Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ (ΟΠΟΡΤΟΥΝΙΣΤΕΣ) ΣΕ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟ

Παραλήρημα...

Αντι-ΚΚΕ παράκρουση; Δεν μπορεί να εξηγηθεί διαφορετικά η εμμονή του Κλέαρχου Τσαουσίδη (δίνει φαίνεται εξετάσεις για πατριάρχης του αντι-ΚΚΕδισμού), να (ξανα)κάνει χυδαία επίθεση στον ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ παραληρώντας στην «Αυγή» 24/4/2014, περί «σταλινισμού» και «ντόπερμαν που δε σκίζουν τα προλεταριακά τους ιμάτια όταν ακούνε τους δεξιούς να τους επαινούν».
Ποια η αφορμή; Η δήλωση του Δ. Κουτσούμπα τη μέρα του Πάσχα ότι «η "Ανάσταση Λαών" μπορεί να γίνει πράξη μόνο εάν σπάσουμε τα δεσμά της ΕΕ, των μονοπωλίων με ισχυρό ΚΚΕ, με το λαό στην εξουσία».

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ

Image
"το 1990 οι μισοι Επιστήμονες της Υφηλίου ήταν Σοβιετικοί Πολίτες "...ΣΤΟΙΧΕΙΑ UNESCO 
“Η έλλειψη στελεχών εμποδίζει την πρόοδο μας... πρέπει να φτιάξουμε με γρήγορους ρυθμούς νέα στελέχη ειδικών... Χρειαζόμαστε γνώση, χρειάζεται να κατακτήσουμε την επιστήμη. Και για να αποχτήσουμε γνώση, πρέπει να μελετήσουμε. Να μελετήσουμε υπομονετικά και επίμονα. Να μάθουμε από όλους, από τους εχθρούς μας και τους φίλους μας, ειδικά από τους εχθρούς μας. Να μάθουμε με σφιγμένα δόντια, χωρίς να φοβόμαστε ότι οι εχθροί μας θα γελάνε μαζί μας για την άγνοια μας και την καθυστέρηση μας… Οι μπολσεβίκοι πρέπει να κατακτήσουν την τεχνολογία. Ήρθε η ώρα οι Μπολσεβίκοι να γίνουν ειδικοί. Για την περίοδο της ανοικοδόμησης η τεχνολογία αποφασίζει τα πάντα. Ο διευθυντής που δεν θέλει να μελετήσει την τεχνολογία, που δεν θέλει να κατακτήσει την τεχνολογία, είναι ανέκδοτο όχι διευθυντής»........απο την ομιλια του Στάλιν στο 8ο συνέδριο της κομσομόλ(1928)

ΣΑΝ ΚΑΖΑΝΙ ΠΟΥ ΒΡΑΖΕΙ




"Λοιπόν αγρίεψε ο κόσμος σαν καζάνι που βράζει,
σαν το αίμα που στάζει, σαν ιδρώτας θολός.
Πότε πότε γελάμε, πότε κάνουμε χάζι
και στα γέλια μας μοιάζει να γλυκαίνει ο καιρός.
Mα όταν κοιτάζω τις νύχτες τις ειδήσεις να τρέχουν
ξέρω ότι δεν έχουν νέα για να μου πουν.
Ήμουν εγώ στη φωτιά κι ήμουν εγώ η φωτιά
είδα το τέλος με τα μάτια ανοιχτά.

Είδα τον πόλεμο φάτσα,

τη φυλή και τη ράτσα
προδομένη από μέσα απ΄τους πιο “πατριώτες”
να 'χουν τη μάνα μου αιχμάλωτη με το όπλο στο στόμα
τα παιδιά τους στολίζουν σήμερα τη Βουλή.
Κάτω από ένα τραπέζι, το θυμάμαι σαν τώρα,
με μια κούπα σταφύλι στου βομβαρδισμού την ώρα
είδα αλεξίπτωτα χίλια στον ουρανό σαν λεκέδες
μου μιλούσε ο πατέρας μου να μη φοβηθώ.
"Κοίταξε τι ωραία που πέφτουν,
τι ωραία που πέφτουν....".

Είδα γονείς ορφανούς, ο ένας παππούς απ'τη Σμύρνη
στη Δράμα πρόσφυγας πήγε να βρει βουλγάρικη σφαίρα
κι ο άλλος Κύπριος φυγάς στο μαύρο τότε Λονδίνο
στα 27 του στα δύο τον κόψανε οι Ναζί.
Είδα μισή Λευκωσία, βουλιαγμένη Σερβία
στο Βελιγράδι ένα φάντασμα σ'άδειο ξενοδοχείο
αμερικάνικες βόμβες και εγώ να κοιμάμαι
αύριο θα τραγουδάνε στης πλατείας τη γιορτή.
Είδα κομμάτια το κρέας μες στα μπάζα μιας πόλης
είδα τα χέρια, τα πόδια, πεταμένα στη γη.
Είδα να τρέχουν στο δρόμο με τα παιδιά τους στον ώμο
κι εγώ τουρίστας με βίντεο και φωτογραφική.

Εδώ στην άσχημη πόλη που απ'την ανάγκη κρατιέται
ένας λαός ρημαγμένος μετάλλια ντόπα ζητάει
Ολυμπιάδες
κι η χώρα ένα γραφείο τελετών.
Θα σου ζητήσω συγγνώμη που σε μεγάλωσα εδώ.
Τους είχα δει να γελάνε οι μπάτσοι
κι απ'την Ομόνοια να πετάν' δακρυγόνα στο πυροσβεστικό
στο παράθυρο εικόνισμα άνθρωποι σαν λαμπάδες
και τα κανάλια αλλού να γυρνούν το φακό.
Και είδα ξεριζωμένους να περνούν τη γραμμή
για μια πόρνη φτηνή ή για καζίνο και πούρα.
Έτσι κι αλλιώς μπερδεμένη η πίστη μας, η καημένη,
ο Σολωμός με Armani και την καρδιά ανοιχτή.

Δεν θέλω ο εαυτός μου να 'ναι τόπος δικός μου
ξέρω πως όλα αν μου μοιάζαν, θα 'ταν ακομα αγένητη η γη
δε με τρομάζει το τέρας ούτε κι ο άγγελός μου
ούτε το τέλος του κόσμου.
Με τρομάζεις εσύ.
Με τρομάζεις, ακόμα, οπαδέ της ομάδας
του αστικου κόμματος σκύλε, της οργάνωσης μάγκα
διερμηνέα του Θεού, ρασοφόρε γκουρού
τσολιαδάκι φτιαγμένο, προσκοπάκι χαμένο
προσεύχεσαι και σκοτώνεις
τραυλίζεις ύμνους οργής
Έχεις πατρίδα το φόβο, γυρεύεις να βρεις γονείς
μισείς τον μέσα σου ξένο.
Κι όχι, δεν καταλαβαίνω
δεν ξέρω πού πατώ και πού πηγαίνω."

ΧL

ΩΡΑΙΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΙ?

Pablo Sachito

Χτυπιούνται ότι η καπιταλιστική οικονομία δεν έχει μπει σε φάση αναζωογόνησης, πετώντας στο καλάθι τον αχρήστων την πολιτική οικονομία του Μαρξισμού για τον κύκλο των καπιταλιστικών κρίσεων για ένα λόγο που είναι ο εξής:
Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι απολογητής της καπιταλιστικής οικονομίας και σαν τέτοιος επιχειρεί να σπείρει την αυταπάτη ότι η καπιταλιστική ανάκαμψη( παραγωγική ανασυγκρότηση την ονομάζει) θα σημάνει και την ανακούφιση των λαϊκών στρωμάτων.
Απενοχοποιώντας τον καπιταλισμό και ψηφοθηρώντας ασύστολα πασχίζει να ρίξει στάχτη στα μάτια των εργαζομένων οι οποίοι θα δοκιμάσουν και την καπιταλιστική ανάκαμψη που δεν θα είναι τίποτα άλλο από τον πρόλογο της νέας κρίσης που θα έρθει αναπόφευκτα και υπάρχει ο κίνδυνος να καταλάβουν ότι είτε με κρίση είτε με ανάκαμψη η ζωή τους θα είναι γεμάτη βάσανα, στερήσεις, φτώχεια και εξαθλίωση.

Θράκη: Παιδιά, κομμένη η «πλάκα»!

ΜπογιόπουλοςΠρώτο: Στη Θράκη υπάρχει μουσουλμανική μειονότητα. Δεν υπάρχει καμία «τουρκική» μειονότητα. Τελεία. Και παύλα!
   Δεύτερο: Είναι ακριβώς η τριχοτόμηση της εθνοτικής καταγωγής  της μειονότητας (Τουρκογενείς, Πομάκοι, Τσιγγάνοι) που καθόρισε και το θρησκευτικό της προσδιορισμό ως μουσουλμανικής, με τη Συνθήκη της Λοζάνης. Η δε Συνθήκη της Λοζάνης αποτελεί αυτό που θα λέγαμε «ακρογωνιαίο λίθο» στο πλαίσιο του Διεθνούς Δικαίου για την απόκρουση από την Ελλάδα αιτιάσεων που εγείρονται από τρίτους. Όποιος επιχειρεί να ξηλώσει κάποιον «πόντο» από τη Συνθήκη της Λοζάνης επαπειλείται το ξήλωμα όλης της «κάλτσας». Συνεπώς με την Συνθήκη της Λοζάνης δεν «παίζουμε». Ούτε επιτρέπουμε σε άλλους να «παίζουν». Τελεία. Και παύλα!

ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΑΜΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ....!!!!!

    Ευτυχώς που δεν γίναμε κομμουνιστές,

θα χάναμε και σπίτια ,αλλά και δουλειές,
κι “ελευθερία” ακόμα που το πας;
να ζω και να πεθαίνω σα ραγιάς
Τι κι αν αλήθειες λένε που πονούν
τι κι αν δικαιώνονται ,ματαιοπονούν…
εμείς την ιστορία μάθαμε απταιστώς
απ των ναζί τον Γκεμπελς ευτυχώς
του ΜΑΝΙΑΔΑΚΗ η σχολή δεν πήγε τσάμπα
τραγούδια έπαιζε εγγλεζων μπάντα
μαυραγορίτες είχαμε παππούδες
και με τα καθεστώτα όλα ,αλεπούδες,
Ακόμα κι αύριο να ρθει κομμουνισμός
ζήτω θα λέμε κι ο Σταλινισμός!
Σ όλα τα δύσκολα κλεινόμαστε στο σπίτι
άσε τους άλλους τη φιδότρυπα να βρουν
προσαρμογή κιοτή αυτό μαθές
εμείς θα πάμε πάλι με τους νικητές,
άβουλοι, κακομοίρηδες ,ζαγάρια
και μόλις φύγει ο εχθρός, να :”Παλληκάρια”
πόλεμο κάνουμε σε κάθε ένα "Χριστό"
αφού να λέει πρέπει κάτι αρεστό
κι όχι τα δύσκολα “μονάχος θα σωθείς”
σιγά μη γίνω ΡΕ  κομμουνιστής…                               

ΧΙΤΛΕΡ-ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ

Μια διδακτική εμπειρία για το σήμερα


Φωτογελοιογραφία, που σατιρίζει το σύνθημα του Χίτλερ «με ακολουθούν εκατομμύρια»...
Με αφορμή τη συμμετοχή του ΛΑ.Ο.Σ. στην κυβέρνηση του μαύρου μετώπου κεφαλαίου-ΕΕ, μαζί με ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, κάποιοι οπορτουνιστές μιλούν για «φασισμό», προασπιζόμενοι την αστική κοινοβουλευτική δημοκρατία, συγκαλύπτοντας ότι η εποχή του μονοπωλιακού καπιταλισμού είναι εποχή της άκρατης αντίδρασης είτε με κοινοβουλευτικό μανδύα είτε όχι. Αυτή την αντίδραση εκφράζουν τα αστικά κόμματα. Αυτοί λοιπόν που μιλούν για «φασισμό», συγκαλύπτουν ότι ο Χίτλερ κοινοβουλευτικά πήρε την κυβέρνηση, ότι συνέδραμε και η σοσιαλδημοκρατία σ' αυτό, ότι ο «φασισμός» είναι γέννημα των μονοπωλίων, ότι σε συγκεκριμένες φάσεις εξέλιξης του καπιταλισμού τον επιζητούν γιατί εκτιμούν ότι τα άλλα αστικά κόμματα δεν μπορούν μόνα τους να τους κάνουν τη δουλειά. Επομένως, για την εργατική τάξη, το λαό, ο εχθρός δεν καθορίζεται από τη μορφή του αστικού πολιτικού συστήματος, αλλά από την οργανική του σχέση μ' αυτό που υπηρετεί τα μονοπώλια. Να γιατί στο προσκήνιο της ταξικής πάλης στόχος είναι η ανατροπή της εξουσίας των μονοπωλίων, η κοινωνικοποίησή τους. Η ιστορική εμπειρία της ανόδου του Χίτλερ με κοινοβουλευτικούς όρους στην κυβερνητική εξουσία είναι χρήσιμη για το εργατικό κίνημα και τη στρατηγική του. Αυτή την εμπειρία παρουσιάζουμε σήμερα.

7-4-1999: ΟΤΑΝ Η ΑΕΚ ΝΙΚΗΣΕ ΤΙΣ ΒΟΜΒΕΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΕ . ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ: ΠΑΡΤΙΖΑΝ - ΑΕΚ























Μεγάλη Τετάρτη, 7 Απριλίου 1999. Η ΑΕΚ γράφει την πιο ένδοξη σελίδα στην ιστορία της. Την πιο περήφανη. Την πιο μάγκικη. Δεν ήταν κάποιο τρόποιο, κάποια νίκη ή κάποιο τέρμα. Μπορεί το ταξίδι να ήταν για ένα φιλικό παιχνίδι, αλλά αυτό ήταν το λιγότερο. Η «κιτρινόμαυρη» αποστολή έφτανε στο Βελιγράδι εν μέσω βομβαρδισμών και έτσι γινόταν η πρώτη ομάδα παγκοσμίως που «έσπαγε» το εμπάργκο του πολέμου το '99 εναντίον της Σερβίας. Ήταν η έμπρακτη συμπαράσταση των Ελλήνων προς τον αγωνιζόμενο και δοκιμαζόμενο Σέρβικο λαό.

DΟN BROWN: ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΤΟΠΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ (1945)

σημ.Αμετανόητου: Σπάνιο κείμενο.Για αρχείο.Πολύ επίκαιρο επίσης, διότι έχουμε ΚΑΙ εκλογές… και εξαιρετικά κατατοπιστικό για το Κοινωνικό σύστημα και την καθημερινή ζωή στην πρώην Σοβιετική Ενωση.Ο συγγραφέας επιχειρεί και συγκρίσεις με την Μ.Βρετανία.Αξίζει να διαβαστεί έως τέλους…



Πριν από 10 χρόνια, μια ομάδα αρχιτεκτόνων και μηχανικών πάλευαν κατά μήκος της θαλασσοδαρμένης ακτής της Κασπίας. Η χερσόνησος Ασφερόν φαινόταν αφιλόξενη, αλλά ένας από τους αρχιτέκτονες έλεγε «Εδώ θα έχουμε ένα θέατρο, κι εκεί έναν κινηματογράφο. Σε αυτό το ύψωμα θα φτιάξουμε ένα ξενοδοχείο, με αρκετή θέα προς τη θάλασσα».
Αυτή ήταν η σχεδιασμένη έναρξη οικοδόμησης της σοβιετικής πόλης Σουμγκάιτ στο Αζερμπαϊτζάν. Το σχέδιο προέβλεπε μια ταχύτατη κατοίκηση από 100.000 ανθρώπους, με όλα όσα μια σύγχρονη πόλη θα απαιτούσε.

ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΔ - ΠΑΣΟΚ «Σιγήν ιχθύος» για τα προνόμια των εφοπλιστών

ΕΦΟΠ-ΛΗΣΤΕΣ 


Από τα ερωτήματα που έθεσε το ΚΚΕ σε Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων, απάντησε μόνο σε ένα και σ' αυτό με ελλιπή στοιχεία!
Η κυβέρνηση κάνει σαν να μην άκουσε την Ερώτηση του ΚΚΕ για τους φόρους που πληρώνουν ή δεν πληρώνουν οι εφοπλιστές...
Μόνο 101.065.652,15 ευρώ είναι οι οφειλές των εφοπλιστών που έχουν βεβαιωθεί μέχρι τώρα από τις αρμόδιες ΔΟΥ, σύμφωνα με έγγραφο που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Εργασίας, απαντώντας στην Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων που απαίτησε το ΚΚΕ. Την αίτηση υπογράφουν οι βουλευτές Θανάσης Παφίλης, Χρήστος Κατσώτης και Νίκος Καραθανασόπουλος.

V.I. Lenin-Για το κράτος

Διάλεξη του Β. Ι. Λένιν στο πανεπιστήμιο Σβερντλόφ, στις 11 Ιούλη 1919. Πρωτοδημοσιεύτηκε στις 18 Γενάρη 1929 στην εφημερίδα «Πράβντα», αρ. φυλ. 15, Β. Ι. Λένιν, «Απαντα», εκδ. «Σύγχρονη Εποχή», τ. 39, σελ. 64-84.

Σύντροφοι, θέμα της σημερινής μας συζήτησης σύμφωνα με το σχέδιο που καταρτίστηκε και μου ανακοινώθηκε είναι το ζήτημα του κράτους. Δεν ξέρω σε τι βαθμό σας είναι ήδη γνωστό το ζήτημα αυτό. Αν δεν κάνω λάθος οι κύκλοι σας τώρα μόλις άρχισαν και είστε υποχρεωμένοι για πρώτη φορά να καταπιαστείτε συστηματικά με το ζήτημα αυτό. Αν έτσι έχουν τα πράγματα, τότε είναι πολύ πιθανό στην πρώτη διάλεξη πάνω στο δύσκολο αυτό ζήτημα να μην καταφέρω για πολλούς ακροατές να γίνω αρκετά σαφής και κατανοητός. Και αν γίνει έτσι, σας παρακαλώ να μην ανησυχήσετε γι’ αυτό, γιατί το ζήτημα του κράτους είναι ένα από τα πιο σύνθετα, τα πιο δύσκολα και σχεδόν ένα ζήτημα από εκείνα που τα έχουν μπερδέψει πιο πολύ οι αστοί επιστήμονες, συγγραφείς και φιλόσοφοι. Γι’ αυτό δεν πρέπει ποτέ να περιμένουμε πως θα ήταν δυνατό σε μια σύντομη συζήτηση, για μια φορά να πετύχουμε απόλυτη σαφήνεια του ζητήματος αυτού.

Συμφέρον, ανιδιοτέλεια και πολιτική. Δεύτερο μέρος



Είναι σαφές, τόσο με την ξεκάθαρη θέση της αμοιβαίας συνάφειας του ερωτήματος τι είναι η πολιτική με το πρόβλημα του τι είναι δίκαιο ("η δε δικαιοσύνη πολιτικόν"), όσο και με την επιμονή στην προβολή του ζητήματος του συμφέροντος ως ζητήματος συγκροτητικού για την πολιτική, ότι ο Αριστοτέλης κληρονομεί την προβληματική του από τον Πλάτωνα, και συγκεκριμένα, από τον Πλάτωνα της Πολιτείας ή του Περί Δικαίου.

Συμφέρον, ανιδιοτέλεια και πολιτική. Πρώτο μέρος


Στο πρώτο βιβλίο των Πολιτικών, και στα πλαίσια της επεξήγησης της ιδέας ότι ο άνθρωπος είναι "ζώον πολιτικόν", ο Αριστοτέλης παρατηρεί ότι σε αντίθεση με τα ζώα, τα οποία έχουν μόνο "φωνή" και για αυτό μπορούν να εκφράσουν μονάχα το (σωματικά) ευχάριστο ή δυσάρεστο, οι άνθρωποι έχουν "λόγο" και έτσι μπορούν να εκφράσουν "το συμφέρον και το βλαβερό, συνεπώς το δίκαιο και το άδικο" ("ο δε λόγος επί τω δηλούν εστι το συμφέρον και το βλαβερόν, ώστε και το δίκαιον και το άδικον").

Ο ΣΤΑΧΑΝΩΒΙΣΜΟΣ

Ενα ισχυρό κίνημα για πιο αποτελεσματικές μεθόδους στην οργάνωση της Εργασίας γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Σοβιετική Ενωση. Το κίνημα αυτό έφερε μια καλυτέρεψη στην παραγωγικότητα της εργασίας δυο, τρεις, ακόμη και δέκα φορές απ’ ό,τι γινόταν πριν. Η κοιτίδα του ήταν στη βιομηχανία του κάρβουνου κι από κει ξαπλώθηκε με ταχύτητα αστραπής στους άλλους βιομηχανικούς κλάδους, καθώς και στη γεωργία. Εγινε ένα μαζικό κίνημα, που έσπασε παντού τα παληά, απαρχαιωμένα πια, κριτήρια για την απόδοση σε προϊόντα και για τις ικανότητες της παραγωγής. Πως έγινε, και αυτό το πελώριο κίνημα του Σοβιετικού εργαζόμενου λαού για μεγαλύτερη παραγωγικότητα στην εργασία, πήρε το δικό μου όνομα, το όνομα ενός απλού πελεκητή του κάρβουνου; Ποιά είναι η μέθοδός μου στην εργασία;

Δούναι και λαβείν (Σε τούτη την πατρίδα τι γυρεύω...)

"Η μαρτυρική σύγχρονη ιστορία των αγώνων της ελληνικής εργατικής τάξης δεν καταγράφεται σχεδόν πουθενά εκτός των Μέσων του ταξικού κινήματος και απαξιώνεται επιδεικτικά από τους διάφορους "θεωρητικούς" και "φιλοσόφους" του απροκάλυπτου κωλοπαιδισμού."
LR
===========================


ΤΑ ΚΩΛΟΠΑΙΔΑΚΙΑ....: