Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Κάτω τα χέρια απο την Ιστορική Αλήθεια κ.Κρεμμυδά

Μια απάντηση στον “καθηγητή-Ιστορικό” Κρεμμυδά, που ευθαρσώς συκοφάντησε τον Γ.Κορδάτο και το ΚΚΕ, στην επέτειο του 1821!


Δημοσιεύω αυτό το κείμενο με αφορμή μια συνέντευξη που έδωσε, ο γνωστός αστός ιστορικός, Βασίλης Κρεμμυδάς, στον Θόδωρο Αντωνόπουλο και αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα Lifo.gr και μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ



Διαβάζοντας, λοιπόν τη συνέντευξη, διαπίστωσα πως πρόκειται περισσότερο για μια παρουσίαση-διαφήμιση του νέου βιβλίου του Β. Κρεμμυδά, παρά μια αυθεντική δημοσιογραφική προσπάθεια να απαντηθούν επίκαιρα και καυτά ερωτήματα, που θέτει πολύς κόσμος πια, έχοντας κουραστεί από την σύγκρουση, διαμετρικά αντίθετων απόψεων, που διαφωνούν ακόμα και για τις ημερομηνίες του εορτασμού, τις τοποθεσίες ενάρξεως και ποια λάβαρα υψώνονται και από ποια ιστορικά πρόσωπα της επανάστασης του 1821.

Είναι στοιχείο προβληματισμού το γεγονός, πως είμαστε ίσως ο μοναδικός λαός της Ευρώπης που δεν γνωρίζει καν τις βασικές λεπτομέρειες από την ιστορικότερη επανάσταση που έχει λάβει μέρος. Δεν γνωρίζουν ούτε καν τον ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ της επανάστασης. 


Το πόσο τραγικά αληθινό είναι αυτό φαίνεται αμέσως μόλις ανοίξει κουβέντα για επαναστάσεις άλλων λαών όπως πχ την Γαλλική, την Αμερικανική ή ακόμα και την Ρωσική. Εκεί θα διαπιστώσουμε με πόση βεβαιότητα μιλάμε για τους άλλους ενώ διατηρούμε το απόλυτο σκοτάδι της δικής μας νεότερης ιστορίας.





Επανέρχομαι στο θέμα μας. Το σημείο λοιπόν, που κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον μου ήταν η επίθεση του συγγραφέα στον Γιάνη Κορδάτο (κι αυτός -σαν τον Βαρουφάκη- με ένα ν έγραφε το όνομά του) και ποια η αφορμή της.






Προσπερνώντας λοιπόν τον ανούσιο πρόλογο με τις καθιερωμένες σάλτσες έφτασα να διαβάζω τις ερωταπαντήσεις. Δεν βρήκα τίποτα το ουσιαστικό ή κάτι που δεν είχα κάπου, κάπως ξανακούσει, μέχρι που έφτασα στο σημείο, όπου χτυπά με λύσσα, τον πολυγραφότερο ιστορικό και ερευνητή από την ίδρυση του ελληνικού κράτους κι ύστερα. 


Ως ένας άνθρωπος που λατρεύει την ιστορία και την κάθε ιστορία και κάτοχος του 13άτομου έργου του Κορδάτου «Η Μεγάλη Ιστορία της Ελλάδος» 2.500 π.Χ έως 1924 μ.Χ., έκδοση του 1956 -η αλήθεια είναι πως αποσπασματικά μόνο την έχω μελετήσει- με έτρωγε η περιέργεια να μάθω τι ακριβώς «χρέωνε» ο διάσημος Κρεμμυδάς στον ταπεινό Κορδάτο.
Μέσα σε μία μικρή παράγραφο έξι γραμμών, ο Κρεμμυδάς κατάφερε να ξεράσει τόση χολή και τόσο αήθη αντικομμουνισμό, φτάνοντας να κάνει ακόμα και εισαγωγή της θεωρίας των δύο άκρων από το παράθυρο!



Ειλικρινά, έμεινα αποσβολωμένος για αρκετή ώρα, προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς διαβάζω: Μια συνέντευξη ενός Καθηγητή Ιστορίας ή έχω ανοίξει από λάθος δίαυλο με κάποια από τις δεκάδες χρυσαυγίτικες ιστοσελίδες που συναντάμε στο διαδίκτυο;
Μετά άρχισα να ψάχνω περισσότερες λεπτομέρειες για το «ποιόν» του «διακεκριμένου καθηγητή» Β. Κρεμμυδά…Έψαξα για ένα πλήρη Βιογραφικό αλλά βρήκα μονάχα αυτό που επισυνάπτω. Αντίθετα, ψάχνοντας για τον Κορδάτο και την δράση του το διαδίκτυο έχει εκτενείς και διασταρωμένες αναφορές. 




Ο Κρεμμυδάς είναι ο κλασικός αστός διανοούμενος που εκπροσωπεί και στηρίζει με κάθε τρόπο αυτό το ιδεολογικό και οικονομικό σύστημα. Στην συνέντευξη του έχει ύφος γενικόλογο ή αόριστο και με στυλάκι κάπως αλαζονικό αναφέρεται σε θέματα που τα παραδέχεται πια ακόμα και το επίσημο ελληνικό κράτος, άσχετα εάν δεν τολμά να τα διδάξει στα σχολεία κυρίως για ψηφοθηρικούς λόγους, αφού οι χριστιανοί-ταλιμπάν στην Ελλάδα ζουν και βασιλεύουν.
Καταπιάνει θέματα όπως η έναρξη της επανάστασης στης 25 Μάρτη, που τελικά ξέσπασε στης 16 Μάρτη, αλλά δεν το λέει, για την Αγ. Λαύρα, που δεν ήταν Αγ. Λαύρα αλλά στην Πάτρα, για τον Παλαιό Πατρών Γερμανό, που τελικά δεν ήταν ούτε καν εκεί, για το κρυφό σχολειό που δεν ήτανε καθόλου κρυφό, γιατί οι τούρκοι δεν πειράξανε σχολεία κι εκκλησίες, ακόμα και για τον ρόλο του Καποδίστρια, όλα αυτά τζάμπα τα είπε και τα έγραψε στο νέο του βιβλίο γιατί πολύ απλά ούτε πρωτότυπα είναι, ούτε σε νέα στοιχεία παραπέμπουν.
Ο πρώτος που τα έγραψε όλα αυτά ήταν το πρόσωπο το οποίο κατηγορεί ο Κρεμμυδάς, δηλαδή Κορδάτος! Ο Κορδάτος δεν φτάνει μόνο που έψαξε, ερεύνησε και έγραψε πάνω από 100 ιστορικά βιβλία, το έκανε και σε εποχές, που δεν υπήρχε καλά-καλά ηλεκτρισμός και βέβαια δεν συζητάμε καν για υπολογιστές, ούτε και για διαδίκτυο που τόσο πολύ μας λύνε τα χέρια σήμερα. Έτσι δεν είναι «κύριε» Κρεμμυδά; 



Ο Κορδάτος έγραψε αλλά ΚΥΡΙΩΣ τόλμησε να ΦΩΝΑΞΕΙ ανοικτά για τα ευρήματά του -σχεδόν 80 χρόνια πριν- και μάλιστα σε συνθήκες πολύ άγριες για να ακουστούν δυνατά τέτοιες «αιρετικές» απόψεις...
Για το θάρρος του αυτό και το καταπληκτικό ερευνητικό και άοκνο συγγραφικό του έργο, ΔΕΝ του δόθηκε ούτε του προσφέρθηκε ποτέ κάποια ΕΔΡΑ σε κάποιο πανεπιστήμιο της χώρας… Αντίθετα, η μοναδική προσφορά που δέχτηκε ήταν ένα κελί στις Φυλακές…
Ο Κορδάτος, ως ιδρυτικό μέλος του ΚΚΕ, κυνηγήθηκε άγρια από το αστικό κράτος, που έφτασε μέχρι το σημείο να τον καταδικάσει σε ΘΑΝΑΤΟ το 1924, απ’ τον οποίο ευτυχώς γλίτωσε στο παρά πέντε!
Αργότερα, στον πόλεμο του 1940 και την επίθεση των Ιταλών, του ξαναδόθηκε ακόμα μια ευκαιρία να επισκεφτεί τα κελιά της ασφάλειας και των φυλακών, επειδή έκανε το ΛΑΘΟΣ να τονίσει πως ο ελληνο-ιταλικός πόλεμος ήτανε Αντιφασιστικός!
Ποιος είναι λοιπόν αυτός ο Κρεμμυδάς -που για χατίρι του κι απόψε ξενυχτώ- που είχε το θράσος να διαβάλει με τόσο χυδαίοη τρόπο τον τεράστιο ερευνητή και ΑΓΩΝΙΣΤΗ Κορδάτο; Μήπως είναι ένας “αστός” καθηγητής που λειτουργούσε ανέκαθεν σαν πολιτικός ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΑΣ κοιτώντας μονάχα την δουλειά του και τις σπουδές του; 





Έτσι τουλάχιστον δείχνει αφού, όποιο καθεστώς βρήκε μπροστά του -Χούντα, Καραμανλής, Ανδρέας, Μητσοτάκης- αυτός ήταν “παντός καιρού” και μέσα στα “πράγματα”.
Ας αφήσουμε όμως στην άκρη τα βιογραφικά, που δεν είναι και το κύριο κι ας μπούμε στην ΟΥΣΙΑ όσων αναφέρει κι εξηγούμαι: 



1)Επιλέγει να ΜΗΝ μοιραστεί μαζί μας, την ΑΚΡΙΒΗ ημερομηνία ΕΝΑΡΞΗΣ της επανάστασης και από ποιον/ους. Γιατί το κάνει αλήθεια αυτό? Γιατί δεν γνωρίζει; Απίθανο! Μήπως γιατί θέλει να πλασάρει την “πραμάτεια” του; Αν τα αποκαλύψει όλα τότε ποιος θα αγοράσει το βιβλίο του; Δεν ξέρω...Μπορεί! Είναι και αυτοί οι “διανοούμενοι” πολύ αλλοπρόσαλλοι στις επιλογές τους και δύσκολο να τους ψυχολογήσεις!





2) Δεν αναφέρει ΟΥΤΕ το Κοινωνικο-Οικονομικό ΣΥΣΤΗΜΑ το οποίο κυριαρχούσε στην Οθωμανική Αυτοκρατορία καθώς και σχεδόν σε όλη την Ευρώπη (ΦΕΟΥΔΑΡΧΙΑ). Γιατί; Μα ακριβώς για να μην αναγκαστεί να παραδεχτεί ότι η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ του ’21 είχε και Κοινωνικό-Οικονομικό χαρακτήρα.
3) Ο Κορδάτος δεν έκρυψε ποτέ πως ήταν -ήδη από το 1918- οργανωμένος στο ΣΕΚΕ-ΚΚΕ. Μελετητής του Μαρξισμού-Λενινισμού ποτέ δεν υποστήριξε αυτό που του καταλογίζει ο Κρεμμυδάς, ότι δηλαδή η επανάσταση του ’21 ήτανε προλεταριακή. (Πρέπει να είναι κάποιος εγκεφαλικά νεκρός για να υποστηρίξει τέτοια αντιεπιστημονική και εκτός ιστορικού πλαισίου άποψη.) Άλλωστε οι ίδιοι οι κομμουνιστές σε όλα τα επίσημα κείμενά τους αναγνωρίζουν πως η 1η νικηφόρα προλεταριακή επανάσταση που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα ήταν η Οχτωβριανή Επανάσταση των Μπολσεβίκων της Ρωσία το 1917. Άρα πως είναι δυνατόν κάποιος άνθρωπος και μάλιστα με τις γνώσεις του Κορδάτου να υποστηρίξει κάτι τέτοιο;

4) Ο Κορδάτος αντίθετα γράφει 100 φορές πεντακάθαρα, πως η επανάσταση του '21 ήταν ΑΣΤΙΚΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ, ως προς το κοινωνικό και οικονομικό της περιεχόμενο, αλλά ήταν ταυτόχρονα και εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας, όπου έλαβαν μέρος πάρα πολλοί Αλβανοί, Σέρβοι, Σλάβοι μαζί με τους έλληνες! Και μιλάει με εκατοντάδες στοιχεία.. Το αποδεικνύει!
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ; Σκόπιμη διαστρέβλωση λοιπόν της θέσης του Κορδάτου, του ΚΚΕ. Γιατί να το κάνει όμως αυτό;
Ο Κορδάτος έχει φύγει από τη ζωή εδώ και 50 χρόνια. Ποιος είναι λοιπόν ο στόχος της επίθεσης αυτής, αν όχι το ΚΚΕ και οι κομμουνιστές;
Κατηγορεί ο Κρεμμυδάς τον Κορδάτο ότι τάχα μου έχει εφεύρει ανύπαρκτες Κοινωνικές ΤΑΞΕΙΣ για να τεκμηριώσει και καλά την θεωρία του. Μάλιστα!
Γιατί δεν μας λέει όμως ποια/ες ΤΑΞΕΙΣ εφηύρε ο Κορδάτος και μας αφήνει μες την αγωνία; Μια επιπλέον ανάγνωση της συγκεκριμένης παραγράφου, σε βοηθά να διαπιστώσεις εύκολα ΠΟΙΑ τάξη εννοεί… Δηλαδή φαίνεται καθαρά ότι ο Κρεμμυδάς κατηγορεί τον Κορδάτο ότι εφηύρε τους …ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΟΥΣ! (σημ. την εργατική τάξη επί πληρωμή).



Αν δεχτούμε -για χάριν της κουβέντας- πως έχει δίκιο ο Σκορδάς-Κρεμμυδάς -δεν έχει σημασία πια το όνομα του «καθηγητή»- τότε αμέσως προκύπτουν δύο ερωτήματα:
α) Οι ναύτες των πλοίων και οι ναυτεργάτες που φορτοεκφορτώναν τα ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ των πλούσιων ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ στα λιμάνια, σε ΠΟΙΑ τάξη ανήκαν, αν όχι στο προλεταριάτο;
β) Μπορεί ιστορικά σε κάποια χώρα να δημιουργηθεί ΑΣΤΙΚΗ ΤΑΞΗ δίχως ταυτόχρονα να δημιουργηθεί και η τάξη του προλεταριάτου; Το ερώτημα είναι ανάλογο με το γίνεται να υπάρχουν ΔΟΥΛΟΚΤΗΤΕΣ δίχως να υπάρχουν ΣΚΛΑΒΟΙ;!
Έτσι η αρχική σοβαροφανής υπόθεση καταντάει τραγικά αστεία!


Καμιά τάξη δεν έχει ανάγκη να εφεύρει ο Κορδάτος για να κάνει ανάλυση των ιστορικών Συνθηκών της περιόδου που εξετάζει…
Τις τάξεις τις δημιούργησαν οι κοινωνικό-οικονομικές συνθήκες και οι αλλαγές στις σχέσεις παραγωγής, και είναι γνωστό πως στη μήτρα της Οθωμανικής Φεουδαρχίας, όπως και σε όλες τις φεουδαρχίες της ευρώπης, έχουν αρχίσει και ξεπετάγονται φύτρες της αστικής τάξης και του προλεταριάτου. Συσσώρευση Κεφαλαίου λέγεται και ας βρίσκεται σε πρωτόγονο στάδιο ακόμα.
Αυτές ακριβώς είναι οι δυνάμεις που θα σπρώξουν την επανάσταση… Οι Αστοί, δηλαδή οι εφοπλιστές, οι μεγαλέμποροι, οι τραπεζίτες, που δεν είναι όμως αρκετοί, χρειάζονται την βοήθεια και στήριξη του λαού που καταπιέζεται άγρια από τους γαιοκτήμονες και τους κοτσαμπάσηδες, κι ο λαός αποφασίζει και τους ακολουθεί όταν πραγματικά οι αντικειμενικές και υποκειμενικές συνθήκες ωριμάσουν. Μην ξεχνάμε πως εκείνη την εποχή σε ολόκληρη την ΕΥΡΩΠΗ η πρωτοπόρα ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ δύναμη εκφράζεται μέσω της ΑΣΤΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ… 




Γιατί οι ιδέες που εκφράζει είναι ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ και πρωτόγνωρες για την ανθρωπότητας. Σήμερα βέβαια η αστική τάξη έχει περάσει στο απέναντι άκρο, έχει γίνει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΑΚΡΩΣ αντιδραστική, ενώ η πρωτοπορία είναι πια το προλεταριάτο, η εργατική τάξη.
Για αυτό οι Αστοί ΤΡΕΜΟΥΝ τους συνειδητοποιήμενους εργάτες και την επαναστατική τους οργάνωση που είναι το Κόμμα, το ΚΚΕ, που μιλά ανοικτά για τον Ταξική Πόλεμο και την ανάπτυξη της ΤΑΞΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ στους εργάτες που χειραγωγούνται ιδεολογικά από την Αστική Τάξη… (Το Τραγούδι Which side are you on? παίζει σχεδόν σε κάθε κινητοποίηση)
Γιαυτό αποκρύπτουν σκόπιμα τον χαρακτήρα της επανάστασης, ντύνοντάς τον είτε με Θρησκευτικό μανδύα είτε με Eθνικό… Aυτή τη γραμμή υποστηρίζει με όσα λέει ο «καθηγητής σκορδαλιάς» κι επειδή δεν έχει λογικά επιχειρήματα, σκορπά δεξιά και αριστερά, λάσπη και το αντικομμουνιστικό του μένος!


Από τα τέλη του 19ου αιώνα, δηλαδή κοντά 130 χρόνια τώρα, συνθλιβόταν, λέει ο «Σκορδαλιάς», οι "ιστορικοί" από τα λιθάρια των μύθων της συντηρητικής δεξιάς και της αριστεράς από την άλλη. Μάλισταααα!
 

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα θυμίζει έντονα την επιχειρηματολογία Άδωνη και Τζήμερου σε πακέτο, περί της δήθεν ιδεολογικής ΗΓΕΜΟΝΙΑΣ της Αριστεράς, ντυμένη με μια ποιητική νότα, που δεν είναι αρκετή να καλύψει το φασιστικό μήνυμα, των ίσων αποστάσεων και της θεωρίας των δύο άκρων.
 

Αν όμως είχαν έτσι τα πράγματα, αν δηλαδή η αριστερά κυβερνούσε και “δυνάστευε” τους Ιστορικούς καθηγητάδες της Ελλάδας, προκύπτουν ξανά αμείλικτα τα ερωτήματα:
Πες μας πότε στην Ελλάδα, “κρυφοφασίστα με ψευτο-κουλτουριάρικο φερετζέ”, έκανε κουμάντο η αριστερά, το ΚΚΕ, δηλαδή ο λαός; Και μη μου πει κανείς ότι εννοούσε άλλο κόμμα, πχ την Ένωση Κέντρου, ή τον Βενιζέλο με τα Κομμουνιστικά ιδιώνυμα ή ακόμη και τον Πλαστήρα που εκτέλεσε κυριακάτικα τον Μπελογιάννη, γιατί θα πέσει φάπα.

Άλλωστε μόνος του είπε ότι αυτά είναι «ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ του ΚΚΕ και του Κορδάτου»! Για ποια εποχή μας μιλά λοιπόν?
Μήπως τους 6 μήνες της κυβέρνησης του ΒΟΥΝΟΥ το 1944, που μετά την συμφωνία της «Βάρκιζας», την επέμβαση των Άγγλων και τον εμφύλιο δεν αφήσανε κομμουνιστικό ρουθούνι εν δημόσια ζωή κι όσοι γλιτώσανε τρέξανε στις ανατολικά κράτη να ζήσουν σαν άνθρωποι; Πότε μπήκε κομμουνιστής ή ακόμα και αριστερός, να καταλάβει θέση κάπου στο δημόσιο, όταν αυτό ουσιαστικά κατακτήθηκε μετά το 1982?



Δεν ξέρει ο κύριος «Κρεμμυδάς» ότι μέχρι και οι μεγάλοι κομμουνιστές ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ, όπως ο Κ. Βάρναλης, απολύθηκαν από τις δουλειές τους με απόφαση του «Εθνάρχη» Κωνσταντίνου Καραμανλή και του τότε Υπουργού Παιδείας, Γιώργου Παπανδρέου που έμεινε στην ιστορία και ως «Γέρος της Δημοκρατίας», μόνο και μόνο επειδή συμμετείχαν στην νεολαία Λαμπράκη; Μήπως κομμουνιστές φάγανε και τον λαμπράκη;
Το ΚΚΕ κατηγορείς, για όλο αυτό τον ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ-ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ 150 χρόνια τώρα στην εκπαίδευση; Το ΚΚΕ φταίει που ακόμα και η θεωρία του Δαρβίνου πάει να βγεί εντελώς εκτός διδακτέας ύλης;
Σε ποιο πανεπιστήμιο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ή ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ο ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ και ο ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΟΣ ΥΛΙΣΜΟΣ, απευθείας από Κείμενα του Μαρξ και του Λένιν; Κι αν κάπου-κάπου -για ξεκάρφωμα- μιλάνε λίγο και για αυτούς δεν παραπέμπουνε τους φοιτητές στους ΠΟΛΕΜΙΟΥΣ και ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΤΕΣ τους;
Μήπως διδάσκονται σήμερα τα παιδία στα σχολεία την Ιστορία από τον Μαρξιστή ΚΟΡΔΑΤΟ?
Ποιος έχει ΣΥΜΦΕΡΟΝ στην καπιταλιστική κοινωνία, ή όπως την λέτε εσείς οι καθηγητάδες, σύστημα ελεύθερης αγοράς, να κρατά το ΛΑΟ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟ; Οι κομμουνιστές, ή τα ΑΦΕΝΤΙΚΑ που υπηρετείς επί 40 τόσα χρόνια;
Πάμε σε άλλο θέμα τώρα:
Για τις διαστρεβλώσεις του '21 και την ΕΣΚΕΜΕΝΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ τους, 80 χρόνια τώρα ΔΕΝ ΒΡΗΚΕΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ κόμμα να ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙΣ;
Για να “ΣΠΡΩΞΕΙΣ” όμως την «πραμάτεια» σου βγήκες αμέσως να πετάξεις λάσπη στο «ένοχο» το ΚΚΕ! Για να δείξεις καλή διαγωγή στα αφεντικά που σου εκδίδουν τζάμπα τα βιβλία σου; 

 Πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες;
Και πάμε τώρα σε αυτό που τον ΠΟΝΑΕΙ: 



Πριν 2 μήνες βρήκα σε προσφορά που εάν δεν κάνω λάθος ισχύει ακόμα, τα 25 βιβλία της Μεγάλης Ιστορίας της Ελλάδας (2.500 πχ – 1.924 μχ) του Κορδάτου (67€ και δωρεάν μεταφορικά στο σπίτι). Δηλαδή ούτε 3€ το βιβλίο!
Πως να ανταγωνιστεί ο «σκορδαλιάς» τέτοια τιμή? Μα με τον ΓΚΕΜΠΕΛΙΚΟ και δοκιμασμένο τρόπο, της συκοφαντίας και της σκόπιμης διαστρέβλωσης!


Ξέρω πως σας κούρασα λίγο αλλά όταν αναγκάζεται κανείς να ασχοληθεί με τέτοιου μεγέθους «διανοητές» επτά σελίδες δεν είναι αρκετές. Θα κλείσω με αυτό που θα έπρεπε να είχα ξεκινήσει:
Και δύο λέξεις για την εισαγωγή του αρθρογράφου Θ. Αντωνόπουλου:
Ξεκινάς λέγοντας κάτι εντελώς αντι-επιστημονικό:
«Αντίθετα με ότι διδασκόμασταν στο σχολείο, η Ιστορία δεν είναι κάτι στατικό και μονολιθικό, ούτε «θέσφατο». Αλλάζει, εξελίσσεται, αναθεωρείται και προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα...»
Μάλισταααα! Εδώ είμαστε κι είναι ΟΛΗ η ουσία!
Η ΙΣΤΟΡΙΑ κύριε Αντωνόπουλε, ΕΙΝΑΙ το ΠΑΡΕΛΘΟΝ κι αυτό όσο και να χτυπιέσαι ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ... ΔΕΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ...
Η Ιστορία καθορίζεται με ΓΕΓΟΝΟΤΑ! Η ερμηνεία των γεγονότων ΑΛΛΑΖΕΙ, όχι την ίδια την ΙΣΤΟΡΙΑ.
Και ΣΩΣΤΗ ερμηνεία σημαίνει να μπορείς να ΕΞΗΓΕΙΣ και να παίρνεις υπόψη σου τους ιστορικούς ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΙΝΗΣΗΣ και εξέλιξης της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Να μπορείς να διακρίνεις ΠΟΙΕΣ είναι οι ΤΑΞΕΙΣ που αντιμάχονται και που πρωταγωνιστούν την κάθε εποχή! 



Η Ταξική Πάλη είναι αυτή που ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της θέλησης μιας μερίδας ανθρώπων -όση δύναμη κι αν συγκεντρώνουν- προχωρά την Κοινωνική Ιστορία και το Μέλλον (μαμή της ιστορίας την αποκαλούσε εύγλωττα ο Μαρξ).
Ετσι η ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΤΑΞΗ έχει κάθε συμφέρον να ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΕΙ τα γεγονότα και τις ΑΙΤΙΕΣ κρυβοντάς τες πίσω από τις ΑΦΟΡΜΕΣ..
Γιατί είναι η ΤΑΞΙΚΗ ΠΑΛΗ που έφερε την Αστική τάξη στην Εξουσία, ανατρέποντας τους Φεουδάρχες και η ΤΑΞΙΚΗ ΠΑΛΗ θα είναι αυτή που ΘΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ τους Αστούς, για να απελευθερωθεί ολοκληρωτικά το προλεταριάτο!



Ο Κορδάτος γνώριζε πολύ καλά να χρησιμοποιεί αυτό το εργαλείο ως μαρξιστής και μελετητής του Ιστορικού Υλισμού κι ας μην σπούδασε σε κάποιο από τα πολλά αστικά πανεπιστήμια Ιστορίας, όπως έκανε ο κακοήθης προσκεκλημένος σας. Και ακόμα κι αν ο Κορδάτος Σπόυδαζε σε κάποιο από αυτά είναι ΑΠΙΘΑΝΟ να τους διδάσκανε τα μαρξιστικά εργαλεία. Ίσως δηλαδή να πήγαινε και χαμένος και να γινόταν κι αυτός σαν τα μούτρα του προσκεκλημένου σας.



Για το λόγο αυτό και το ΕΡΓΟ του, παρά τις αδυναμίες και τα όποια λάθη, που κανείς μελετητής δεν αποφεύγει –και τις περισσότερες φορές είναι δευτερευούσης σημασίας - ΕΙΝΑΙ εδώ και 70 χρόνια ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟ Μνημείο. 




Ήταν η πρώτη φορά που δοκίμασε έλληνας να γράψει όσο πιο αντικειμενικά γίνεται ολόκληρη την ιστορία της ελλάδας. Αυτό το έργο κάποια στιγμή θα ξεπεραστεί.
Αλλά όχι από καθηγητές και ιστορικούς του συστήματος, για τους λόγους που προανέφερα. Αυτό θα συμβεί ΜΟΝΑΧΑ από το έργο ενός άλλου ΜΑΡΞΙΣΤΗ!
Καλές πωλήσεις εύχομαι, αν και τα τζάκια μάλλον μείναν σβηστά αυτές τις μέρες και δεν προβλέπεται να ξανανάψουν μέχρι τον χειμώνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου