Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Η κοινότητα των Gay σαν Δούρειος Ίππος της Δυτικής Αυτοκρατορίας

Υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων ή η εκμετάλλευση τους για άλλους, σκοτεινούς σκοπούς;
Με αυτό το ερώτημα θα ασχοληθώ σε αυτό το άρθρο μου στο οποίο θέλω να φωτίσω κάποιες πτυχές που είναι άγνωστες αλλά επίσης αρκετά σημαντικές. Επίσης με αυτό το άρθρο δεν σκοπεύω να μπω στην διαδικασία της θρησκευτικής ή της επιστημονικής διαμάχης που έχει ανοίξει και ούτε να πάρω κάποια θέση, όχι γιατί δεν έχω άποψη αλλά γιατί θεωρώ πως η εκμετάλλευση που γίνεται στο όνομα της υπεράσπισης αυτών των μειονοτήτων είναι πολύ σοβαρότερη από το οτιδήποτε άλλο.

Οι "ακομμάτιστοι"






Θυμάστε πέρυση στις αγροτικές κοινητοποιήσεις το μπλόκο φάντασμα που μετά από μέρες αγώνα, στήθηκε κακήν κακός στον Κλαδισό;
Θυμάστε τους κατσουνάδες που έκαναν κατά μέτωπο επίθεση στους ΡΟΤΣΙΛΤ και μετά ηρωική έφοδο με μπάχαλα στο υπουργείο στην Αθήνα και παρέσυραν εκεί κόσμο, ενώ οι αγρότες ταξίδεψαν για να διαδηλώσουν στο σύνταγμα;
Θυμάστε τα καραγκιοζιλίκια κοινωνικού αυτοματισμού στο λιμάνι τις Σούδας στην απεργία της ΠΝΟ, που όλως τυχαία "διευκόλυναν" ναυλωμένο πλοίο να ξεφορτώσει νταλίκες με εμπορεύματα πολυεθνικών;
Θυμάστε τα όργια στο λιμάνι του Ηρακλείου για να σπάσει η απεργία της ΠΝΟ;
Ε όλο αυτό, εν όψη του πανελλαδικού αγροτικού συλλαλητηρίου πήρε και επίσημη μορφή!
Συστάθηκε η "Παγκρήτρια Επιτροπή Αγροτών" ώστε όπως διαβάζουμε σε ανακοίνωση τους στο kriti24, να αγωνιστούνε "ενωμένοι" ... να μπορέσουνε να καλλιεργήσουνε τη γη τους και να συντηρήσουνε τις επιχειρήσεις τους. (!!)

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Μερικές παρατηρήσεις και σκέψεις για την διαμόρφωση των αστικών θεσμών και δικαιωμάτων


4565e212d840f265fe90a65b3d68b1dc
Ο θάνατος του Μαρά
Η έννοια του «ελεύθερου ατόμου», η έννοια του «πολίτη», η έννοια του «κοινωνικού συμβολαίου», ο κοινοβουλευτισμός και τα αστικά κόμματα, η «ελευθερία του τύπου», η «ελευθερία της έκφρασης», είναι μερικές μόνο από τις θεωρητικές σταθερές που διέπουν λίγο πολύ τις «μοντέρνες κοινωνίες». Η ανάδυση αυτού του συνόλου των ιδεών ήρθε σε μεγάλο βαθμό με τον διαφωτισμό, που κατά κάποιο τρόπο αποτέλεσε το πνεύμα της μεγάλης Γαλλικής Επανάστασης, η οποία με τη σειρά της διέδωσε τις ιδέες αυτές σε όλα τα μήκη και τα πλάτη.

ΑΣΕ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ be my Valentine





Δεν συγχωρούν οι Αστοί οτι επι Στάλιν επιβλήθηκε η Δικτατορία του Προλεταριάτου στην πιο πεντακάθαρη μορφή της .
Χωρίς καμμιά παρέκληση απο τον ρόλο της και υπηρετώντας πιστά και με αυστηρότητα αυτο που καλείτο να επιτελέσει:

 Να υπηρετήσει δηλαδή τα συμφέροντα του λαού και της εργατικής τάξης κόντρα σε οπορτουνιστές και ορκισμένους εχθρούς της όπως οι τροτσκιστές.

Η στάση του απέναντι στο θέμα του γιού του στον Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο και η ορκισμένη του αντίθεση στην προσωπολατρεία τους  έκαναν να τον παρουσιάζουν εντελώς διαφορετικά . Τα εκατομμύρια των  δολοφονημένων καταρρίπτονται συνεχώς απο νέα στοιχεία και καταντούν ανεκδοτα στο στόμα των λαών που ρίχνουν τρελλά γέλια με αυτά που λέγονται απο τους Αστούς 

Αυτά και σε συνδιασμό με την συντριβή του χαιδεμένου τους παιδιού του ΝΑΖΙσμού έκανε τους Αστούς να βγάζουν φλύκταινες με τον "πατερούλη " και να τον έχουν αναγορεύσει ως ΠΡΩΤΗ απειλή για το μέλλον τους .Θα τους στοιχειώνει μια ζωή το φάντασμα του Σταλιν.





Για ποιά πατρίδα μας μιλάνε ?






Βλέπω κάτι προφίλ με ελληνικές σημαίες, αετούς, και φυσικά το Λεωνίδα (θα τρίζουν τα κόκαλά του).
Κάπου θα υπάρχει και κανένα αεροπλάνο της πολεμικής αεροπορίας.Και επίσης νεκροκεφαλές. Ευχάριστα πράγματα..
Οπα λέω πολύ πατριώτες αυτοί όλοι...πιο πολύ από όλους εμάς δηλ που δεν έχουμε τη σημαία στο προφίλ μας;
Διαβάζεις μετά σχόλια για την πατρίδα την Ελλαδάρα μας, τους προγόνους μας, ότι θα φάνε τους ¨Μογγόλους¨Τούρκους, έχουν πρόβλημα με τους Πακιστανούς εργάτες, τους Εβραίους, τους Σύριους, τους Κουβανούς, τους μαύρους, τους ναυτεργάτες, τα σωματεία, τις απεργίες, τους μαθητές, τις γυναίκες, τους ομοφυλόφιλους, τους κομμουνιστές. Έχουν ένα θεματάκι με όλους. 

Η ΒΑΡΚΙΖΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΙΜΟΥΔΑΝΘΡΩΠΟΙ








Οι μαϊμουδάνθρωποι, το πρώτο είδος ανθρώπου που κατάφερε όχι μόνο να εκφράζει όλες του τις σκέψεις με 140 χαρακτήρες αλλά και να σκέφτεται με 140 χαρακτήρες (όταν δεν αρκείται στο να μαϊμουδίζει τους 140 χαρακτήρες άλλου μαϊμουδανθρώπου), αφιερώνουν τη μέρα του δημοψηφισματος σε παντοειδείς σαρκασμούς και εξυπνάδες για τη "Βάρκιζα."
Το γεγονός προδίδει από μόνο του ότι δεν έχουν την παραμικρή ιδέα του τι προέβλεπε η συγκεκριμένη συμφωνία, που υπογράφηκε, στις 12 Φλεβάρη του 1945.
Ας τους το γνωστοποιήσουμε:

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Επρεπε να απορριφθεί και η παραμικρή ιδέα για παράδοση των όπλων




Αντιπροσωπείες του ΕΑΜ και της κυβέρνησης στο υπουργείο Εξωτερικών μετά την υπογραφή της συμφωνίας. Από αριστερά: Σαράφης, Σιάντος, Τσιριμώκος, Σοφιανόπουλος, Ασκούτης, Παρτσαλίδης





Στις 12 Φλεβάρη 1945, έπειτα από τις 33 μέρες ηρωικής πάλης του λαού της Αθήνας και του Πειραιά, το Δεκέμβρη του '44, ενάντια στο βρετανικό ιμπεριαλισμό και στην ελληνική αστική τάξη και υπό το βάρος της στρατιωτικής ήττας, υπογράφηκε η απαράδεκτη Συμφωνία της Βάρκιζας. Πριν από την υπογραφή της συμφωνίας του ΕΑΜ με την ελληνική αστική κυβέρνηση, είχε προηγηθεί η υπογραφή ανακωχής ανάμεσα στον ΕΛΑΣ και τα βρετανικά στρατεύματα (11.1.1945), η οποία καθόριζε ως ημερομηνία κατάπαυσης του πυρός την 14.1.1945.
Οι διαβουλεύσεις μεταξύ των εκπροσώπων του ΕΑΜ και της κυβέρνησης του Ν. Πλαστήρα, ξεκίνησαν στις 3 Φλεβάρη 1945 στη Βάρκιζα και κατέληξαν στις 12 του μηνός στη Συμφωνία.
Την αντιπροσωπεία του ΕΑΜ αποτελούσαν οι Γ. Σιάντος (Γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ και επικεφαλής της αντιπροσωπείας), Μ. Παρτσαλίδης (Γραμματέας της ΚΕ του ΕΑΜ) και Η. Τσιριμώκος (ΓΓ του κόμματος Ενωση Λαϊκής Δημοκρατίας). Την κυβερνητική αντιπροσωπεία αποτελούσαν οι Ι. Σοφιανόπουλος (υπουργός Εξωτερικών και επικεφαλής της αντιπροσωπείας), Περ. Ράλλης (υπουργός Εσωτερικών) και Ι. Μακρόπουλος (υπουργός Γεωργίας). Στη Βάρκιζα, βρίσκονταν επίσης και διηύθυναν την κυβερνητική αντιπροσωπεία από τα παρασκήνια οι Βρετανοί Μακ Μίλαν και Λίπερ.

Παραδειγμα καπιταλιστκής Ζούγκλας






Παράδειγμα προς μίμηση η Πορτογαλία, για τους αστους!
Η Πορτογαλία βγήκε απ΄τα μνημόνια, η Πορτογαλία ακολούθησε το πρόγραμμα των "θεσμών και γλύτωσε τη χρεοκοπία", "με ένα μόνο μνημόνιο η Πορτογαλία βγήκε στις αγορές" και άλλα φαιδρά!
Η αλήθεια είναι ότι πράγματι η Πορτογαλία υπάκουσε ασυζητητί, στις εντολές των Γερμανών και σήμερα μπορεί να αισθάνεται Ευρωπαϊκή χώρα με τα όλα της, αλλά χωρίς τίποτα δικό της!
Ολα ανήκουν σε ξένα μονοπώλια, η εγχώρια παραγωγή και επιχειρηματικότητα καταστράφηκε, τα εργασιακά δικαιώματα έγιναν σκόνη, ενώ η Ευρωπαϊκή επιτήρηση ΠΟΤΕ δεν σταμάτησε!
Τελευταία εξέλιξη, η εφαρμογή 60 ωρών εργασίας την εβδομάδα, σε μια αλυσίδα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής με 150 εργαζόμενους, αφού ο νόμος το επιτρέπει.
Το σκεπτικό του επιχειρηματία Νούνο Καρβάλιο είναι αυτό που αναγράφεται στην δεξιά πλευρά της φωτογραφίας, σ΄ ένα από τα καταστήματα του: "Τα άτομα αυτoύ του μισθολογικού επιπέδου είναι κακώς προετοιμασμένα να διαχειριστούν τα προσωπικά τους οικονομικά"!
Αριστερά, η απάντηση των εργαζομένων:"Δεν θα θυσιαστούμε για τα κέρδη σας!".
Για να μην αναφερθώ στο τι γίνεται στις πολυεθνικές, όπου οι εργαζόμενοι ελέγχονται αν μίλησαν, αν πήραν άδεια για κατούρημα, ακόμα και στα διαλείμματα τους και απολύονται ελεύθερα, πάραυτα!





Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Η αγροτιά στο «απόσπασμα»





Του Γεωργίου Παπασίμου, Δικηγόρου, Twitter: @PapasimosG
Οι νέες αγροτικές κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα έρχονται να υπενθυμίσουν, σε μια σώρα που είναι βυθισμένη στην καθημερινή της κατάπτωση, το ατιμώρητο «εθνικό έγκλημα» του «ξεκληρίσματος» της μικρομεσαίας αγροτιάς, η οποία υπήρξε ο βασικός πυλώνας της ελληνικής περιφέρειας, αλλά και της παραπαίουσας ελληνικής οικονομίας.
Ο μνημονιακός «οδοστρωτήρας» και η άγρια φοροεισπρακτική επέλαση έχουν δραματικές επιπτώσεις στον αγροτικό τομέα, παγιώνοντας τις συνθήκες της οξύτατης «νεοκολληγοποίησης» της πλειονότητας της αγροτικής τάξης.

ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ: Η ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΡΑΚΕΝΔΥΤΟΥ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥ







Οι λέξεις είναι σύμβολαΟι έννοιές των λέξεων έχουν ιστορικό χαρακτήρα. Αυτό που σημαίνει μια λέξη σε κάποια εποχή δεν είναι το ίδιο με αυτό που σημαίνει σήμερα. Οι κοινωνικές σχέσεις είναι εκείνες που δίνουν νόημα στις λέξεις. Με αυτό τον τρόπο οι λέξεις γίνονται εργαλεία, που χρησιμοποιούνται για να μπορούν να επικοινωνούν και να συνεννοούνται σωστά οι άνθρωποι.
Πρέπει να εξετάζουμε το νόημα των λέξεων παίρνοντας υπόψη την εποχή, τον τρόπο και το λόγο για τον οποίο χρησιμοποιούνται. Ανάλογα με τη χρήση τους μπορεί να έχουμε διάφορα αποτελέσματα. Αν δεν λειτουργήσουμε με αυτό τον τρόπο, κινδυνεύουμε να μετατραπούμε σε θύματα και να συμβάλουμε με τη δράση μας σε αποτελέσματα ακριβώς αντίθετα από αυτά που επιδιώκουμε.

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Ο Μπελογιάννης σκυλεύεται από τους ψευτοαριστερούς!





Μόνο αυτός ο χαρακτηρισμός ταιριάζει. Μόνο αυτή η πράξη συμβαίνει και τίποτα περισσότερο, παρά τα όσα γελοία μπορεί να ακουστούν αν τελικά πραγματοποιηθεί η εκδήλωση, που προγραμματίζουν οι ψευτοαριστεροί με θέμα: «Ο Μπελογιάννης ανήκει σε όλη την Αριστερά» ή «Ο Μπελογιάννης ανήκει στην Ελλάδα», «Ο Μπελογιάννης και τρίχες αριστερές»…

Η «Αριστερά» «ξεπλένει» τον Ναζισμό!




Νίκος Μπογιόπουλος (ηχητικό – Real Fm): «Την καλησπέρα μου στα ιδανικά σας», κ.Τσίπρα! Μετά τις φιέστες στο Σκοπευτήριο της Καισαριανής, επίσκεψη νομιμοποίησης του νεοναζιστικού καθεστώτος της Ουκρανίας! Η άνευ τσίπας  «Αριστερά» το τερμάτισε!   
Οι διακρατικές σχέσεις που οικοδομούνται στο πλαίσιο της συνδιαλλαγής και της συναλλαγής με ναζιστικά καθεστώτα, με ναζί, με καθεστώτα τα οποία έχουν οικοδομήσει την κρατική τους δομή πάνω στις παρακρατικές συμμορίες του φασισμού, θυμίζουν αυτό που έλεγε ο Πίντερ. Ο Πίντερ, το 1999, μιλώντας για τη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας έλεγε: «Όποιος σφίγγει το χέρι του δολοφόνου δεν έχει ηθική».

«Ευρώ ή δραχμή;».












«Ευρώ ή δραχμή;».
Ιδού ο νέος αποπροσανατολισμός, το νέο «δίλημμα» στο οποίο απειλείται από τους εκβιαστές του ότι θα κληθεί να απαντήσει ο ελληνικός λαός.
Εκβιαστές, οι οποίοι με το γνωστό τους πάθος ως σεσημασμένοι του «μονόδρομου» γαυριούν: «Ευρώ »! «Ευρώ »!
*
Μέσα στον πανικό τους έχουν μετατρέψει το ίδιο το νόμισμά «τους» κάτι σαν «καθρεφτάκι», που το επιδεικνύουν στους «ιθαγενείς» για να τους ...ξεγελάσουν.
Η τακτική τους είναι μια πρώτης τάξεως απόδειξη,
αφ' ενός τού πόση αξία έχει το νόμισμά «τους», αφού οι ίδιοι το περιφέρουν σαν «καθρεφτάκι» και σαν «φύκι» που καμώνεται τη «μεταξωτή κορδέλα»,
αφ' ετέρου τού πόσο σέβονται τον ελληνικό λαό, στον οποίο συμπεριφέρονται σαν σε «ιθαγενή» που αυτοί, οι «κονκισταδόρες», του κουνάνε «μπιχλιμπίδια».

Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Σαν τα σαλιγκάρια








Σαν τα σαλιγκάρια μετά τη βροχή ξεμυτίζουν ξανά δυνάμεις που αφού πρωτοστάτησαν στην εξαπάτηση του λαού τα προηγούμενα χρόνια και στην ανάδειξη του ΣΥΡΙΖΑ στην αστική διακυβέρνηση, όπου και συνέβαλαν από κυβερνητικές και άλλες θέσεις, τώρα εμφανίζονται ξανά, περιφέροντας - στο όνομα της «αριστεράς» πάντα - τον ευρωσκεπτικισμό τους και παρουσιάζοντας την έξοδο από την Ευρωζώνη - με την καπιταλιστική οικονομία να ζει και να βασιλεύει - ως πανάκεια για όλα τα λαϊκά προβλήματα.

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ







Σύμφωνα με έκθεση του Reuters (Ιούνης 2016), το 96% των κατοίκων στην Ελλάδα που διαθέτουν σύνδεση στο διαδίκτυο, το επιλέγουν και για την ενημέρωσή τους. Μάλιστα, κατά 74% ενημερώνονται από τα social media (facebook, twitter κ.λπ.) -με την τάση αυτή ολοένα να αυξάνεται λόγω της μεγαλύτερης χρήσης smartphones-, κατά 66% από την τηλεόραση, 34% από το ραδιόφωνο, ενώ μόλις το 31% διαβάζει εφημερίδες. Το 86%, μάλιστα, αντιδρά στις ειδήσεις σχολιάζοντας, κάνοντας like ή στέλνοντάς τες μέσω e-mail ή social media. Το facebook είναι η δημοφιλέστερη πηγή ενημέρωσης, με το 44% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι ενημερώνονται μόνο από αυτό και τη συντριπτική πλειοψηφία να είναι νέοι 18-24 ετών.