Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Σπύρο, καλά τους έκανες!

– Σπύρο, κάνε ένα τσιγάρο και μετά ξεκινάμε…

Ο Σπύρος… "μιλούσε" με τις εκφράσεις του. Ο Σπύρος μπορούσε να κινηθεί. Η αρχική διάγνωση ήταν αφασία κινητικού τύπου, με μπλοκαρισμένο το κέντρο της κίνησης και της ομιλίας, εξαιτίας του εγκεφαλικού που προκλήθηκε από βίαιο χτύπημα στην καρωτίδα.

Το τσιγάρο γλιστράει από το χέρι του που τρέμει και κυλάει στο πάτωμα… Το πρόσωπο του Σπύρου αρχίζει να "μιλάει"…

Το μάτι του φυσιοθεραπευτή "κλέβει" τις εκφράσεις του Σπύρου, αλλά συνεχίζει να κάνει τη δουλειά του.

Απέναντι, η δεκάχρονη Ολγίτσα συνεχίζει τον δικό της Γολγοθά στο φυσιοθεραπευτήριο του ΚΑΤ.

Ο Σπύρος δεν μπορεί να πιάσει το τσιγάρο. Νευριάζει. Εξοργίζεται. Αρχίζει να βγάζει άναρθρες κραυγές.

– Σπύρο, πιάσ’ το μόνος σου, του απαντά κοφτά ο φυσιοθεραπευτής.

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Το patranews στηρίζει την παρουσία του φασισμού στα σχολεία.



Με άρθρο που δημοσίευσε την παρασκευή που μας πέρασε, το patranewsδιαμαρτύρεται για αφισοκόλληση που έκανε η ΚΝΕ έξω από σχολεία, αφισών με αντιφασιστικό περιεχόμενο.
Το φιλοφασιστικό σάιτ, χαρακτήρισε την αντιφασιστική στάση του δημάρχου της Πάτρας, Κώστα Πελετίδη, ως κόντρα και την ΚΝΕ, ως όργανο μεταφοράς των προσωπικών κοντρών του δημάρχου στα σχολεία.

ΤΤΙΡ. Η πιο σκοτεινή μορφή της δικτατορίας του κεφαλαίου









Ποιος φαντάζονταν ότι ο φασισμός σταδιακά θα αποκτούσε παγκόσμια συνταγματική μορφή, κάτω από τη μύτη των λαών και (δήθεν) των αστών πολιτικών; Κανένας εκτός από τους κομμουνιστές, οι οποίοι ποτέ δεν λάθεψαν για τη φύση του καπιταλισμού στο ιμπεριαλιστικό του στάδιο. Ποτέ δεν διαχώρισαν τον φασισμό από τη βαθιά φύση του κεφαλαίου.


Δείτε το βίντεο στο τέλος. 






Δεν βάζει ο νους του ανθρώπου αυτό που περιέχει για την ανθρωπότητα, η «Διατλαντική Εταιρική Σχέση Εμπορίου και Επενδύσεων» γνωστή και ως ΤΤΙΡ.

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2016

Τρεις κι ο κούκος...







Στο επικείμενο συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ ο Αλέξης Τσίπρας έχει ποντάρει πολλά. Θα ήθελε μέσα από το τριήμερο κομματικό show να αναδειχτεί η ενότητα του κόμματος, η πολιτική διεύρυνηση προς το κέντρο αλλά και το άνοιγμα προς την κοινωνία.
Από αυτούς τους τρεις στόχους μάλλον θα μέινει να δούμε αν θα πετύχει την ενότητα. Οι άλλοι δυο μάλλον πάνε περίπατο!
Η διεύρυνση του ΣΥΡΙΖΑ θα μείνει σε γραφικές πολιτικές φιγούρες ενώ σε πραγματικό κόλαφο μετατράπηκαν οι εκλογικές διαδικασίες για εκλογή συνέδρων οι οποίες θα σηματοδοτούσαν το άνοιγμα στην κοινωνία με τη μαζική συμμετοχή πολιτών.
Όπως φαίνεται οι πολίτες γύρισαν επιδεικτικά την πλάτη στις εκλογικές διαδικασίες και η συμμετοχή κινήθηκε σε τραγικά επίπεδα,
Η προσέλεση ήταν τόσο μικρή που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν ανακοινώθηκε καν το πόσοι ψήφισαν , ούτε καν ο αριθμός ψήφων που έλαβαν όσοι εκλέχτηκαν.
Μάλιστα, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ειχαμε εκλογή σχεδόν του συνόλου όσών ήταν υποψήφιοι μιας και δεν υπήρχε καν προθυμία υποψηφιοτήτων.
Ενδεικτικό το παράδειγμα του Πειραία στην κάλπη του οποίου προσήλθαν για να ψηφίσουν μόνο 61 πολίτες!
Καταγγελίες στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ σε διάφορους νομούς κάνουν λόγο και για ¨κάλπες στα μουλωχτά» προκειμένου να ελεγχθεί η εκλογή συνέδρων.


απο το thecaller.

Ο ορισμός του κραχ





Το βουνό των χρημάτων που οφείλει ολόκληρος ο πλανήτης έφτασε στο ιστορικό ρεκόρ των 152 τρις $ ή στο 225% του παγκόσμιου ΑΕΠ, χωρίς τις τράπεζες και τις ασφαλιστικές εταιρείες – ενώ αυτό που πυροδοτεί συνήθως τις κρίσεις δεν είναι το δημόσιο, αλλά το ιδιωτικό χρέος.

Σοσιαλισμός και θρησκεία – Β. Λένιν










Όλη η σύγχρονη κοινωνία είναι θεμελιωμένη πάνω στην εκμετάλλευση των τεράστιων μαζών της εργατικής τάξης από μια μηδαμινή μειοψηφία του πληθυσμού, που ανήκει στις τάξεις των γαιοκτημόνων και των κεφαλαιοκρατών. Η κοινωνία αυτή είναι δουλοκτητική, γιατί οι “ελεύθεροι” εργάτες, που όλη τους τη ζωή δουλεύουν στο κεφάλαιο, “έχουν δικαίωμα” μόνο σε τόσα μέσα ύπαρξης όσα είναι απαραίτητα για τη συντήρηση δούλων που παράγουν κέρδος, για την εξασφάλιση και την διαιώνιση της κεφαλαιοκρατικής δουλείας.

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

Θλιβερό ανθρωπάκι













Θλιβερό ανθρωπάκι, σε θέση άμυνας. Δεν έχει το κουράγιο να υποστηρίξει την στάση του και γι αυτό κρύβεται: "Δεν θέλω να σας δώ"! (Τα ..."θα με καταγγείλετε κλπ." είναι ο καπνός κάλυψης της υποχώρησης, που, βέβαια προδίδει ταυτόχρονα και την εγωϊστική νοοτροπία του, και σαν δικαιολογία: Το "εγώ", και η μούρη μου πάνω απόλα). Ενας νάρκισσος, με σύμπλεγμα κατωτερότητας. Σέρνεται από την απεγνωσμένη (και μάταιη...) εσωτερική ανάγκη επιβεβαίωσης αναζητώντας την στην έξωθεν αναγνώριση, ανεξαρτήτως προέλευσης, αλλά κατά προτίμηση από τους "ισχυρούς". Αν του την είχαμε προσφέρει κι εμείς, μπορεί νάτανε και "δικός μας", αλλά συνήθως θέλουνε από βουλευτής, η μέλος του ΠΓ και πάνω, όχι "παρακατιανά" πράγματα. Αυτοί οι τύποι εύκολα ανιχνεύονται από τα λαγωνικά της άρχουσας τάξης και είναι κελεπούρια γιαυτήν, γιατί βλέπει τις "χειρολαβές" τους, ξέρει από που να τους πιάσει, και πως μπορεί να τους χρησιμοποιήσει σαν δοχεία νυκτός, κοινώς "καθήκια".
Το τραγικό με αυτούς είναι η μόνιμη αβεβαιότητα, που τους κατατρύχει, συνέπεια της ελλειμματικής και ανολοκλήρωτης προσωπικότητάς τους. Είναι φυσικό να "κλάνουνε μαλλί" μπροστά σε έναν κατα την νοοτροπία τους "εργατάκο", όπως ο Δήμος Κουμπούρης, ο Πουλικογιάννης η ο Σιφωνιός, και δεν είναι βλάκες, να μην συνειδητοποιούν αυτή τους την αντίφαση. Κι αυτό τους εξαγριώνει. 
Σιγά-σιγά θάρθει η πόρωση, και τότε θα τρίβουμε τα μάτια μας με την μετάλλαξη τους. Οταν μοιραία θα αναζητήσουν την επιβεβαίωσή τους στην εξόντωση, πολιτική και φυσική, του "εργατάκου", που τους τρομάζει. Είναι το σύνδρομο του γενίτσαρου.


Σεχτάρ ο τρομερός απο σχόλιο του στο Σφυροδρέπανο







Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2016

Η ώρα της Αποκάλυψης και του αντικομμουνισμού παλαιάς κοπής





Έρχεται κάποια στιγμή που αποκαλύπτεται τι πραγματικά είναι ένας άνθρωπος είτε βασιλιάς είναι είτε στρατιώτης, είτε πλούσιος είτε πένης είτε δίκαιος είτε αμαρτωλός, που λένε και τα ιερά γράμματα. Για όλους έρχεται η ώρα της αποκαλύψεως   είτε κληρικός είναι  είτε λαϊκός , είτε πιστεύει είτε δεν πιστεύει. Τίποτα δεν μπορεί να μείνει κρυφό. Kαι σε μια στιγμή κρίσης έρχεται η στιγμή της αλήθειας. Αυτό συνέβη και με την περίπτωση του αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Β΄. Ήταν αρκετή μια κρίση στις σχέσεις Εκκλησίας –Πολιτείας, ένας «καυγάς» , ένας «Ιερός Πόλεμος υπέρ βωμών και εστιών», μια «μάχη μέχρις εσχάτων» , όπως θέλετε ονοματίστε αυτή την ιστορία που άρχισε με τις επιπόλαιες και ανιστόρητες τοποθετήσεις του Νίκου Φίλη (κλασσικό παράδειγμα κούφιου κοσμοπολίτικου αντικληρικαλισμού της τάχα μου «ανανεωτικής» Αριστεράς στη χώρα μας, τύπου Ρεπούση) , για να φανεί τι ακριβώς πρεσβεύει ο αρχιεπίσκοπος  ο πράος , ο διακριτικός (και  με την εκκλησιαστική έννοια του όρου), ο μετριοπαθής, ο διαλλακτικός  όπως επί χρόνια εμφανιζόταν και τον παίνευαν πρώτοι από όλους κάποιοι διανοούμενοι της «καθ’ ημάς Αριστεράς» , αρχικά της σημιτικής και πρόσφατα της Συριζαίικης.

Πώς γίνεται κάποιος φασίστας






Η μετατροπή ενός ανθρώπου σε φασίστα δεν είναι μια απλή διαδικασία. Συνήθως παίρνει χρόνο. Ακολουθεί σχεδόν πάντα μια πατέντα, μια διαδικασία στην οποία αφού μπουν τα θεμέλια χτίζεις τα πατώματα μέχρι που φτάνεις στην κορυφή. Ορισμένες φορές η διαδικασία είναι τέτοια που δεν την καταλαβαίνει ούτε ο εμπλεκόμενος. Δεν λέει δηλαδή αύριο θα γίνω φασίστας, ούτε έχει μια ημερομηνία σταθμό την οποία γιορτάζει ως τα γενέθλια της φασιστικής του ζωής. Η μετατροπή ενός ανθρωπάκου-κάμπιας σε ναζιστική-πεταλούδα είναι μια σύνθετη διαδικασία την οποία σας παρουσιάζουμε:

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2016

Μια συνέντευξη του Στάλιν








Οταν πρωτοδημοσιεύθηκε η συνέντευξη που ακολουθεί (27 Οκτωβρίου 1934) είχε τον τίτλο «Μια συζήτηση ανάμεσα στον Στάλιν και στον Γουέλς». Αργότερα το κείμενο αυτό απετέλεσε αφορμή αντεγκλήσεων μεταξύ των διανοουμένων της Αριστεράς, οι οποίοι θεωρούσαν τον Στάλιν «εγωκεντρικό, φανατικό, δεσποτικό, άνθρωπο που ήθελε να μονοπωλήσει την εξουσία». Ο Τζορτζ Μπέρναρντ Σο και ο Ερνεστ Τόλερ δημοσίευσαν μάλιστα τον εξής σχολιασμό: «Ο Στάλιν ακούει με προσοχή και σοβαρότητα όσα του λέει ο Γουέλς, απαντώντας με ακρίβεια στις ερωτήσεις του και θέτοντας το δάκτυλο επί τον τύπον των ήλων. Ο Γουέλς όμως φαίνεται να μην ακούει τον Στάλιν. Περιμένει υπομονετικά να σταματήσει να μιλάει ο Στάλιν για να πει τα δικά του. Δεν πήγε εκεί για να μάθει από τον Στάλιν αλλά για να τον διδάξει, καθώς φαίνεται». Ο Σο περιγράφει τον Στάλιν ως «πρώτης τάξεως ακροατή» και τον Γουέλς ως τον «χειρότερο ακροατή του κόσμου». Ο Τόλερ, από την πλευρά του, υποστήριξε ότι, σε αντίθεση με όσα συνέβαιναν στις φασιστικές χώρες, στην ΕΣΣΔ την εποχή εκείνη άνοιγε ο δρόμος για όλο και περισσότερες  πνευματικές ελευθερίες

Αυτοί που γιγάντωσαν τους φασίστες…







Οι θαμώνες του κάτω μέρους των πλατειών, αυτοί που σε αγαστή συνεργασία με τους θαμώνες του πάνω μέρους των πλατειών, φώναζαν έξω τα κόμματα και τα χρώματα από τις πλατείες, εννοώντας τις ταξικές δυνάμεις, οι τύποι που ανδρώθηκαν και άνδρωσαν τους φασίστες μέσα στις πλατείες, σήμερα εγγυώνται ότι θα τους πατάξουν!
Αθεόφοβοι και θεομπαίχτες όπως πάντοτε χύνουν κροκοδείλια δάκρυα για την ταύτιση του κομμουνισμού με τον φασισμό, ενώ όλη η πρακτική τους στηρίζει αυτήν την χυδαιότητα του τσουβαλιάσματος των αγωνιστών της κοινωνίας της χωρίς εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο με τους φασίστες υπερασπιστές των κερδών του μεγάλου κεφαλαίου.
Θα πατάξουν τους φασίστες όσο απάλλαξαν τον λαό από τα δεσμά του! Άλλωστε αυτοί είναι τα δύο άκρα του σάπιου εκμεταλλευτικού συστήματος! Και οι δύο στην υπηρεσία της εκμετάλλευσης της εργατικής τάξης από τους κεφαλαιοκράτες, ο ένας με την κοροϊδία και ο άλλος με την σιδερένια φτέρνα!
Η εγγύηση της πάταξης των φασιστών από αυτούς που θα μας έδιναν φως και τελικά μας άλλαξαν τα φώτα δόθηκε στον τόπο της θυσίας χωρίς καμία ντροπή! Ποιος έχασε την ντροπή για να την βρουν αυτοί!
Καπετάνιος απο την agkidapress




Mια ζωή στην Αντίσταση








Η Κατίνα Μανιτάρα έζησε τον πόλεμο, την πείνα και την εκμετάλλευση από τα 8 της χρόνια.
Κοριτσάκι ακόμα, στα 10 της, εκτέλεσε τις πρώτες της επικίνδυνες αποστολές μεταφέροντας μηνύματα κάτω από τη μύτη των Ιταλών καραμπινιέρων.
Στα 11 Αετόπουλο στη Φωκίδα, στα 14 μάρτυρας στο βασανισμό του πατέρα της από τους παρακρατικούς. Στα 15 γνώρισε τα πρώτα φριχτά βασανιστήρια από τα κυβερνητικά φασιστοειδή.

Τον Μάη του 1947, 15 χρονών, εντάσσεται στον Δημοκρατικό Στρατό Ελλάδας. Σκληρές μάχες και μια μαρτυρική αλλά ηρωική ζωή στο βουνό.
Στις 28 Φλεβάρη 1948, στα 16 της, στη μάχη του Μακρύβαλτου, στην Ανω Χώρα Ναυπακτίας, παίρνει μέρος σαν γεμιστής στο οπλοπολυβόλο της ομάδας της. Μέχρι το απόγευμα τροφοδοτεί με γεμιστήρες γεμάτες σφαίρες τον σκοπευτή, ώσπου ένα θραύσμα από ρουκέτα αεροπλάνου την χτυπά στο κεφάλι. Από τότε το θραύσμα σφηνωμένο στο κεφάλι τη συνοδεύει μέχρι σήμερα.
Στα μέσα του Σεπτέμβρη 1948 επιλέχτηκε να παρακολουθήσει τη Σχολή Αξιωματικών του ΔΣΕ. Στα 17 της χρόνια βγάζει τη Σχολή Αξιωματικών του ΔΣΕ (30 Μάρτη 1949) και με τον βαθμό του Ανθυπολοχαγού υπηρετεί τον αγώνα του λαού μας.

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Σκοπευτήριο





''Θα πω μια πραγματική ιστορία. Μικρός μεγάλωσα στο Βύρωνα, σε ένα ύψωμα. Εκεί ακούγαμε κάθε μέρα τα μυδράλια από το Σκοπευτήριο της Καισαριανής και από τις ριπές υπολογίζαμε περίπου πόσες ήταν οι εκτελέσεις.
Την Κυριακή την 1η του Μάη του 1944, έγινε η μεγάλη εκτέλεση των 200.
Αυτή η εκτέλεση κράτησε σχεδόν ολόκληρη την ημέρα. Όλος ο κόσμος ήταν στις πόρτες και στα παράθυρα. Νεκρική σιγή. Δεν μιλούσε κανείς. Κάποτε τα μυδράλια σταμάτησαν. Προς στο σούρουπο, από κάτω στο δρόμο φάνηκαν κάποιες μικρές φλογίτσες που ανέβαιναν. Όσο η πορεία ανέβαινε πλήθαινε, γιατί ο κόσμος έβγαινε από τα σπίτια του και ακολουθούσε.
Κρατούσαν μικρά δαδιά. Τότε δεν υπήρχαν κεριά. Ακολουθήσαμε κι εμείς. Φτάσαμε σ’ ένα πλάτωμα που ήταν ένα μεγάλο σταυροδρόμι.
Από όλους τους δρόμους ερχόταν κόσμος με δαδιά αναμμένα. Εκεί σιωπηλά γονατίσαμε και με σκυφτό το κεφάλι, ψάλλαμε, το «Πέσατε θύματα, αδέλφια μου εσείς». Αυτή η ενότητα, και αυτή η ομοψυχία που υπήρχε, ήταν αυτό που έκανε τη διαφορά με το σήμερα.
Η ουσία, είναι μία τώρα, να ελπίζουμε ότι κάποια στιγμή θα αφυπνιστεί ο κόσμος, και θα κατέβει πραγματικά στους δρόμους να διεκδικήσει αυτό που του ανήκει. Γιατί αυτό πρέπει να γίνει. Δεν έχουμε καμία άλλη λύση. Δεν θα μας λυπηθεί κανένας, δεν θα φροντίσει κανένας για μας, παρά μόνο εάν διεκδικήσουμε. Πρέπει να απαιτούμε, και όχι να επαιτούμε…''
(από συνέντευξη του Γιάννη Βόγλη στο tvxs το 2010)

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016

H NASA Δεν Άλλαξε τα Ζώδια, βόδια.






Τις τελευταίες μέρες έχω διαβάσει άπειρες μαλακίες, και έχω τρολλάρει κι εγώ άπειρα με τη σειρά μου διάφορους μαλάκες που αναπαράγουν αυτή την είδηση. Εξ αρχής δεν την πήρα σοβαρά γιατί 1ον) ήξερα με το που τη διάβασα για τι πρόκειται, και 2ον) γιατί δεν πρόκειται για κάτι καινούριο.
Μια περατζάδα από το site "ελληνικά hoaxes" θα σας διαβεβαιώσει, δεν υπάρχει πιο μικρό πράγμα στον πλανήτη από την μνήμη. Κανένας δεν θυμάται τίποτα. Δεν θυμούνται τί φάγανε χτες, δεν θυμούνται πότε πυροβόλησαν έναν αστυνομικό οι γνωστοί-άγνωστοι, δεν θυμούνται πότε ο τάδε πολιτικός που ξαναψηφίζουν σήμερα είχε καταδικαστεί για εγκληματικές πράξεις, κλπ κλπ.
Ειδικά όσον αφορά τους Έλληνες, η μνήμη είναι ακόμα πιο μικρή και βλαμμένη.

Χιψτεροναζισμός.






του Παναγιωτη Χατζηστεφανου









Πως και γιατί η άρχουσα τάξη κατασκευάζει πολιτισμό που εξυπηρετεί τις απολυταρχικές της προτεραιότητες.


Ο εκφασισμός μιας οποιασδήποτε κοινωνίας ακολουθεί πολλά στάδια, τακτικές και στρατηγικές.
Οι προσεγγίσεις της εκστρατείας εφαρμογής του μοχθηρού αυτού σχεδίου είναι πολυποίκιλες και προσαρμοσμένες στο κατάλληλο ύφος και την ενδεικνυόμενη μεθοδολογία που αναλογεί στην κάθε κοινωνική τάξη και τις αντίστοιχες νοοτροπίες που θέλει να στρατολογήσει υπέρ της πάσης θυσίας επιβίωσης της η εκάστοτε ετοιμόρροπη άρχουσα τάξη.
Καθώς η πλουτοκρατία βλέπει την κυριαρχία της να κλυδωνίζεται, αναγκαστικά καταφεύγει στην κάθε μορφής βία, είτε αυτή είναι η μεθοδευμένη εξαθλίωση των πολιτών προκειμένου να μην μπορούν να προβάλλουν καμία αντίσταση λόγω ηθικής και υλικής εξουθένωσης, είτε η βαρβαρική επίκληση της ωμής ασυδοσίας παραστρατιωτικών οργανώσεων τύπου ΜΑΤ, των οποίων ο μοναδικός λόγος ύπαρξης είναι να φρουρούν τους εντεταλμένους διαχειριστές της μάζας που κατ’ ευφημισμόν αυτοαποκαλούνται πολιτικοί.