https://www.efsyn.gr/ellada/koinonia/313812_allages-ston-daktylio-me-apokleismo-pollon-aytokiniton-neas-genias
Ξεκάθαρη πριμοδότηση των επενδύσεων στην ηλεκτροκίνηση, με πρόσχημα ...το "Περιβάλλον"!
Την ώρα, που:
-Δεν υπάρχει καμιά υποδομή για την κίνηση των ηλεκτρικών. Από που θα επαναφορτίζονται;
-Δεν διευκρινίζεται η χρήση των υβριδικών. Τα υβριδικά, που θα κινούνται με υδρογονάνθρακες λόγω ξεφόρτωτων μπαταριών δε θα μολύνουν τον .."Καθαρό" δακτύλιο;! Θα ελέγχεται η αποκλειστικά ηλεκτρική κυκλοφορία και πως άραγε;
-Γιατί είναι "καθαρά" τα ηλεκτρικά; Δεν υπάρχει κανένα σχέδιο για την ανακύκλωση των μπαταριών, που θα πλημμυρίσουν το έδαφος με τοξικότατα απόβλητα! Που, βέβαια, δεν θα αποθέτονται στους "πράσινους", η ξέρω γώ "καθαρούς" δακτυλίους!
-Σοβαρά μιλάνε για "καθαρό" δακτύλιο, την ώρα που ένα χιλιόμετρο από το κέντρο του η κατάσταση θα είναι όπως πριν και -χειρότερη; Η μόλυνση θα σταματάει με μαγικό τρόπο στα όρια ενός μικρού δακτυλίου μέσα σε ένα λεκανοπέδιο, που μέρα με τη μέρα μετατρέπεται σε κόλαση με τα μποτιλιαρίσματα, το συνεχές ρελαντί, που καταστρέφει τα σύγχρονα αυτοκίνητα, ιδίως τους καταλύτες τους, και μολύνει ακόμη περισσότερο το περιβάλλον!
-Κοινωνικές επιπτώσεις έχουν εξετάσει; Τους απασχολούν; Η μεγάλη πλειοψηφία, που δεν μπορεί να πάρει τα πανάκριβα ηλεκτροκίνητα μετατρέπονται σε πληβείους; Εχει ελεγχθεί η συνταγματικότητα;
Με λίγα λόγια η αυτοκίνηση στο κέντρο θα επιτρέπεται σε λίγους, που θα έχουν την πολυτέλεια να επιδεικνύουν ένα ηλεκτροκίνητο, ενώ θα μπορούν, όπως τον "καλό καιρό" να συνεχίσουν να μολύνουν, όπως όλοι και χειρότερα!
Τέτοια ξετσιπωσιά...
Κι αλήθεια, πόσοι σήμερα έχουν το κουράγιο μα ξεκινήσουν τη συζήτηση για την σημερινή πραγματικότητα του "ιδιωτικού αυτοκινήτου" και την ουσιαστική χρεωκοπία/αδιέξοδο, που έχει προκαλέσει στις σύγχρονες κοινωνίες και συνολικά στη Βιόσφαιρα;
Πρόσεχτε τα "ψιλά γράμματα": "Σε πρώτη φάση στη λογική των μονών-ζυγών"!
Στη δεύτερη φάση;
Ξέρω τι θα επακολουθήσει: Ηδη το ίδιο το μέτρο "μονά-ζυγά" έχει de facto εξουδετερωθεί, καθώς σχεδόν όλοι έχουν δύο αυτοκίνητα. Οι πλούσιοι από δύο (η ..τρία!) ο καθένας, οι φτωχοί ανά οικογένεια. Είναι και τα "εταιρικά", που έχουν βοηθήσει πάρα πολλούς σε αυτό.
Αποτέλεσμα: Κάθε ένας άνθρωπος μπαίνει κάθε μέρα στον δακτύλιο "νόμιμα" (και όχι ..καμικάζι, όπως εγώ - είμαστε πια ελάχιστοι, πέντε-δέκα όλοι κι όλοι οι τέτοιοι, γι αυτό και δε μας κυνηγάνε πια!)
Το μόνο, που κατάφερε ο "Δακτύλιος", ήταν να διπλασιάσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων. Που αυτός ήταν και ο εξαρχής πραγματικός του στόχος και όχι τα "πράσσειν άλογα".
Αυτό λοιπόν το αδιαμφισβήτητο γεγονός, που επιβεβαιώνεται και από το καθημερινό αδιαχώρητο και είναι ίδιο και τις ημέρες (καλοκαίρι κλπ.), που δεν ισχύουν τα μονά-ζυγά, θα αξιοποιηθεί σε επομένη φάση για αυτό, που λέει ξεκάθαρα το ρεπορτάζ: "Αποκλεισμός".
Μη φανταστείς, πάλι βέβαια, πως και γι αυτή την εξέλιξη, που περιγράφω, το πραγματικό κίνητρο, θα είναι οι "άλογες πρασσειν-άδες", που θα επικαλεστούν. Η αλήθεια είναι πως πια δεν αγοράζονται διπλάσια αυτοκίνητα. Οσα αγοράστηκαν, αγοράστηκαν με το κόλπο των μονών-ζυγών. Τώρα κυκλοφορούν εκατομμύρια παλαιά, που μόνο ανταλλακτικά (επίσης παλαιά και ιμιτασιόν) καταναλώνουν. Συνεπώς ..."ότι βγάλαμε, βγάλαμε, και τώρα θα το αλλάξουμε πάλι το βιολί, για να ξαναρχίσουμε από την αρχή με τα ηλεκτρικά"!
Μετά, πάλι και για τα ηλεκτρικά, θα ξαναρχίσει το βιολί "μονά-ζυγά", με επιχείρημα, πια το αδιαχώρητο, που θα δημιουργηθεί και με τα διπλά ηλεκτρικά, και παρά τον αποκλεισμό όλων των άλλων, κ.ο.κ.
Καταστροφή κεφαλαίων είναι όλο αυτό, για την αναζωογόνηση του Καπιταλισμού! Τόσο απλά!
Και κανείς δε μιλάει για την Περιβαλλοντική Καταστροφή, που συνεπάγεται η σύγχρονη καταστροφή κεφαλαίων. Γιατί αυτό δε θα ήταν πράσινα άλογα
Εν τω μεταξύ, με το "ιδιωτικό αυτοκίνητο" έχει προκύψει και ένα άλλο τεράστιο και επίσης ανεπίλυτο ζήτημα:
Που θα παρκάρουν όλα αυτά;
Και όχι μόνο στο κέντρο αλλά και στα "προάστια", δηλαδή σε όλο το Λεκανοπέδιο, που είναι πια μια τεράστια Μητρόπολη. Πάρα πολλοί πια δεν παίρνουν το αμάξι τους ...για να μην χάσουν τη θέση, που ψάχνανε δυο ώρες να βρούν!
Πριν από 50 χρόνια, όταν άρχισε να διαγράφεται το πρόβλημα, τα "τζίνια" μας είπαν, "α, θα κάνουμε πυλωτές, να τα παρκάρουμε στο ισόγειο." Σύντομα φάνηκε, πως στις πυλωτές και το ακάλυπτο δε χώραγαν ούτε το ένα τέταρτο από τα αμάξια της πολυκατοικίας. Που να χωρέσουν σε οικόπεδα χτισμένα με συντελεστές, 1,60 και 2,40, για 3,20 δε συζητάμε. Αλλά και στις "καλές" περιοχές, με συντελεστή 1,00 και 1,20 πάλι έχουμε πρόβλημα, γιατί εκεί μένουν οι πλούσιοι, που θέλουν τουλάχιστον 3-4 αυτοκίνητα ανά οικογένεια/διαμέρισμα: Το πεντάμετρο "μουράτο", το λασπωμένο "κρος" για τις εξορμήσεις, το "μικρό" για την κυρά και κανά-δυό για τα παιδιά, καθένα το δικό του, χώρια και το εταιρικό του μπαμπά. Φτάνουμε αισίως στα έξι!
Τώρα, για μερικές καινούργιες οικοδομές, σκάβουν υπόγεια γκαράζ, στέλνοντας την τιμή της στέγασης στα ύψη, αλλά δεν μπορούν να γκρεμίσουν και να ξαναχτίσουν όλο το Λεκανοπέδιο. Αποτέλεσμα: Τζίφος!
Για το που θα κυκλοφορήσουν το είπαμε: Είναι αδύνατο! Στο Λεκανοπέδιο αυτή τη στιγμή υπάρχουν 2(;) η μήπως 3(;) εκατομμύρια αυτοκίνητα, και αρκεί να βγούν από αυτά τα 60 - 80 χιλ. στο δρόμο για να επικρατήσει η πλήρης συμφόρηση! Και δεν έχουμε ακόμη χτυπήσει οροφή, γιατί είναι ακόμη πολλοί, που ονειρεύονται το ατομικό τους αμάξι...
Συνέπειες: Δύο ώρες κάθε μέρα στο τιμόνι, εκνευρισμός, στρές, τσακωμοί, τρακαρίσματα, ασφάλειες, δικηγόροι, συνεργεία, κλπ., κλπ., κλπ., σε δουλειά να βρισκόμαστε!
Μήπως είναι καιρός να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε έναν άλλο, λιγότερο σχιζοφρενικό, τρόπο ζωής;
Αλλά, για να γίνει αυτό, πρέπει στο πρόγραμμα να υπάρχει και η απαλλαγή από αυτουνούς, που είναι έτοιμοι να "σου πουλήσουν το σκοινί που θα τους κρεμάσεις"!
Οσο κάνουν κουμάντο αυτά τα "σαϊνια", οι "ά(χ)ριστοι" με τις "κανονικότητές" τους
και τις άλλες άπειρες εξυπνάδες τους, κάθε μέρα για μας θάναι και χειρότερη....
Σεχτάρ ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ
Βρε αθεόφοβε Στρατάρχη, αν μου έλεγες πως θα το βάλεις σαν ανάρτηση, θα το σενιάριζα λίγο καλύτερα. Διάλογος με κάποιον φίλο ήτανε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤεσπα, το θέμα "ιδιωτικό αυτοκίνητο" είναι τεράστιο, σχετίζεται άμεσα και με την καπιταλιστικότατη ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ του ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ και, βέβαια, είναι χαρακτηριστικότατη έκφραση της μουλωχτής, χωρίς πολέμους κλπ. καταστροφής κεφαλαίων. Αμποτε να βρώ χρόνο, κι εγώ αλλά και άλλοι, να ασχοληθούμε πιο αναλυτικά και συστηματικά με αυτό το τεράστιο παγόβουνο, που κρύβεται από κάτω.
Ηδη κάθε μέρα πια εκδηλώνεται η χρεωκοπία των αστικών κυβερνήσεων να διαχειριστούν τις συνέπειες της καπιταλιστικής "ανάπτυξης". Η Κίνα γυρνάει τρομοκρατημένη στον άνθρακα! Και μιλάμε για τεράστιες ποσότητες! Την ώρα, που ο πλανήτης περιβαλλοντικά καταρρέει. Μόνο εμείς κάνουμε τον μαλάκα, ακυρώνοντες τα έργα εκμετάλλευσης του λιγνίτη μας, και με μεγάλη ζημιά για τον εργαζόμενο φορολογούμενο. Η "πράσινη ανάπτυξη" είναι ακριβώς ό,τι θα έπρεπε να περιμένουμε: Μια ακόμη ελεεινή μορφή εκμετάλλευσης από τους ανεγκέφαλους, την ώρα που το (δυστυχώς κοινό...*) σπίτι μας καίγεται!
H αντιμετώπιση του Καπιταλισμού πρέπει να είναι επιθετική και ολοκληρωτική, σε όλα τα μέτωπα. Να μην τον αφήνουμε σε χλωρό κλαρί.
-------------------
(*) "Kοινό", γιατί οι εργαζόμενοι δεν τους έχουν ξαποστείλει ακόμη στο δικό τους: Την Πηγάδα...
τα παινουμε στο φτερο τα μεγαλα θεματα Σεχταρ !!
ΔιαγραφήΣτο κέντρο της επικαιρότητας βρισκόμαστε Στρατάρχη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα μόλις, στις "ειδήσεις" (=προπαγάνδα) του "Σκάει" (από το κακό του), άκουσα από κάποιον "Κώστα Καραμανλή" (πόσους ακόμη συνονόματους του δοσίλογου "εθνάρχη" θα φάμε στη μάπα;) να διευκρινίζει, ακριβώς, όπως εξαρχής τώπιασα, πως στον "καθαρό" (τρομάρα του) "δακτύλιο" θα κυκλοφορούν εκτός περιορισμών ("μονά-ζυγά") μόνο τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά.
Είναι ξετσίπωτοι!
Εν τω μεταξύ, ανάλογοι προβληματισμοί υπάρχουν και αλλού:
ΑπάντησηΔιαγραφήΒερολίνο – «Πράσινη» καμπάνια για την απαγόρευση αυτοκινήτου
...που δείχνει, πόσο υπαρκτό είναι το πρόβλημα, αλλά και πόσο υποτιμούν, κι αυτοί, που το αναγνωρίζουν, την έκταση και το βάθος του. Οι φίλοι μας οι Βερολινέζοι "πράσινοι", παραμένουν πάντα εγκλωβισμένοι στις αταξικές τους θολούρες, και τελικά καταλήγουν να προτείνουν "λύσεις", τάχαμου ρηξικέλευθες, που όμως παραμένουν ιδεαλιστικές γιατί προσπαθούν να θεραπεύσουν τα συμπτώματα και όχι να καταργήσουν τις αιτίες, που τα παράγουν. Η "αυτοκινητιστική συμφόρηση των πόλεων" δεν είναι ένα αυτοτελές μεμονωμένο πρόβλημα, που μπορεί να λυθεί μόνο του, "καθ' εαυτό". Είναι συνδεδεμένο με έναν ορισμένο τρόπο ζωής, ατομισμός-ανταγωνιστικότητα-παραγωγική αναρχία, που επιβάλλεται από τον Καπιταλισμό, και αποτελεί μια μόνο από τις πολλές εκδηλώσεις της χρεοκοπίας του. Για να το πω απλά, δεν μπορείς από τη μια να εξαναγκάζεις τον εργαζόμενο να χρειάζεται αυτοκίνητο για να κινηθεί μέσα σε μια χαοτική αγορά και κοινωνία, που με χίλιους τρόπους επιβάλλεις, να πριμοδοτείς με χίλιους τρόπους την κατοχή του, να του στερείς εναλλακτικούς τρόπους κίνησης, και από την άλλη να του απαγορεύεις να το ...χρησιμοποιεί! Η Βερολινέζικη κοινωνία, μια ιστορικά προοδευτική κοινωνία, σήμερα τρώγεται με τα ρούχα της, συνειδητοποιεί τα σημερινά της αδιέξοδα αλλά ακόμη δεν έχει συνειδητοποιήσει πόσο και πως αυτά συνδέονται με την καθαίρεση του συκοφαντημένου "Τείχους της Ελευθερίας" το '89, που την προστάτευε από πολλά από αυτά.
Περιττό βέβαια να πούμε, πως οι αιώνιοι παπαγάλοι, αρπάζονται κι αυτοί από το εξόφθαλμο της διαπίστωσης του ιδίου προβλήματος και των αδιεξόδων του, για ...να προτείνουν δαπανηρά και αντιλαϊκά "μέτρα", δήθεν υπέρβασής του, στην πραγματικότητα θωράκισης του συστήματος, που το αναπαράγει, μέχρι να μας στείλει στο διάολο!
Θα βρεθούν πολλοί σπεκουλαδόροι του παροξυσμού των σύγχρονων μεγάλων λαϊκών προβλημάτων.
Δεν πρέπει να αφήσουμε κανένα τους σε χλωρό κλαρί!
Η λυση βρισκεται στις μαζικες μετακινησεις απο Συγκοινωνιες ΠΡΟΤΥΠΟ...συχνα δρομολογια κι οχι τσιγγουνιες ,"καθαρα" συχγρονα μεσα σωστα συντηρημενα ,εξοπλισμενα με ολα τα συγχρονα καλουδια της τεχνολογιας κι εκπαιδευση του κοσμου καθως καικινητρα για την χρησιμοποιηση τους .Ολα αυτα αντιβαινουν στον βασικο ΝΟΜΟ του καπιταλισμου που λεγεται ΚΕΡΔΟΣ και καθε αλλο εννοουν αυτο της κοινωνιας ...
ΔιαγραφήΜαζικές μετακινήσεις με πυκνό δίκτυο, και μάλιστα σταθερής τροχιάς, αστικές και υπεραστικές, σίγουρα! "Ενα και στο χέρι", που λέμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά, Στρατάρχη, δεν φτάνει αυτό!
Σήμερα, ο χαοτικός τρόπος οργάνωσης της παραγωγής με την "ιδιωτική πρωτοβουλία", (= ό,τι, όποτε, όπως, και όπου "του κ@υλώσει" του καθενός), μικρού η μεγάλου, προκαλεί έναν κυκεώνα άσκοπων, αντιφατικών και εν τέλει αχρήστων μετακινήσεων, που μόνο αποτέλεσμα, σαν τέτοιες, έχουν να καταστρέφουν τον χρόνο των εργαζομένων αλλά και την υγεία και τελικά τη ζωή τους, με το στρές κλπ. Μειώνουν την χρήσιμη "κοινωνική ενέργεια" και αυξάνουν την "κοινωνική εντροπία", για να κάνω έναν παραλληλισμό κι εγώ, που θα καταλάβουν καλά όσοι κατέχουν από Θερμοδυναμική! Κι όλο αυτό καταλήγει και σε αύξηση της θερμοδυναμικής εντροπίας, με την αυστηρά φυσική έννοια, του πλανήτη, "υπερθέρμανση" το λένε κι έτσι είναι. Αλλά το πιο χειρότερο δεν είναι αυτό. Το ακόμα χειρότερο, που σχεδόν από όλους διαφεύγει, είναι πως, εκτός από την αχρείαστη σπατάλη, άρα καταστροφή, των πεπερασμένων φυσικών πόρων του πλανήτη, καταστρέφεται και η μεγάλη προίκα της Ζωής, η εργατική δύναμη και μάλιστα η πιο πολύτιμη, η διανοητική, δισεκατομμυρίων ανθρώπων. Αυτή η προίκα, που σε τελευταία ανάλυση αποτελεί την μόνη δυνατότητα και ελπίδα να συνεχίσει η Ζωή να προλαβαίνει τον Θάνατο....
Τεράστιο θέμα θίγει ο Σεχτάρ, ίσως για τη ναυαρχίδα (ως σύμβολο) του Καπιταλισμού, το αυτοκίνητο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τον Φορντισμό (Ford T), μέχρι το Αυτοκίνητο του Λαού (VW) και ως τις μέρες μας, το αυτοκίνητο είνα ο Δούρειος Ίππος της Αστικής τάξης για την άλωση της ταξικής συνείδησης της Εργατικής Τάξης:
«Θα φτιάξω ένα αυτοκίνητο για το μεγάλο πλήθος. Θα είναι αρκετά μεγάλο για την οικογένεια, αλλά αρκετά μικρό στη συντήρηση και φροντίδα από το άτομο. Θα κατασκευαστεί από τα καλύτερα υλικά, από τους καλύτερους άντρες που θα προσληφθούν, μετά από τα απλούστερα σχέδια που μπορεί να σχεδιάσει η σύγχρονη μηχανική. Αλλά η τιμή θα είναι τόσο χαμηλή που ο κάθε άνθρωπος με καλό μισθό θα είναι σε θέση να κατέχει ένα - και να απολαύσει με την οικογένειά του την ευλογία των ωρών ευχαρίστησης στους μεγάλους ανοιχτούς χώρους του Θεού».
https://el.wikipedia.org/wiki/Ford_Model_T
Στα καθ’ημάς η δεκαετία όπου εκτινάχθηκε η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα ήταν η δεκαετία του ’90
https://www.kathimerini.gr/life/auto/970064/1967-2017-i-agora-toy-aytokinitoy-stin-ellada/
και όχι η δεκαετία του ’80, όπου δεν ευνόησε το φορολογικό πλαίσιο
«Η Ελλάδα είχε την υψηλότερη φορολογία μεταξύ των χωρών της Ε.Ο.Κ, μαζί με την Δανία. Σε ένα αυτοκίνητο 8 φορ. ίππων, η εργοστασιακή αξία CIF ήταν στο 37% επί της τελικής τιμής πώλησης. Το υπόλοιπο της αξίας αφορούσε τον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, την Εισφορά, τον Φ.Π.Α, καθώς και το κέρδος του εισαγωγέα.
Στην χώρα μας οι φορολογικοί συντελεστές κυμαίνονταν από 48% έως 400% βάσει του νόμου 1003/79 (τροποποίηση του ν. 363/76)».
http://hellenicmotorhistory.blogspot.com/2020/05/80.html
Σημείο Αναφοράς, στον κλάδο του αυτοκινήτου στη δεκαετία του ’90 είναι η είσοδος του καταλυτικού αυτοκινήτου, που στηρίχτηκε παντοιοτρόπως από το αστικό κράτος (τί κάνει νιάου νιάου στα κεραμίδια με την ηλεκτροκίνηση), από το νομικό πλαίσιο
«Την αλλαγή έφερε ο νόμος 1882/90, που όριζε νέους μειωμένους συντελεστές για τα "καθαρά" αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας (ΦΕΚ 43 - 23/3/1990)»
μέχρι και άρθρο από τον τότε πλασιέ (Υπουργό Χωροταξίας, Περιβάλλοντος και Δημοσίων Έργων) των αυτοκινητοβιομηχανιών – μεγαλεμπόρων αυτοκινήτων
«Στις 15 Ιανουαρίου 1989, η εφημερίδα "Το Βήμα" δημοσίευσε ένα εκτενές άρθρο με τίτλο "Ήρθε η ώρα για καθαρό και φθηνό αυτοκίνητο". Το άρθρο υπογράφει ο Ευάγγελος Κουλουμπής, που διετέλεσε υπουργός Χωροταξίας, Περιβάλλοντος και Δημοσίων Έργων».
http://hellenicmotorhistory.blogspot.com/2020/01/1990.html
Τώρα πώς το «καθαρό» αυτοκίνητο (καταλυτικό), έγινε ξαφνικά «βρώμικο», μόνο η πολυχρονεμένη μας Αστική Τάξη το ξέρει.
Υ.Γ. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε η μεγάλη τάση προς αγορά αυτοκινήτου που είχε γίνει στις τότε Σοσιαλιστικές Χώρες
«Έως τα μέσα της δεκαετίας του '80, η Ελλάδα διέθετε ακόμα την μικρότερη αναλογία αυτοκινήτων ανά κάτοικο, μεταξύ των χωρών της Δυτικής Ευρώπης. Όμως, ήταν αξιοσημείωτο πως πλέον η χώρα μας βρισκόταν πίσω και σε σχέση με "σοσιαλιστικές" χώρες της Ανατολικής Ευρώπης. Σύμφωνα με την εφημερίδα "Καθημερινή" (10-11 Νοεμβρίου 1985), η χώρα μας διέθετε 1 αυτοκίνητο για κάθε 9.3 κατοίκους, με τον μέσο όρο της Ε.Ο.Κ στο 1:2.9.
Η αναλογία ήταν καλύτερη συγκριτικά με τον μέσο όρο στην Ανατολική Ευρώπη (1:16.6), όμως βρισκόμασταν πίσω από την Ανατ. Γερμανία (1:5.5), την Τσεχοσλοβακία (1:6.1), την Γιουγκοσλαβία (1:8.2) και την Ουγγαρία (1:8.9).
Τα ίδια νούμερα, με ελάχιστη απόκλιση σε ορισμένες περιπτώσεις, παραθέτει σε ανάλογο ρεπορτάζ και η εφημερίδα "Ελευθεροτυπία", στις 18 Μαΐου 1984».
Η παραγωγή, δυστυχώς κυρ Παντελήδων, είχε μπει στην τελική ευθεία στα Εργατικά Κράτη.
http://hellenicmotorhistory.blogspot.com/2020/05/80.html
Υ.Γ.1. Σεχτάρ, εδω να δεις τί έχει να γίνει
«Πρόσφατα δημοσιεύματα στο Bloomberg και στο BBC αναφέρονται στην επί του παρόντος αδυναμία ανακύκλωσης των γιγαντιαίων πτερυγίων των ανεμογεννητριών, οι οποίες οδηγούνται σε συγκεκριμένες «χωματερές» αποκλειστικά γι’ αυτές».
https://www.in.gr/2021/10/10/economy/oikonomikes-eidiseis/thavoun-tis-anemogennitries-otan-gerasoun/
Το έχω ήδη αποθηκεύσει για μελλοντική χρήση, αυτό με τις ανεμογεννήτριες, Θανάση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το αυτοκίνητο, ακριβώς όπως τα λές. Να προσθέσω, πως το σύνθημα το έδωσε ο Χρουστσώφ, ~αρχές δεκαετίας '60, τότε, που έκανε εκείνη τη γιγαντιαία σύμβαση με την FIAT για την κατασκευή του αντίστοιχου πενταθέσιου της στην ΕΣΣΔ ως LADA(;). Ηταν πανομοιότυπο με τα ιταλικό. Το εργοστάσια, που στήθηκε στην ΕΣΣΔ ήταν το μεγαλύτερο από αυτά, που είχε η FIAT στην Ιταλία!
Παπατζής, που έταζε λαγούς με πετραχήλια στους περήφανους Λαούς της ΕΣΣΔ, και πέτυχε έτσι να τους κάνει ...κομπλεξικούς απέναντι στην ..."προχώ" καπιταλιστική Δύση!
Οτι ακριβώς γίνεται απο το 2008 στην Κούβα που βαδίζει για τον Καπιταλισμό. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΔιαγραφήΣήμερα στους δρόμους επεκράτησε το απόλυτο χάος! Μποτιλιαρίσματα και ουρές πολλών χιλιομέτρων παντού. Ο κόσμος στα όρια της παράνοιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή είναι η "αγορά", που όλα τα "ρυθμίζει" ..."αν αφεθεί απερίσπαστη"!
Και δουλειά μας είναι, όχι μόνο να "την αφήνουμε απερίσπαστη", αλλά και να την πριμοδοτούμε για "να τα ρυθμίζει", με τον τρόπο, που όλοι πια θαυμάζουμε και στους δρόμους.
Πετάχτε τώρα όλοι τα αυτοκινητάκια, που πληρώσατε με μόχθο, η τις αυτοκινητάρες που χρυσοπληρώσατε, στην πρέσσα για "ανακύκλωση" (ο Θεός να την κάνει...) και τρεχάτε, φτου κι απ' την αρχή, να αγοράσετε ηλεκτρικό, ....
...για νάχετε ακριβώς τα ίδια!
Σε δουλειά να βρισκόμαστε, γιατί....
....Είναι ο Καπιταλισμός, ηλίθιοι!
Τώρα μόλις κάτι πήρε το αυτί μου και για ...διόδια στους δρόμους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπαμε, "ο ρυπαίνων πληρώνει"!
....να δείτε, πως η "αγορά" καθαρίζει, στο άψε-σβήσε τους δρόμους από τα ...ποντίκια!
Στο βάθος διαγράφεται και ο ...κεφαλικός φόρος!
Και γιατί όχι;
Oταν αναπνέεις δεν αποβάλεις διοξείδιο του άνθρακα;
Αρα ...επιβαρύνεις το Περιβάλλον!
Το τσίριαλ συνεχίζεται:
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι αποφασίστηκε στο Μαξίμου για το νέο δακτύλιο.
...και θα συνεχίζεται ...μέχρι να πέσει ο Καπιταλισμός!
Εμφανής αμηχανία και ημίμετρα μπροστά στο τεράστιο τριπλό πρόβλημα:
Μόλυνση - κυκλοφορία - παρκάρισμα.
Αξιοποιείται το πρώτο, η μόλυνση του αέρα, για να σπρώξουν τα "ηλεκτρικά", που, όπως μαθαίνουμε είναι μόλις ~7.654 μαζί με υβριδικά και τα ελάχιστα εκ κατασκευής με φυσικό αέριο! Αντε, να εισπράξουν τα μονοπώλια ~15 δις μόνο από την ελληνική αγορά, και ..βλέπουμε! Που, τι να δούμε, δηλαδή, αφού πάλι σε 2-3 μήνες, που η κατάσταση με το κυκλοφοριακό θα συνεχίσει να είναι αδιαχώρητη, θα τα ξαναλέμε, για να βγάλουμε και τα EURO 6, και φτού κι απ' την αρχή......
...κι επειδή διαπιστώνω ότι είναι πολλά τα ..."χάπατα", που χάφτουν τον "πράσινο" σανό, για ανεμογεννήτριες, φωτοβολταϊκά, "ανταγωνιστικότητες" κλπ., που "θα φέρουν την ανάπτυξη" και συνεπώς "φθηνότερα αγαθά και αυξήσεις μισθών", πάρτε να διαβάσετε κι αυτό εδώ, του Παπαδάκη, που μας δίνει μια συνοπτική ιδέα του τι ακριβώς γίνεται με αυτά σε μια "Μητρόπολη" της "πρασινάδας", όπως η Δανία:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ «πράσινη» ακρίβεια!
Από τον σημερινό "Ριζοσπάστη", που έχει πολύ πλούσιο και ξεστραβωτικό περιεχόμενο!
«Τίποτα δεν αποκλείεται» για διόδια στο κέντρο της Αθήνας
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπαμε, είναι «μια γενικότερη πολιτική, που υπάρχει στην ΕΕ, ο ρυπαίνων πληρώνει» ...εκείνους, που κονομήσανε ρυπαίνοντας τα προηγούμενα 150 χρόνια!
Επανέρχομαι και το καταθέτω εδώ για αρχειακούς λόγους και όχι μόνο, καθώς το θέμα "αυτοκίνηση στην πόλη" δεν πρόκειται να κλείσει επί Καπιταλισμού, ακριβώς όπως ούτε και το συνταξιοδοτικό, το επισιτιστικό, το προσφυγικό κλπ., κλπ., κλπ.:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαράλογη και καταχρηστική η διάκριση των οχημάτων σε εργοστασιακής και μετέπειτα τοποθέτησης υγραερίου
Η μονοπωλιακή/κοσμοπολίτικη ξετσιπωσιά δεν γνωρίζει όρια! Λες και τα "εργοστασιακής τοποθέτησης" δεν θα καίνε το ίδιο υγραέριο, στις ίδιες μηχανές!
Ολα προφάσεις για να πριμοδοτηθεί το μεγάλο μονοπωλιακό κεφάλαιο της μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας! Και μάλιστα, κι εδώ είναι το ωραίο να το κολλάς στα μούτρα των διαφόρων φιλελέ, που τσαμπουνάνε την κασέτα της "ελεύθερης αγοράς", κόντρα στην ίδια τη διατυμπανιζόμενη "λογική" αυτής της "ελεύθερης αγοράς"! Πρόκειται για κλασσικό κρατικομονοπωλιακό μέτρο για την αναγκαστική συγκεντροποίηση του κεφαλαίου. Οδοστρωτήρας για τους "μικρούς" και τους επαγγελματίες.
Εχουν δίκηο, αλλά δεν ξέρω αν θα το βρούν. Κι αν το βρούν προσωρινά, κάτι αλλο θα σοφιστούν οι από πάνω για να τους τη φέρουν από αλλού. Είτε σε αυτούς, είτε και στους εργαζομένους, με ακόμη πρόσθετη εκμετάλλευση. Το κεφάλαιο πάντως δεν πρόκειται να χάσει.
Ας το σκεφτούν και οι ίδιοι οι "μικροί", τι μέλλον έχουν σε αυτό το σύστημα. Τα "καλά χρόνια" της συμμαχίας Ιμπεριαλισμού-μικροαστών είναι πίσω. Τώρα αυτή η συμμαχία πετάγεται από τους αστούς στα σκουπίδια, γιατί τους στοίχιζε κέρδη.
Η δουλειά έγινε πριν τριάντα χρόνια, δε χρειάζεται πια να τους ταϊζουν άλλο...