Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Τρίτη 23 Μαΐου 2023

Αληθινή απολογία

 



-Σωκρατης : Ρε φιλε εγω βγαζω 1000 δρχ το μηνα κι η γυναικα μου αλλες 800.Αλλα οσο δυσκολα κι αν τα βγαζουμε ειμαστε απεναντι απο τον Κλεισθενη και τη φαρα του . Εσυ δεν εχεις στο ηλιο μοιρα και καθε μερα πας στην Προνοια για ενα πιατο φαι και εισαι μαζι τους ?

-Μωμος : Κοιτα να δεις Σωκρατη .Δεν σε εμπιστευομαι ξερεις γιατι ?Γιατι εσεις ειστε χορτατοι κι εγω πεινασμενος ,και να σου πω και μια αληθεια ? Καπου σε ζηλευω κι ολας γιατι η ζωη στα εφερε αλλιως απο μενα .Εσενα σε παιρνει να εισαι απεναντι απο την ΕΞΟΥΣΙΑ εμενα οχι .Πρεπει να τα εχω καλα μαζι της μπας και μου πεταξει κανα ξεροκοματο .Ως και βασταζος της θα γινω ή τσιρακι της για καθε βρωμολδουλεια που θα μου αναθεσει να κανω .Ετσι εχω μαθει να ζω αδυναμος οντας ,δειλος και εξαγορασμενος

-Σωκρατης : Κι οταν μας βλεπεις και συγκεντρωμαστε εναντιον τους πως νοιωθεις ? Δεν αναθαρρεις πως κατι μπορει να αλλαξει?
Πως μπορει κι εσυ να κερδισεις κατι απ αυτο?

-Μωμος : Οχι γιατι αν αλλαξει σημαινει οτι η εξουσια εχει κατι χασει κι εχει γινει πιο αδυναμη .Κι εγω την θελω ΔΥΝΑΤΗ για να μπορει να μου πεταει ψιχουλα .Αυτη ειναι η μοιρα μου και η ζωη μου

-Σωκρατης : Κι αν σου ελεγα οτι αυριο θα αλλαξουμε τα ΠΑΝΤΑ κι ολοι οι ανθρωποι θα χαν ΔΟΥΛΕΙΑ ,ΣΠΙΤΙ ,ΓΙΑΤΡΟ,ΦΑΓΗΤΟ τι θα ελεγες αν πρεπει να ρξουμε τον Κλεισθενη ?

-Μωμος : Τοτε θα κανω τα στραβα ματια ,θα βγαλω τον σκασμο και θα περιμενω

-Σωκρατης : Αν και θα σε θελαμε μαζι μας ΜΑΣ ΑΡΚΕΙ ΑΥΤΟ


ΕΓΚΕΛΑΔΟΣ

«Με μόνη την πρωτοπορία δεν μπορούμε να νικήσουμε. Θα ήταν όχι απλώς ανοησία, αλλά και έγκλημα να ρίξουμε μόνη την πρωτοπορία στην αποφασιστική μάχη, προτού όλη η τάξη, προτού οι πλατιές μάζες να έχουν πάρει θέση ανοικτής υποστήριξης της πρωτοπορίας, ή τουλάχιστον ευμε­νούς ουδετερότητας απέναντί της και να έχουν δείξει ότι είναι εντελώς ανίκανες να υποστηρίξουν τον αντίπαλό τους " ΛΕΝΙΝ


2 σχόλια:

  1. Καλό! Μόνο, που πολύ φοβάμαι πως ο Μώμος ούτε καν στραβά μάτια θα κάνει, αλλά μάλλον θα κάνει ό,τι μπορεί για να τα ...βγάλει! Τα δικά του! Μωραίνει η ταξική πάλη, ον βούλεται απωλέσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή