!
    Αυτοί δε λογαριάζουν την καθαρή καταστροφή των 2500-1000=1500 kWh, παρά τα κέρδη από όλον αυτό το τζίρο "αξιοποίησης" των κεφαλαίων τους για την παραγωγή της χωρητικότητας 1kWh, που συναρτάται με αυτή την ενεργειακή καταστροφή των ~1500kWh!
    Πόσο να είναι το συνολικό μονοπωλιακό κέρδος για την παραγωγή μιας μονάδας χωρητικότητας 1kWh;
    Με τιμή πώλησης των μπαταριών λιθίου στο εμπόριο σήμερα ~0,25€/kWh-χωρητικότητας, ακόμη και 50% να είναι το κέρδος, σε απόλυτη τιμή δεν ξεπερνάει το 0,125€/kWh.
    Mην ανατριχιάζετε αν σκεφτείτε ότι γι αυτό το γαμημένο 0,125€ πρέπει να καταστραφούν συνολικά και τελεσίδικα ~1500kWh ενέργειας, που θα προέλθουν από αλλού, γιατί όπως είδαμε αυτό είναι το καθαρό αρνητικό ισοζύγιο της παραγωγής "ανανεώσιμης" ενέργειας από μπαταρία για την κίνηση π.χ. αυτοκινήτου η όποιασδήποτε άλλης συσκευής χρειάζεται ηλεκτρική ενέργεια και δεν μπορεί να συνδεθεί απευθείας σε δημόσια/κεντρικά δίκτυα.
    Και δεν έχουμε υπολογίσει σε αυτό το ενεργειακό "κόστος" το επίσης απαιτούμενο για την απόσυρση η ανακύκλωση αυτών των δηλητηριωδών απορριμάτων των αχρήστων μπαταριών, που κανείς ακόμη δεν έχει σκεφτεί πως θα γίνει.
    Ο σύγχρονος Καπιταλισμός είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΣ, κι ας λένε οι οικονομικοί απατεώνες πως "το ΑΕΠ αυξάνει" έστω και 0,5%.
    Δεν αυξάνει. Γκρεμίζεται!
    Πρόκειται για μιαν ασύλληπτη καταστροφή, που μόνο τα προεόρτιά της βλέπουμε σήμερα (υπερθέρμανση, πλημμύρες, πυρκαϊές, παγετοί, καύσωνες, πανδημίες) και θα πέσει όλη στον λαιμό των παιδιών μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή