Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Η ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΒΟΡΕΙΟΚΟΡΕΑΤΗ ΑΡΣΙΒΑΡΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΚΙΜ…








Τι έκανε ένας Βορειοκορεάτης αρσιβαρίστας στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο;! Ζήτησε συγνώμη από τον ηγέτη της Βορείου Κορέας διότι πήρε το αργυρό μετάλλιο, αντί για το χρυσό! Βρήκαν ευκαιρία καλοπληρωμένοι και κακοπληρωμένοι παπαγάλοι στην αστική μας δημοκρατία να σχολιάζουν τις δηλώσεις του αρσιβαρίστα και να μιλούν για το δικτατορικό καθεστώς της Βορείου Κορέας. Άρχισαν και πολλοί λαϊκοί να χαζογελούν με την χαζομάρα και την δουλικότητα των Βορειοκορεατών! Με όσες ενστάσεις κι αν έχει κανείς για το καθεστώς της Βορείου Κορέας, γνωρίζει ότι στην χώρα του αρσιβαρίστα που έχει για πρόεδρο τον γραφικό Κιμ, όλοι έχουν δουλειά, όλοι έχουν στέγη, κανένας δεν κινδυνεύει να τον πετάξουν στον δρόμο, κανένας δεν κινδυνεύει να του κόψουν το ηλεκτρικό, κανένας δεν κινδυνεύει να του κόψουν το νερό και όλοι πάνω – κάτω, με βάση της παραγωγικές δυνατότητες μιας χώρας σε πλήρη απομόνωση από τη Δύση, έχουν ένα ισότιμο επίπεδο ζωής! 

ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ






Αυτόματος μεταφραστής απο την μικροαστική στα απλά ελληνικά που ακούει ο μέσος κομμουνιστής 



Ψέματα σχετικά με την ιστορία της Σοβιετικής Ένωσης.

 αναδημοσίευση απο revol-now


η φωτογραφια που επι δεκαετιες "αποδεικνυε" τον Λιμο στην Ουκρανία ."Δανεισμενη" απο τους ΝΑΖΙ και την προπαγανδα τους ,στους Αμερικανους και τον "κ" Κόνκουεστ που την περιεφερε επι χρονια σαν "αποδεικτικο" στοιχείο ! Μονο που είναι Αμερικανικη οικογένεια απο την Οκλαχόμα του ΄30 που εζησε ετσι στα χρονια του μεγαλου Κραχ του ΄29


Του Mario Sousa.
Μελος του Μαρξιστικου Επαναστατικου 
Κομμουνιστικου Κομματος Σουηδιας, KPML(r). 
Πηγή: mariosousa.se

Η ιστορία των εκατομμυρίων των ανθρώπων που ήταν σύμφωνα με ισχυρισμούς έγκλειστοι και πέθαναν στα στρατόπεδα εργασίας της Σοβιετικής Ένωσης και ως αποτέλεσμα του λιμού κατά τη διάρκεια της εποχής του Στάλιν

Από τον Χίτλερ στον Χερστ και από τον Κόνκουεστ στον Σολζενίτσιν 

Σε αυτόν τον κόσμο που ζούμε , ποιος μπορεί να αποφύγει τις φοβερές ιστορίες περί θανάτων και δολοφονιών στα στρατόπεδα εργασίας-γκουλαγκ της Σοβιετικής Ένωσης ; Ποιος μπορεί να αποφύγει τις ιστορίες περί εκατομμυρίων που λιμοκτόνησαν εως θανάτου και των αντιπάλων που εκτελέσθηκαν στη Σοβιετική Ένωση κατά τη διάρκεια της εποχης του Στάλιν ; Στον καπιταλιστικό κόσμο αυτές οι ιστορίες επαναλαμβάνονται επανειλημμένως στα βιβλία, τις εφημερίδες, στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση, και στις ταινίες, και οι μυθικοί αριθμοί περί «εκατομμυρίων θυμάτων του σοσιαλισμού» έχουν αυξηθεί αλματωδώς τα τελευταία 50 χρόνια. 

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΜΟΝΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

Τον Αύγουστο έγιναν στη Γερμανία πολλές μαζικές απεργίες, η πείρα των οποίων θα μπορούσε να είναι χρήσιμη για την επαναστατική στρατηγική του προλεταριάτου στους επικείμενους αγώνες. Η πρώτη διακηρυγμένη γενική απεργία που αποφασίστηκε στο Βερολίνο από τη γενική συνέλευση των Συμβουλίων των Εργατών επεκτάθηκε γρήγορα και στις υπόλοιπες περιοχές της Γερμανίας.
Τα αιτήματα των εργατών δεν ήταν μόνο οικονομικής φύσης. Αντίθετα, η απεργία είχε παντού και πολιτικό χαρακτήρα. Η κυβέρνηση από κοινού με τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία πήραν όλα τα μέτρα για να σπάσουν τη γενική απεργία.

ΤΙ ΑΙΩΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΞΩ;










Πριν λίγες μέρες το δίποδο κτήνος που εκτέλεσε εν ψυχρώ τον δεκαπεντάχρονο Αλέξη Γρηγορόπουλο δήλωσε πως "δεν πρόκειται να ζητήσει συγνώμη από κανένα 15χρονο". Ο συνήγορος υπεράσπισης του κτήνους πήρε την εντολή για την υπεράσπιση από τον πρόεδρο του σωματείου των ειδικών φρουρών. Πράγμα που σημαίνει πως οι πρακτικές του κτήνους είναι αποδεκτές από την πλειοψηφία του σώματος που υπηρετεί.
Ο μηχανισμός έπιασε δουλειά.
Χτες, στην Πάτρα, δικαζόταν ο Κώστας Πελετίδης, επειδή δεν έδωσε βήμα στους φασίστες μαχαιροβγάλτες της χρυσής αυγής ώστε να πραγματοποιήσουν τις προεκλογικές τους συγκεντρώσεις. Η περιώνυμη Αστική Δημοκρατία, αλληθωρίζοντας και ποιούσα την νήσσα, δίνει εντολή στον "μηχανισμό" να διερευνήσει το "δικαίωμα" του φασίστα να την εκμεταλλεύεται ώστε να της κάνει αργότερα την κηδεία.
Ο μηχανισμός πιάνει δουλειά και ο δήμαρχος σύρεται στα δικαστήρια.

Η κοινότητα των Gay σαν Δούρειος Ίππος της Δυτικής Αυτοκρατορίας

Υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ομοφυλόφιλων ή η εκμετάλλευση τους για άλλους, σκοτεινούς σκοπούς;
Με αυτό το ερώτημα θα ασχοληθώ σε αυτό το άρθρο μου στο οποίο θέλω να φωτίσω κάποιες πτυχές που είναι άγνωστες αλλά επίσης αρκετά σημαντικές. Επίσης με αυτό το άρθρο δεν σκοπεύω να μπω στην διαδικασία της θρησκευτικής ή της επιστημονικής διαμάχης που έχει ανοίξει και ούτε να πάρω κάποια θέση, όχι γιατί δεν έχω άποψη αλλά γιατί θεωρώ πως η εκμετάλλευση που γίνεται στο όνομα της υπεράσπισης αυτών των μειονοτήτων είναι πολύ σοβαρότερη από το οτιδήποτε άλλο.

Οι "ακομμάτιστοι"






Θυμάστε πέρυση στις αγροτικές κοινητοποιήσεις το μπλόκο φάντασμα που μετά από μέρες αγώνα, στήθηκε κακήν κακός στον Κλαδισό;
Θυμάστε τους κατσουνάδες που έκαναν κατά μέτωπο επίθεση στους ΡΟΤΣΙΛΤ και μετά ηρωική έφοδο με μπάχαλα στο υπουργείο στην Αθήνα και παρέσυραν εκεί κόσμο, ενώ οι αγρότες ταξίδεψαν για να διαδηλώσουν στο σύνταγμα;
Θυμάστε τα καραγκιοζιλίκια κοινωνικού αυτοματισμού στο λιμάνι τις Σούδας στην απεργία της ΠΝΟ, που όλως τυχαία "διευκόλυναν" ναυλωμένο πλοίο να ξεφορτώσει νταλίκες με εμπορεύματα πολυεθνικών;
Θυμάστε τα όργια στο λιμάνι του Ηρακλείου για να σπάσει η απεργία της ΠΝΟ;
Ε όλο αυτό, εν όψη του πανελλαδικού αγροτικού συλλαλητηρίου πήρε και επίσημη μορφή!
Συστάθηκε η "Παγκρήτρια Επιτροπή Αγροτών" ώστε όπως διαβάζουμε σε ανακοίνωση τους στο kriti24, να αγωνιστούνε "ενωμένοι" ... να μπορέσουνε να καλλιεργήσουνε τη γη τους και να συντηρήσουνε τις επιχειρήσεις τους. (!!)

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Μερικές παρατηρήσεις και σκέψεις για την διαμόρφωση των αστικών θεσμών και δικαιωμάτων


4565e212d840f265fe90a65b3d68b1dc
Ο θάνατος του Μαρά
Η έννοια του «ελεύθερου ατόμου», η έννοια του «πολίτη», η έννοια του «κοινωνικού συμβολαίου», ο κοινοβουλευτισμός και τα αστικά κόμματα, η «ελευθερία του τύπου», η «ελευθερία της έκφρασης», είναι μερικές μόνο από τις θεωρητικές σταθερές που διέπουν λίγο πολύ τις «μοντέρνες κοινωνίες». Η ανάδυση αυτού του συνόλου των ιδεών ήρθε σε μεγάλο βαθμό με τον διαφωτισμό, που κατά κάποιο τρόπο αποτέλεσε το πνεύμα της μεγάλης Γαλλικής Επανάστασης, η οποία με τη σειρά της διέδωσε τις ιδέες αυτές σε όλα τα μήκη και τα πλάτη.

ΑΣΕ ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ be my Valentine





Δεν συγχωρούν οι Αστοί οτι επι Στάλιν επιβλήθηκε η Δικτατορία του Προλεταριάτου στην πιο πεντακάθαρη μορφή της .
Χωρίς καμμιά παρέκληση απο τον ρόλο της και υπηρετώντας πιστά και με αυστηρότητα αυτο που καλείτο να επιτελέσει:

 Να υπηρετήσει δηλαδή τα συμφέροντα του λαού και της εργατικής τάξης κόντρα σε οπορτουνιστές και ορκισμένους εχθρούς της όπως οι τροτσκιστές.

Η στάση του απέναντι στο θέμα του γιού του στον Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο και η ορκισμένη του αντίθεση στην προσωπολατρεία τους  έκαναν να τον παρουσιάζουν εντελώς διαφορετικά . Τα εκατομμύρια των  δολοφονημένων καταρρίπτονται συνεχώς απο νέα στοιχεία και καταντούν ανεκδοτα στο στόμα των λαών που ρίχνουν τρελλά γέλια με αυτά που λέγονται απο τους Αστούς 

Αυτά και σε συνδιασμό με την συντριβή του χαιδεμένου τους παιδιού του ΝΑΖΙσμού έκανε τους Αστούς να βγάζουν φλύκταινες με τον "πατερούλη " και να τον έχουν αναγορεύσει ως ΠΡΩΤΗ απειλή για το μέλλον τους .Θα τους στοιχειώνει μια ζωή το φάντασμα του Σταλιν.





Για ποιά πατρίδα μας μιλάνε ?






Βλέπω κάτι προφίλ με ελληνικές σημαίες, αετούς, και φυσικά το Λεωνίδα (θα τρίζουν τα κόκαλά του).
Κάπου θα υπάρχει και κανένα αεροπλάνο της πολεμικής αεροπορίας.Και επίσης νεκροκεφαλές. Ευχάριστα πράγματα..
Οπα λέω πολύ πατριώτες αυτοί όλοι...πιο πολύ από όλους εμάς δηλ που δεν έχουμε τη σημαία στο προφίλ μας;
Διαβάζεις μετά σχόλια για την πατρίδα την Ελλαδάρα μας, τους προγόνους μας, ότι θα φάνε τους ¨Μογγόλους¨Τούρκους, έχουν πρόβλημα με τους Πακιστανούς εργάτες, τους Εβραίους, τους Σύριους, τους Κουβανούς, τους μαύρους, τους ναυτεργάτες, τα σωματεία, τις απεργίες, τους μαθητές, τις γυναίκες, τους ομοφυλόφιλους, τους κομμουνιστές. Έχουν ένα θεματάκι με όλους. 

Η ΒΑΡΚΙΖΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΙΜΟΥΔΑΝΘΡΩΠΟΙ








Οι μαϊμουδάνθρωποι, το πρώτο είδος ανθρώπου που κατάφερε όχι μόνο να εκφράζει όλες του τις σκέψεις με 140 χαρακτήρες αλλά και να σκέφτεται με 140 χαρακτήρες (όταν δεν αρκείται στο να μαϊμουδίζει τους 140 χαρακτήρες άλλου μαϊμουδανθρώπου), αφιερώνουν τη μέρα του δημοψηφισματος σε παντοειδείς σαρκασμούς και εξυπνάδες για τη "Βάρκιζα."
Το γεγονός προδίδει από μόνο του ότι δεν έχουν την παραμικρή ιδέα του τι προέβλεπε η συγκεκριμένη συμφωνία, που υπογράφηκε, στις 12 Φλεβάρη του 1945.
Ας τους το γνωστοποιήσουμε:

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Επρεπε να απορριφθεί και η παραμικρή ιδέα για παράδοση των όπλων




Αντιπροσωπείες του ΕΑΜ και της κυβέρνησης στο υπουργείο Εξωτερικών μετά την υπογραφή της συμφωνίας. Από αριστερά: Σαράφης, Σιάντος, Τσιριμώκος, Σοφιανόπουλος, Ασκούτης, Παρτσαλίδης





Στις 12 Φλεβάρη 1945, έπειτα από τις 33 μέρες ηρωικής πάλης του λαού της Αθήνας και του Πειραιά, το Δεκέμβρη του '44, ενάντια στο βρετανικό ιμπεριαλισμό και στην ελληνική αστική τάξη και υπό το βάρος της στρατιωτικής ήττας, υπογράφηκε η απαράδεκτη Συμφωνία της Βάρκιζας. Πριν από την υπογραφή της συμφωνίας του ΕΑΜ με την ελληνική αστική κυβέρνηση, είχε προηγηθεί η υπογραφή ανακωχής ανάμεσα στον ΕΛΑΣ και τα βρετανικά στρατεύματα (11.1.1945), η οποία καθόριζε ως ημερομηνία κατάπαυσης του πυρός την 14.1.1945.
Οι διαβουλεύσεις μεταξύ των εκπροσώπων του ΕΑΜ και της κυβέρνησης του Ν. Πλαστήρα, ξεκίνησαν στις 3 Φλεβάρη 1945 στη Βάρκιζα και κατέληξαν στις 12 του μηνός στη Συμφωνία.
Την αντιπροσωπεία του ΕΑΜ αποτελούσαν οι Γ. Σιάντος (Γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ και επικεφαλής της αντιπροσωπείας), Μ. Παρτσαλίδης (Γραμματέας της ΚΕ του ΕΑΜ) και Η. Τσιριμώκος (ΓΓ του κόμματος Ενωση Λαϊκής Δημοκρατίας). Την κυβερνητική αντιπροσωπεία αποτελούσαν οι Ι. Σοφιανόπουλος (υπουργός Εξωτερικών και επικεφαλής της αντιπροσωπείας), Περ. Ράλλης (υπουργός Εσωτερικών) και Ι. Μακρόπουλος (υπουργός Γεωργίας). Στη Βάρκιζα, βρίσκονταν επίσης και διηύθυναν την κυβερνητική αντιπροσωπεία από τα παρασκήνια οι Βρετανοί Μακ Μίλαν και Λίπερ.

Παραδειγμα καπιταλιστκής Ζούγκλας






Παράδειγμα προς μίμηση η Πορτογαλία, για τους αστους!
Η Πορτογαλία βγήκε απ΄τα μνημόνια, η Πορτογαλία ακολούθησε το πρόγραμμα των "θεσμών και γλύτωσε τη χρεοκοπία", "με ένα μόνο μνημόνιο η Πορτογαλία βγήκε στις αγορές" και άλλα φαιδρά!
Η αλήθεια είναι ότι πράγματι η Πορτογαλία υπάκουσε ασυζητητί, στις εντολές των Γερμανών και σήμερα μπορεί να αισθάνεται Ευρωπαϊκή χώρα με τα όλα της, αλλά χωρίς τίποτα δικό της!
Ολα ανήκουν σε ξένα μονοπώλια, η εγχώρια παραγωγή και επιχειρηματικότητα καταστράφηκε, τα εργασιακά δικαιώματα έγιναν σκόνη, ενώ η Ευρωπαϊκή επιτήρηση ΠΟΤΕ δεν σταμάτησε!
Τελευταία εξέλιξη, η εφαρμογή 60 ωρών εργασίας την εβδομάδα, σε μια αλυσίδα αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής με 150 εργαζόμενους, αφού ο νόμος το επιτρέπει.
Το σκεπτικό του επιχειρηματία Νούνο Καρβάλιο είναι αυτό που αναγράφεται στην δεξιά πλευρά της φωτογραφίας, σ΄ ένα από τα καταστήματα του: "Τα άτομα αυτoύ του μισθολογικού επιπέδου είναι κακώς προετοιμασμένα να διαχειριστούν τα προσωπικά τους οικονομικά"!
Αριστερά, η απάντηση των εργαζομένων:"Δεν θα θυσιαστούμε για τα κέρδη σας!".
Για να μην αναφερθώ στο τι γίνεται στις πολυεθνικές, όπου οι εργαζόμενοι ελέγχονται αν μίλησαν, αν πήραν άδεια για κατούρημα, ακόμα και στα διαλείμματα τους και απολύονται ελεύθερα, πάραυτα!





Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Η αγροτιά στο «απόσπασμα»





Του Γεωργίου Παπασίμου, Δικηγόρου, Twitter: @PapasimosG
Οι νέες αγροτικές κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα έρχονται να υπενθυμίσουν, σε μια σώρα που είναι βυθισμένη στην καθημερινή της κατάπτωση, το ατιμώρητο «εθνικό έγκλημα» του «ξεκληρίσματος» της μικρομεσαίας αγροτιάς, η οποία υπήρξε ο βασικός πυλώνας της ελληνικής περιφέρειας, αλλά και της παραπαίουσας ελληνικής οικονομίας.
Ο μνημονιακός «οδοστρωτήρας» και η άγρια φοροεισπρακτική επέλαση έχουν δραματικές επιπτώσεις στον αγροτικό τομέα, παγιώνοντας τις συνθήκες της οξύτατης «νεοκολληγοποίησης» της πλειονότητας της αγροτικής τάξης.

ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ: Η ΜΑΣΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΡΑΚΕΝΔΥΤΟΥ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥ







Οι λέξεις είναι σύμβολαΟι έννοιές των λέξεων έχουν ιστορικό χαρακτήρα. Αυτό που σημαίνει μια λέξη σε κάποια εποχή δεν είναι το ίδιο με αυτό που σημαίνει σήμερα. Οι κοινωνικές σχέσεις είναι εκείνες που δίνουν νόημα στις λέξεις. Με αυτό τον τρόπο οι λέξεις γίνονται εργαλεία, που χρησιμοποιούνται για να μπορούν να επικοινωνούν και να συνεννοούνται σωστά οι άνθρωποι.
Πρέπει να εξετάζουμε το νόημα των λέξεων παίρνοντας υπόψη την εποχή, τον τρόπο και το λόγο για τον οποίο χρησιμοποιούνται. Ανάλογα με τη χρήση τους μπορεί να έχουμε διάφορα αποτελέσματα. Αν δεν λειτουργήσουμε με αυτό τον τρόπο, κινδυνεύουμε να μετατραπούμε σε θύματα και να συμβάλουμε με τη δράση μας σε αποτελέσματα ακριβώς αντίθετα από αυτά που επιδιώκουμε.