Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Ubuntu κ.Δρίτσα


Ubuntu!!!!!!!!!!!!!
Ένας ανθρωπολόγος πρότεινε το ακόλουθο παιχνίδι στα παιδιά μιας Αφρικάνικης
φυλής: Τοποθέτησε ένα καλάθι γεμάτο ζουμερά φρούτα δίπλα σʼ ένα δέντρο και
είπε στα παιδιά ότι όποιο από αυτά φτάσει πρώτο στο καλάθι θα πάρει όλα τα
φρούτα. Όταν τους έδωσε το σινιάλο για να τρέξουν, πιάστηκαν χέρι χέρι και
ξεκίνησαν να τρέχουν όλα μαζί. Ύστερα κάθισαν σʼ έναν κύκλο για να φάνε τα
φρούτα. Όταν ρώτησε τα παιδιά γιατί το έκαναν αυτό αφού κάποιο από αυτά θα
μπορούσε να είχε καρπωθεί όλα τα φρούτα, τα παιδιά απάντησαν “UBUNTU” που σημαίνει «δεν μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι αν έστω ένας από εμάς είναι
στενοχωρημένος!» Η λέξη “UBUNTU”στην γλώσσα τους σημαίνει «Υπάρχω γιατί
υπάρχουμε»




Αριστέα Σερεμέτη (Χειρούργος Οδοντίατρος )



Μικρό παιδί ήμουν που άκουσα για πρώτη φορά την φράση "μακριά απ τον κώλο μου κι όπου θέλει ας είναι" .
Μάλιστα θυμάμαι λεπτομέρειες μιας κι η φράση μού έκανε τρομερή εντύπωση χωρίς να έχω τις δυνάμεις να την κατανοήσω σ όλη της την έκταση .
Θυμάμαι τον στόμφο που ειπώθηκε, την πλάτη της καρέκλας που καθόταν ο κώλος, το γκρι πουλόβερ με το ψιλό κομπάκι στην ύφανση που φόραγε ο "μακριά απ τον κωλο μου" .
Έκτοτε γνώρισα άπειρους τέτοιους ανθρώπους με "γκρι" πουλόβερ .
Απ αυτούς που πάσχουν στα δικά τους αλλά δε συμπάσχουν στα των άλλων .


Που όταν οι ίδιοι γίνουν ο άλλος, πάλι ο πιο άλλος θα είναι "ο μακριά απ τον κώλο μου" .
Κι έτσι ο καθείς ζει το δικό του δράμα, το ατομικό, ο κάθε άλλος πάντα είναι ο "μακριά απ τον κώλο μου" κι η κοινωνία σηψαιμεί όσο δεν πάει άλλο, γιατί ο άλλος είναι πάντα οι πολλοί .

Δολοφόνησαν ένα παιδί ;
Καλά που δεν είναι δικό μου παιδί .
Λήστεψαν το γείτονα ;
Ευτυχώς δε λήστεψαν εμένα .
Ξυλοφόρτωσαν τον φοιτητή ;
Δεν είναι ο εγγονός μου .

Και πάει λέγοντας .
Γιατί ο κυνικός και μισάνθρωπος λόγος, η φασίζουσα ρητορική, προαναγγέλει και την στάση, την πράξη και τη συμπεριφορά .
Για τον Δρίτσα πρώην υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ ο βιασμός ενός παιδιού είναι στατιστική .
Είναι ένας βιασμός παιδιού το εξάμηνο .
Είναι ο μακριά απ τον κώλο του .
Με το "γκρι" πουλόβερ .

Αν ήταν δικό του παιδί δε θα ήταν στατιστική .
Τότε θα ήταν ο κώλος του .
Καταλάβατε ;

Η κακία πηγάζει απ την βλακεία, απ την αυταπάτη πως σε καθετί είναι μακριά απ τον κώλο μου και πάντα θα είμαι ο άλλος που θα βλέπει από απόσταση την φρίκη .
Δε θα τη νιώθει στον κώλο του .
Ντροπή στο χυδαίο και σκατάνθρωπο Δρίτσα .
Ντροπή και σε όσα "γκρι" πουλοβεράκια που ως επίσης σκατάνθρωποι και "μακριά απ τον κώλο μου" ψηφίζουν τους παντός είδους Δρίτσες που μας αποκαλύπτουν το φρεάτιο του μέσα τους άμα τη ενδύσει το υπουργικό κοστούμι τους .
Γιατί πάντα η θέση ισχύος αποκαλύπτει την αληθινή θέση μας προς τον αδύναμο .





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου