Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ




Ενα 2ωρο βίντεο που θα σας κάνει σοφότερους και αξίζει να δείτε 


Fragkiska Megaloudi



Ο Γιώργος Σαχίνης από το ΚρητηTV και την εκπομπή Αντιθέσεις μας κάλεσε μαζί με τον Stylianos Papardelas / Photographer να μιλήσουμε για το προσφυγικό, την έρευνα στην Ιορδανία, τη Νιγηρία, τη Βόρεια Κορέα. Είναι από τις λίγες φορές που έχεις απέναντι σου έναν δημοσιογράφο -οικοδεσπότη εκπομπής που έχει ερευνήσει τα θέματα του και κάνει ενδιαφέρουσες ερωτήσεις και κυρίως ξέρει για τι μιλάει. Ετσι οι 2 ώρες στην εκπομπή πέρασαν τόσο γρήγορα που δεν θέλαμε να φύγουμε. Τον ευχαριστούμε για την πρόσκληση και την τιμή να είμαστε οι πρώτοι καλεσμένοι του το 2016. Εδώ μπορείτε να δείτε το βίντεο της εκπομπής, εάν δεν την είδατε (γιατί μας ειδοποίησαν ότι πήγε απίστευτα καλά σε τηλεθέαση και θέλω να ευχαριστήσω όσους αφιερώσατε αυτό το δίωρο από το χρόνο σας να μας ακούσετε)








Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΛΛΟΝ



Αιτία Πολέμου λοιπον ... Εναν Πόλεμο που μας κήρυξαν και επίσημα δηλώνοντας με όλα τα μέσα πως θα τσακίσουν και τα τελευταία λαικά κι εργατικά δικαιώματα ,....εναν πόλεμο που υπόβοσκε πάντα ,άλλοτε ευφησυχάζοντάς τον λαό ,άλλοτε με μερική ανακωχή και πλαστή "ευμάρεια " ... εναν πόλεμο που εχεις πλέον απέναντι και τους χτεσινούς "συνοδοιπόρους" σου και "απελευθερωτές" ....Σ αυτόν τον πόλεμο λοιπόν θα μηχανευτείς ολα  τα μέσα και τους τρόπους για να αποδείξεις στον εχθρό οτι εχει μπλέξει με εναν αποφασισμένο και οργανωμένο λαό απέναντί του ! Μέχρι και "γιαπωνέζος τουρίστας" θα ντυθείς ! 
















Όχι δεν έγινε και κάτι σπουδαίο  επειδή το ΠΑΜΕ πέρασε σαν οδοστρωτήρας πάνω από τις δυνάμεις καταστολής. Ούτε αλλάζει τακτική, ούτε υπόσχεται κάποιον μαύρο Γενάρη. Αλλά είναι χρήσιμο να γίνουν κάποιες παρατηρήσεις.
Η χρήση της βίας ως μέσο είναι όχι μόνο αποδεκτή αλλά και αναπόφευκτη κάποιες φορές. Το ζητούμενο είναι να εξεταστεί ποιες δυνάμεις συγκρούονται και για ποιόν λόγο συγκρούονται.
Έχει πολύ μεγάλη διαφορά λοιπόν το ξύλο που θα δώσει (η θα φάει ) ο Χαλυβουργός που στην παραπάνω φωτογραφία απασχολεί με τα χέρια του τρεις ματατζήδες, από τις πέτρες και τις μολότοφ που θα πετάξει από απόσταση ο μπάχαλος και θα κρυφτεί στα στενά. Όχι τόσο λόγω της μορφής της βίας που επιλέγει αλλά γιατί εκπροσωπεί ΚΑΙ σε αυτή τη στιγμή της ταξικής πάλης το συνδικάτο του. Είναι εκεί με το πανό του, μετά από απόφαση του συνδικάτου του για να διαδηλώσει απέναντι στην επίθεση που έχει εξαπολύσει το κεφάλαιο στην ασφάλιση.

Κανείς δεν μπορεί να υποστηρίξει πως είναι δυνατή μια σύγκρουση απέναντι στις δυνάμεις καταστολής υπέρ των διαδηλωτών. Το αστικό κράτος έχει εξοπλίσει ολόκληρους στρατούς για αυτό τον σκοπό. Ο φετιχισμός της βίας και της σύγκρουσης , η μητροπολιτική βία - που είναι και της μόδας - έχουν ως αποτέλεσμα την λήψη όλο και σκληρότερων μέσων κι μέτρων καταστολής. Με αυτούς τους όρους δεν μπορεί και δεν συμφέρει την εργατική τάξη να αναμετρηθεί. Αυτό το ξέρει ο Χαλυβουργός γιατί ξέρει τι είναι υπεραξία, εκμετάλλευση, κεφάλαιο, κράτος. Γιαυτα μιλάει στο συνδικάτο του, αυτά λεει στους συναδέλφους του που απολύονται. Είναι παλικάρι, όχι μόνο γιατί στέκεται απέναντι στους "μπάτσους" αλλά γιατι τράβηξε 9 μήνες απεργίας , μέσα σε κλίμα τρομοκρατίας.


Γιατί δεν συμβιβάστηκε ΠΟΤΕ

Να γίνουν πολλοί οι Σιφωνιοί, αυτό πρέπει να κάνουμε.




















Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Η πορεία ενός ....ανειδίκευτου επαναστάτη







"Οποιος εργαζομενος ΕΡΤ γραψει κατι μεμπτον δια την κρατουσαν καταστασιν,να περασει απο τη Διευθυνση δια προσωπικην του υποθεσιν"





Το  "ρήγμα" ....έγινε ......ο δρόμος ... χαράχτηκε ....Κάτι "ψιλά" μένουν ακόμα και θα "γυρίσουμε οριστικά τις πλάτες μας στο μέλλον

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016

Κράτα γερά ρε Ομαδάρα ΟΑΚΚΕ !!!










Ανακοίνωση της ΟΑΚΚΕ
«Mια του κλέφτη, δυο του κλέφτη!»
Σήμερα, Τρίτη 5 του Γενάρη, από το πρωί
η επίσημη ιστοσελίδα της ΟΑΚΚΕ είναι εκτός λειτουργίας
μετά από μια τρίτη οργανωμένη επίθεση που δέχτηκε
μέσα στον τελευταίο μήνα από την ίδια πηγή.
Αυτή η επίθεση αποτελεί κλιμάκωση των δύο προηγούμενων.

Όμως αυτή τη φορά οι ψηφιακοί τραμπούκοι,
επειδή αποθρασύνθηκαν, προδόθηκαν.
Έτσι εντοπίστηκαν από τους τεχνικούς μας,
όχι βέβαια σαν πρόσωπα, αλλά εντοπίστηκε η πολιτική τους βάση.
Λοιπόν το χτύπημα έγινε από έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή
με ΙP (ηλεκτρονική ταυτότητα) 185.84.108.232.
Αυτή η IP βρίσκεται στη Ρώσικη Ομοσπονδία
και συγκεκριμένα στην Αγία Πετρούπολη.
Δημοσιεύουμε παρακάτω μια διεθνή ιστοσελίδα αναζήτησης,
όπου έχει μπει η συγκεκριμένη ΙP.
Tα στοιχεία της ΙP είναι καταγεγραμμένα και πέρα από κάθε αμφισβήτηση.
ip
Από πολιτική άποψη όλα λοιπόν είναι στη θέση τους,
δηλαδή εύκολα ερμηνεύσιμα.
Οι σοσιαλφασίστες έριξαν πάνω μας
μια πέτρα που έπεσε στα πόδια τους




Απορια Ιστολογιου : Και γιατι δεν ζητατε ρε παιδια την συνδρομη της Πρεσβειας ? 

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

ΤΟ ΚΤΗΝΟΣ ΖΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΝΑΣΤΑΙΝΕΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ








του Ευάγγελου Δανέζη 

Μια μακάβρια φωτογραφία με δακτυλίδια που κατασχέθηκαν από τους φυλακισμένους μελλοθάνατους των ναζιστικών στρατοπέδων συγκέντρωσης... 
Η κυβέρνηση της Δανίας με την πρόσφατη απόφαση της να κατάσχει τα προσωπικά είδη αξίας από τους κυνηγημένους πρόσφυγες, "για κάλυψη δαπανών υποδοχής τους" όπως ισχυρίζεται, βαδίζει ολοταχώς σ' αυτό τον απάνθρωπο δρόμο περιφρόνησης των ανθρωπιστικών ιδεών, στο δρόμο που η ανθρώπινη υπόσταση και αξιοπρέπεια δεν έχουν αξία... 
Βέβαια δεν είναι το μοναδικό φαινόμενο που στιγματίζει τον δυτικό πολιτισμό της Ε.Ε. που γίνεται όλο και πιο απάνθρωπος για να υπηρετεί τα συμφέροντα των πολυεθνικών επιχειρηματικών ομίλων σε βάρος των λαών. Τείχη υψώνονται, αντιμεταναστευτικοί, ρατσιστικοί νόμοι ψηφίζονται, φασιστικές κυβερνήσεις στηρίζονται, αντιτρομοκρατικοί νόμοι εμπλουτίζονται, κομμουνιστικά κόμματα απαγορεύονται.
Ο καπιταλισμός για να αντεπεξέλθει στην κρίση του και χωρίς το αντίπαλο δέος σήμερα, γίνεται όλο και πιο επιθετικός... Από τη μια ενισχύει την τρομοκρατία για να αμφισβητεί τα σύνορα, να διασπά κράτη και έτσι να διορίζει κυβερνήσεις μαριονέτες που δέχονται τους αποικιοκρατικούς όρους των μονοπωλίων και από την άλλη σηκώνει την σημαία του αντιτρομοκρατικού αγώνα για να κτυπάει λαϊκά δικαιώματα, ελευθερίες και να κλείνει σε στρατόπεδα συγκέντρωσης (hot spots) τα θύματα των ιμπεριαλιστικών επεμβάσεων που μπορεί να μην καταλήγουν σε φούρνους, αλλά όμως ζουν σε άθλιες συνθήκες περιμένοντας την διαλογή και το ξεσκαρτάρισμα του ποιοι και πόσοι απ' αυτούς είναι χρήσιμοι για εκμετάλλευση από τους καπιταλιστές που έχουν την εξουσία να κρίνουν και να αποφασίσουν για την ζωή τους...

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Ό,τι μας χωρίζει, τον κάνει πιο δυνατό. (ή ..."θα φάτε "δικαιώματα" με το κουτάλι" )


ΔΙΚΑΙΟΛΑΝΔΗ ή RIGHTLAND ενα άρθρο του Αντώνη Ανδρουλιδάκη απο το thepressproject





Η αποθέωση των Δικαιωμάτων και η «καταπάτηση» του Ανθρώπου. #YparxeiAgapi υποστηρίζει, σε άψογα greeklish, εδώ και χρόνια η σοκολάτα Lacta, ενώ η ΙΟΝ αμυγδάλου αντιπροτείνει, σχεδόν εμμονικά, «την πρώτη σου αγάπη και παντοτινή!» Τι θαυμάσια συσκευασία, μα την αλήθεια, για να αποκρύψει κανείς την πικρή, «μισητή», γεύση της σοκολάτας για τα παιδιά της Ακτής Ελεφαντοστού –τη μεγαλύτερη χώρα παραγωγό κακάο στον κόσμο- που εργάζονται 18 ώρες την ημέρα, τρώνε ελάχιστα και το βράδυ κοιμούνται κλειδωμένα σ’ ένα μικρό δωμάτιο. Οι «σκλάβοι της σοκολάτας» #Yparxoun και πρώτα και –δυστυχώς- παντοτινά!






Πιστεύει κανείς ότι η αγαπητική επίκληση και στις δύο περιπτώσεις είναι τυχαία; Στην πραγματικότητα, σκοπός του διαφημιστικού μηνύματος είναι η απενοχοποίηση της κατανάλωσης, η απολυτοποίηση της πράξης, μέσα σε ένα κλειστό κανόνα «αγαπητικής» συμπεριφοράς, μέσα σε μια καταθλιπτική ομοιομορφία «αγάπης».   Η «συσκευασία», στην πραγματικότητα, αφαιρεί εκεί που φαίνεται ότι προσθέτει. Με άλλα λόγια, η ηθικιστική συναισθηματικούρα «της πρώτης αγάπης και παντοτινής», αφήνει ανέγγιχτη -ή και αναπαράγει- την καπιταλιστική βαρβαρότητα στη «σκοτεινή» πλευρά της γης. 
Αλλά τι άλλο είναι ο ηθικισμός παρά μια μερικότητα, μια αίρεση, που τονίζει μονάχα ένα μέρος της ζωής, κλείνοντας απέξω την  καθολικότητα της ανθρώπινης ύπαρξης, θρυμματισμένη και τραυματισμένη!

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Ο ιμπεριαλισμός δεν είναι ανίκητος





57η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΤΗΣ ΚΟΥΒΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

1961. Αβάνα. Ο επαναστατικός στρατός της Κούβας ξεκινάει για το μέτωπο στον Κόλπο των Χοίρων


Την 1η του Γενάρη συμπληρώνονται 57 χρόνια από τη νίκη της Κουβανικής Επανάστασης. Τότε, την 1η Γενάρη του 1959, που ο λαϊκός αντάρτικος στρατός της Κούβας μπαίνει θριαμβευτικά στην Αβάνα, μετά από ένα μακρόχρονο αγώνα του λαού της Κούβας ενάντια στη δικτατορία του Φλουχένσιο Μπατίστα που στήριζε ο αμερικάνικος ιμπεριαλισμός. Η Κουβανική Επανάσταση απέδειξε ότι ο ιμπεριαλισμός δεν είναι ανίκητος και θριάμβευσε με την αποφασιστική πάλη του λαού, ανοίγοντας ταυτόχρονα το δρόμο για τη σοσιαλιστική προοπτική του νησιού στην αμερικανική ήπειρο, ένα παράδειγμα που βρήκε αμέσως την αμέριστη στήριξη της Σοβιετικής Ενωσης και των τότε σοσιαλιστικών χωρών.

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Ευχή σε σένα Λαέ : "NA ΓΙΝΕΙΣ ΓΙΓΑΝΤΑΣ ΤΟ 2016 ...

...και να τσακίσεις τα αρπακτικά" 





«Τα αρπαχτικά περιμένουν, οι μεγαλέμποροι της υγείας και των ασφαλιστικών εταιρειών ακονίζουν τα νύχια τους. 
Δε θα παραδώσουμε την ασφάλιση στα νύχια τους»




Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

ευχές ....









"Οι άγγελοι φέτος δεν είναι στη Βηθλέμ. Είναι στην Εφταλού και στη Σκαμιά."

Manos Doukas





Η κατάληξη της «αραβικής άνοιξης» 5 χρόνια μετά





Πέντε περίπου χρόνια έχουν περάσει από τη 18η Δεκεμβρίου του 2010, που θεωρήθηκε ημερομηνία εκκίνησης της «αραβικής άνοιξης». Ο τόπος ήταν η Τυνησία και το γεγονός που πυροδότησε τις εξελίξεις ήταν η αυτοπυρπόληση του Μοχάμετ Μπουαζίζι, ενός πλανόδιου πωλητή στον οποίο φέρθηκε υπερβολικά αυστηρά η δημοτική αστυνομία. Οι ταραχές που ακολούθησαν έδωσαν φαινομενικά ορατό πολιτικό αποτέλεσμα. Με τίμημα περίπου τετρακόσιους νεκρούς και με πολλούς ενδιάμεσους σταθμούς και πισωγυρίσματα, τα αιτήματα των διαδηλωτών θεωρητικά ικανοποιήθηκαν. Χρησιμοποιούμε τον όρο «θεωρητικά» γιατί τα αιτήματα αυτά ήταν εξαιρετικά αόριστα και σχεδόν φιλοσοφικά στις διαστάσεις τους. Το αίτημα για «ανθρώπινα δικαιώματα», για «ελευθερία» ή «ελευθερία του λόγου», για «πάταξη της αυθαιρεσίας και της διαφθοράς» των κυβερνώντων δεν συνοδευόταν από οποιοδήποτε συγκεκριμένο πολιτικό πρόγραμμα και έθιγε μόνο επιφανειακά την ίδια την κοινωνική ανισότητα και την εκμετάλλευση της εργασίας, που ήταν ακριβώς οι πηγές και οι αιτίες της γενικευμένης δυσπραγίας που διέτρεχε τη χώρα.
Γενικά, η πρώτη αυτή γενική δοκιμή της «αραβικής άνοιξης» αποδείχθηκε επιτυχημένη. Τον Οκτώβρη του 2011 η χώρα απέκτησε ένα πολυφωνικό Κοινοβούλιο και στις αρχές του 2014 ένα «δυτικό» Σύνταγμα, όπου κατοχυρώνονταν η «ανοικτή διακυβέρνηση» (open government), τα «ανθρώπινα δικαιώματα», η «ισότητα των φύλων», ενώ η καταστολή ονομάστηκε «προστασία του πολίτη». Αν ψάχνετε για κάτι ισοδύναμο και πιο κατανοητό στα καθ' ημάς, η όλη εξέλιξη ήταν κάτι σαν την άνοδο του Γιωργάκη Παπανδρέου στην εξουσία. Παρ' όλα αυτά, η επιρροή των ισλαμιστών φάνηκε - εκλογικά τουλάχιστον - να περιορίζεται και «δυτικότροπες» πολιτικές δυνάμεις ανέλαβαν τη διακυβέρνηση της χώρας. Η επιτυχία θεωρήθηκε δεδομένη, γεγονός που αποτυπώθηκε με την απονομή του βραβείου Νόμπελ για την Ειρήνη του 2015, στο «Κουαρτέτο για τον Εθνικό Διάλογο» της χώρας, θεσμός που οδήγησε - κατά το σκεπτικό της απονομής - στη δημιουργία μιας πλουραλιστικής δημοκρατίας στην Τυνησία.
Αίγυπτος: Διαδήλωση ενάντια στον Μόρσι το 2013
Αίγυπτος: Διαδήλωση ενάντια στον Μόρσι το 2013
Το βραβείο Νόμπελ έσπευσε να ενθαρρύνει τις δυνάμεις εκείνες που οδήγησαν στη φαινομενική επιτυχία τη μόνη πετυχημένη εφαρμογή της «αραβικής άνοιξης». Λέμε να ενθαρρύνει καθότι οι εξελίξεις του 2014 - 2015 αποκάλυψαν δυσλειτουργίες, στίγματα και κινδύνους. Η κοινωνική δυσπραγία παρέμεινε έντονη και οι αρχικές πολύνεκρες επιθέσεις ισλαμιστών σε τόπους τουριστικής δραστηριότητας (αρχαιολογικό μουσείο, ξενοδοχεία) κλιμακώθηκαν με την πρόσφατη επίθεση στην εκλεκτή προεδρική φρουρά της χώρας. Είναι προφανές ότι η χώρα - πρότυπο των φιλοδυτικών «ανοίξεων» δεν βρίσκεται στην καλύτερή της κατάσταση.

Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

ΚΟΡΩΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ,ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ












Με αφορμή και το ΣΣ παρατηρώ πως για άλλη μια φορά η Αντίδραση βραχυκυκλώνει το εργατικό, το λαϊκό και το αντιϊμπεριαλιστικό κίνημα με έναν ιδιότυπο "δυϊσμό"
φαινομενικά αντιθέτων πολιτικών, που όμως υποστηρίζονται από την ίδια!

Θέλετε επαναστάσεις; Πάρτε "πολύχρωμες εξεγέρσεις"!
(Εναντίον των δικών μας κυβερνήσεων!).

Θέλετε αντιϊμπεριαλισμό; Φάτε "Αλ Κάϊντα" και τζιχαντιστές!
(Εναντίον των δικών μας ιμπεριαλιστών!).

Θέλετε διαδηλώσεις; Πάρτε "πλατείες", "μπάχαλο", και "να καεί το μπουρδέλο η βουλή"!
(Εναντίον των δικών μας πολιτικών εκπροσώπων).

Θέλετε Κοινωνικά Δικαιώματα; Πάρτε "gay pride", Σύμφωνα συμβίωσης και ελεύθερη κάνναβι!
(Εναντίον των δικών μας, παπάδων, αυταρχικών νόμων κλπ.)
..........................
Τίποτε δεν αφήνει στην "τύχη" (και ιδίως στο ΚΚ) η Αντίδραση.
Τον έχει χωνέψει τον Διαλεκτικό Υλισμό καλύτερα από πολλούς "αριστερούς".

Στον Καπιταλισμό όλα επιτρέπονται, εκτός από ενα : 
Ο Κομμουνισμός.
Αλλά και στους κομμουνιστές δίνουμε μια ευκαιρία: Αρκεί να διαλέγουν μια λύση από τις παραπάνω.





απο σχόλιο του "Σεχτάρ ο τρομερός " στο "ΣΦΥΡΟΔΡΈΠΑΝΟ" 

Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2015

" ΣΥΜΦΩΝΑ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ " .....



                           ....αντικομμουνιστών 






Έξω οι «ΚΟΒΑτζήδες πατερούληδες» και οι «Κομισάριοι» του ΠΑΜΕ!! 

Οι καιροί που οι …σιβηρικοί άνεμοι «πάγωναν» τα εργατικά Σωματεία, πέρασαν ανεπιστρεπτί!!...

Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ «ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ» ΚΑΙ ΣΤΗ «ΝΕΑ ΣΠΟΡΑ»

«Η είσοδος ενός σοσιαλιστή σε μια αστική κυβέρνηση δεν είναι, όπως πολλοί νομίζουν, μια μερική κατάκτηση του αστικού κράτους από τους σοσιαλιστές, αλλά μια μερική κατάκτηση του σοσιαλιστικού κόμματος από το αστικό κράτος»1.
Ρόζα Λούξεμπουργκ



Το ΚΚΕ δίνει στις σημερινές συνθήκες μια δύσκολη και άνιση μάχη για την ανασύνταξη του εργατικού-λαϊκού κινήματος. Σε αυτήν την προσπάθεια αυτοτελούς παρέμβασης της εργατικής τάξης, το ΚΚΕ, πέρα από τις καθαρόαιμες αστικές δυνάμεις, έχει να αντιμετωπίσει και έναν εχθρό ο οποίος δρα στο εσωτερικό του εργατικού κινήματος, τον οπορτουνισμό.
Ο οπορτουνισμός, ο οποίος ως κοινωνικό ρεύμα αναπτύσσεται στο έδαφος της ανάπτυξης της λεγόμενης εργατικής αριστοκρατίας σε ιδιωτικό και κρατικό τομέα, αποτελεί αποτέλεσμα της επίδρασης και διείσδυσης της αστικής και μικροαστικής ιδεολογίας στο εργατικό κίνημα. Με τη δράση του ασκεί πίεση στο επαναστατικό ΚΚ για συμβιβασμό με τον καπιταλισμό μέσω της υποταγής του είτε στις γενικές επιδιώξεις της αστικής τάξης είτε στις επιδιώξεις ενός τμήματός της. Αυτή η πίεση ασκείται συνήθως στο όνομα των συμμαχιών, των ελιγμών, της προσαρμογής της πολιτικής παρέμβασης στον αρνητικό συσχετισμό δύναμης.

"Test Drive"......Δημάρχων


απο το spasmenoparathyro
Την είδαμε PC World και σε αυτό το τεύχος τεστάρουμε τρεις δημάρχους για να βρούμε σε ποια πόλη είναι καλύτερα να μετακομίσεις, τις μέρες του τρίτου μνημονίου. Εξετάζουμε το επικοινωνιακό τους προφίλ, τη στήριξή τους σε κόμματα και ιδεολογίες και το μέχρι τώρα έργο τους. Ας αρχίσουμε…
mpoutaris-foustanela
Μπουτάρης ο ζμπούτσαμ
Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, αναμφισβήτητα είναι ο πιο επικοινωνιακός από τους τρεις. Έχει μπει στη λίστα με τους 10 καλύτερους δημάρχους του κόσμου σύμφωνα με το «City Mayors Foundation», έχει φορέσει τα βραχιόλια της γιαγιάς του για να το παίξει μεταλάς ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Κατά των Ναρκωτικών, έχει φορέσει ξανθιά περούκαγια να στηρίξει το «Japanese Anime Marathon Day» και γενικά είναι λίγα τα events που θα λάβουν μέρος στη Θεσσαλονίκη και δε θα δεις ένα Μπουτάρη σε κάποια άκρη να κάνει το κομμάτι του. Ταυτόχρονα όμως ο δήμαρχος τα λέει έξω απ’ τα δόντια όταν χρειάζεται. Έτσι, δε μαθαίνουμε μόνο πως το τακούνι και η κοντή φούστα είναι για την πασαρέλα και όχι για παρέλαση, αλλά και ότι ο καστανάς που συνέλαβε η ηρωική μας αστυνομία τις προάλλες, είναι γνωστός για τη συμπεριφορά του που θυμίζει ναρκομανή και λιποθυμάει εδώ κι εκεί για χαβαλέ. Εν ολίγοις, είναι ο δήμαρχος της καρδιάς μας, ο τύπος  που θα πάρουμε μαζί μας στα μπουζούκια και μετά θα τριγυρνάμε να κοροϊδεύουμε άστεγους, ο παππούς που θα τον περάσουμε απέναντι σε κάποια φανάρια και αντι για ευχαριστώ, θα μας κάνει hi-five.

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

"ΑΚΑΚΙΕΕΕΕ ...και μην ξεχάσεις τον ΕΝΦΙΑ να πληρώσεις !!!"






 Ο πίνακας δείχνει τη θέση στην οποία βρίσκονται οι Έλληνες εφοπλιστές, στην παγκόσμια κατάταξη. 
Σκεφτείτε τώρα ότι όλοι αυτοί  πληρώνουν φόρο ΜΟΛΙΣ 72 εκ. και οι Ναυτικοι τους ...145 !!!, 
 Σκεφτειται ακομα οτι το 13-14 "έχτισαν" 731 νεα πλοία σε Ναυπηγεια της Ασίας ,την ιδια ώρα που εχουν  κλειστά και τα 5 απο τα Ναυπηγεία μας (τα μεγαλύτερα της Ευρώπης) 
...την ιδια ωρα  όλοι οι υπόλοιποι έχουμε τρελαθεί από όσα πρέπει να πληρώνουμε καθε μήνα.
Σκεφτείτε ακόμα ...
Πριν απο κάτι μέρες, πέθανε ένας 55ρης απο καρδιά έξω απο τα Leeroy Merlin γιατί το ασθενοφόρο δεν είχε βενζίνη μέχρι την Αθήνα.
Την επόμενη φορά που θα ακούσεις ότι "λεφτά δεν υπάρχουν" σκέψου το συνδιασμό αυτού του γεγονότος με αυτό το άρθρο.

Και σκέψου έναν όρο: καπιταλισμός. 

(και μην τα βάζεις με τον Μπογιόπουλο και τον τίτλο στο βιβλίο του ....ο Κλίντον και ολοι αυτοί απο κάτω μας λένε ...ετσι ) 




απο εδω

Την παντοκρατορία των Ελλήνων στις θάλασσες αποδεικνύει περίτρανα η τελευταία ετήσια επετηρίδα“Lloyd's List Top 100” για το 2015 η οποία δόθηκε στην δημοσιότητα την Τετάρτη. Σύμφωνα με αυτή οι στόλοι που ελέγχονται από Έλληνες εφοπλιστές φτάνουν τους 335 εκατ. τόνους dwt, ξεπερνώντας κατά 60 εκατ. τόνους από την δεύτερη Ιαπωνία ενώ η τρίτη Κίνα έχει σχεδόν την μισή χωρητικότητα (178 εκατ. τ.) από την Ελλάδα.

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

«Δικαιολογημένη εμπιστοσύνη»; Μόνο στον ταξικό αγώνα!




Υπάρχει ένας νομικός όρος, ας πούμε «νέας τεχνολογίας». Πολυδιαφημίστηκε, ειδικά τις τελευταίες δεκαετίες, σαν μεγάλη πρόοδος εναντίον της κρατικής αυθαιρεσίας. Πρόκειται για την αρχή της δικαιολογημένης εμπιστοσύνης του πολίτη έναντι του κράτους. Σκοπός της είναι «η προστασία του διοικούμενου από ενδεχόμενο επιζήμιο για τα δικαιώματά του αιφνιδιασμό εξαιτίας μεταβολής της διοικητικής πρακτικής ή ακόμη και της νομοθεσίας»

Οι οικονομικές κρίσεις υπερπαραγωγής








Ο Κ. Μαρξ δεν αφιέρωσε στο «Κεφάλαιο» ειδικό χώρο για τη μελέτη των οικονομικών κρίσεων. Η θεωρία των κρίσεων εκτίθεται σε όλους τους τόμους του «Κεφαλαίου».
Στον πρώτο τόμο (κεφ. III), όπου εξετάζονται οι λειτουργίες του χρήματος σαν μέσο κυκλοφορίας και σαν μέσο πληρωμής, ο Μαρξ υπογραμμίζει την εμφάνιση της τυπικής δυνατότητας των κρίσεων ακόμα και στις συνθήκες της απλής εμπορευματικής παραγωγής.
Στο δεύτερο τόμο (κεφ. VIII) αξίζει να διαβαστεί εκείνο το σημείο που αφορά στην υλική βάση της περιοδικότητας των οικονομικών κρίσεων.
Στον τρίτο τόμο (κεφ. XV) εξετάζεται η θέση, σύμφωνα με την οποία: «Οι όροι της άμεσης εκμετάλλευσης και οι όροι της πραγματοποίησής της δεν είναι ταυτόσημοι»1.
Η ανάπτυξη του καπιταλισμού και η όξυνση των αντιθέσεών του νομοτελειακά οδήγησαν στο ξέσπασμα των οικονομικών κρίσεων.
Οι οικονομικές κρίσεις είναι ένα ειδικό και μόνιμο φαινόμενο του καπιταλισμού.
Από τις αρχές του 19ου αιώνα όταν εμφανίστηκε η μεγάλη μηχανική βιομηχανία, η πορεία της καπιταλιστικής διευρυμένης αναπαραγωγής διακόπτεται περιοδικά από τις οικονομικές κρίσεις.
Χαρακτηριστικό της καπιταλιστικής παραγωγής είναι η κυκλικότητά της, n περιοδική πτώση της παραγωγής, όταν τα συσσωρευμένα εμπορεύματα δε βρίσκουν αγοραστές. Και αυτό τη στιγμή που εκατομμύρια άνθρωποι πεινούν.
Στις συγκεκριμένες συνθήκες του καπιταλισμού, οι όροι πραγματοποίησης του κοινωνικού προϊόντος συνεχώς παραβιάζονται, δεν τηρούνται οι αντίστοιχες αναλογίες μεταξύ των διαφόρων κλάδων της οικονομίας.(αναρχία παραγωγής) 
Αλλά δεν μπορεί να γίνει και διαφορετικά, γιατί στο κοινωνικό αυτό σύστημα η επιβολή των αναλογιών καθίσταται εφικτή μόνο διαμέσου των δυσαναλογιών.
Κλασικό χαρακτηρισμό της παραγωγής στον καπιταλισμό του ελεύθερου συναγωνισμού δίνει ο Ενγκελς: «Κανείς δεν ξέρει πόσο από το προϊόν που αυτός παράγει θα εμφανιστεί στην αγορά, και γενικά σε ποια ποσότητα μπορεί ο καταναλωτής να το βρει στην αγορά. Κανείς δεν ξέρει, αν υπάρχει πραγματική ανάγκη για την παραγωγή του προϊόντος αυτού, αν θα βγάλει τα έξοδα παραγωγής του, και αν γενικά θα πωληθεί το προϊόν του. Στην κοινωνική παραγωγή κυριαρχεί η αναρχία»2.

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

ΣΤΑΛΙΝ ΕΠΙ ΛΥΚΑΒΗΤΤΩ






Ο αέρας ξύριζε εκεί ψηλά στους πρόποδες του Λυκαβηττού. Η απρομάλλα συγγραφέας άνοιξε την πόρτα και ένιωσε ανακουφισμένη στη ζεστασιά της ζεστής φιλελεύθερης φωλίτσας, της νησίδας αστικής κουλτούρας μέσα στον ωκεανό της αριστερής πολιτιστικής ηγεμονίας. Το Φριι Θίνκινγκ Ζο(ου)ν της έδινε σιγουριά. "Μια μέρα θα τους γαμήσουμε τους αριστερούς δυνάστες" μονολόγησε, ατσαλωμένη από τα χνώτα των συμμαχητών της για μια Αθήνα Μανχάταν και ένα Κολωνάκι με ελεγχόμενη στάθμευση.

Ήταν έτοιμη να βγάλει παλτό και μπότες (στο ναό του φιλελευθερισμού είχαν επικρατήσει συνήθειες πολιτισμένης δύσης και μουσουλμανικού τεμένους), όταν πάγωσε σαν να την χτύπησε τόμος της Σοβιετικής Εγκυκλοπαίδειας στην κεφάλα. Παντού στην αίθουσα η Σώτη έβλεπε προσωπογραφίες του Ιωσήφ Στάλιν, ενώ πίσω από το τραπέζι όπου κάθονταν ο Πέτρος Τατσόπουλος, ο Αύγουστος Κορτώ και ο συγγραφέας του αριστουργήματος "Ο σταλινισμός και οι μεταμοντέρνοι θαυμαστές του", που δεν τον ξέρει ούτ'  η μάνα του, κοκκίνιζε περήφανα μια σημαία της Σοβιετικής Ένωσης.