Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Πώς μπορείτε και δεν ματώνετε με όλα Αυτά γύρω σας; Πώς;;;

η φωτο του σ. Μάκη Χαρίτου


Το αντίο μου στο παλιό το χρόνο
Παρασκευή ξημερώματα .
Στον καναπέ ο Νίκος σκεπασμένος με μια κουβέρτα κοιμάται εδώ και ώρα. Στην άκρη του καναπέ εγώ με ένα βιβλίο στο χέρι και το λαπ τοπ μπροστά μου ανοικτό. Ανάμεσα μας χωμένη η Μπελίτσα μας
Σε τίποτα δεν μπορώ να συγκεντρωθώ, πολλές οι σκέψεις και μπερδεμένες μέσα στο μυαλό μου.
Χαϊδεύω αφηρημένη το ζωντανό μου λούτρινο και ηρεμώ κάπως από τη ζεστασιά της αγάπης που εκπέμπει
 Που και που κάποια ειδοποίηση έρχεται μπροστά μου και ρίχνω μια ματιά.......
_Πολίτης Παναγιώτης* αγωνιστής , συνδικαλιστής 34 χρονών παλικάρι, θυσιάζει τα πάντα για να βοηθήσει στον αγώνα ενάντια στο φασισμό των εργοδοτών στη Λαρκο. Το γράμμα που τους απηύθυνε,είναι συγκλονιστικό . Αξίζει να το διαβάσετε , γιατί μεταξύ άλλων θα δείτε και τα τεχνάσματα της εργοδοσίας. Πρέπει να τα μάθετε , να ανοίξουν τα μάτια σας στις πονηριές τους
_250 πρόσφυγες, γράφει ο Μάκης Χαρίτος , αγνοούνται μέχρι στιγμής στο Β. Ιόνιο.
Μια ανατριχίλα με διαπερνά.
Άνθρωποι μέσα σε βάρκα;;;Στο κρύο ; στη παγωνια;;,
Μανάδες, παιδιά, γέροντες και........ πατεράδες ανίκανοι να προστατέψουν τη φαμίλια τους, αλλά και τον ίδιο τους τον εαυτό ακόμη. Πόσο ακόμη θα πεθαίνουν , θα πνίγονται , θα σκοτώνονται αθώοι;; Δεν θα ηρεμήσουμε ποτέ από νεκρούς;;
Δεν χωνεύεται αυτό το πράμα με τίποτα ρε γαμώτο.
Σκηνές μέσα στο χιόνι, κοντέηνερ δίχως ρεύμα, άστεγοι ξεπαγιασμένοι, στη παγωνιά, στη λάσπη, χωρίς οικογένεια, γιορτινό τραπέζι και θαλπωρή, πεταμένοι στους παγωμένους δρόμους σαν σκουπίδια



Πώς να μαζέψεις το μυαλό σου σε κάτι , όταν βομβαρδίζεται από παντού;;; Τι να χαρείς πια ;;;

Και ξαφνικά εικόνες από τη Πάτρα.
Ένας άνθρωπος και μερικοί συνεργάτες του, κατάφεραν τόσα σε μια πόλη 


Βοήθεια στους άνεργους με τις ελιές που λυμαίνονταν αστυνομία και παπάδες , βοήθεια στα παιδάκια με γεύματα να μην πεινάνε, δρόμοι, παραλίες, πάρκα, χωρίς αναθέσεις και ρεμούλες , βοήθεια στους γέροντες και στους ανήμπορους, βοήθεια και συμπαράσταση στους πρόσφυγες, βοήθεια στους συμβασιούχους του Δήμου να μην χάσουν τη δουλειά τους και και και ..............
Και μου λέτε ότι είμαι παθιασμένη με το ΚΚΕ , μας ειρωνεύεστε και μας επιτίθεστε με το παραμικρό και μας θεωρείται γελοίους.
Πώς μπορείτε;;;;;;;
Αυτός ο άνθρωπος και οι συνεργάτες του περπάτησαν , μάτωσαν τα πόδια τους 250 χιλιόμετρα για να σας ξεσηκώσουν και να αγωνιστείτε μαζί τους ενάντια στην ανεργία
Μια μικρή ομάδα ανθρώπων, αγωνίζονται κόντρα σε ένα διεφθαρμένο κράτος, κόντρα σε διεφθαρμένους πολιτικούς, μα το χειρότερο απ όλα, το μόνο που σε κάνει να σκας από στενοχώρια, είναι που αγωνίζονται για τον λαό, με τον ίδιο το λαό πολλές φορές να τους πολεμάει.
Όμως εμένα είναι η ανάσα μου, η παρηγοριά μου, η ελπίδα μου για ένα κόσμο καλύτερο, για να πάψουμε πια να βλέπουμε νεκρούς, φτωχούς,πεινασμένους, άστεγους ανθρώπους.

Για να σταματήσει πια

Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ
-Πώς μπορείτε και δεν ματώνετε με όλα αυτά γύρω σας;;;;
Πώς;;;;;

Πώς ανέχεστε να σας υποτιμούν, να σας εκμεταλεύονται, να σας κλέβουν αυτά που δικαιούστε;
Κοιτάξτε τους πως ζουν αυτοί ;;; Είναι αυτοί οι ίδιοι που σας λένε να κάνετε θυσίες και να φάτε ορφανά γεμιστά.
Αυτοί που τρώνε με χρυσά κουτάλια 
Αφιερωμένο από τον Βάρναλη , μια και το θυμήθηκε πρόσφατα ο Κουτσούμπας :

Σαράντα σβέρκοι βοδινοί με λαδωμένες μπούκλες
σκεμπέδες σταβροθόλωτοι και βρώμιες ποδαρούκλες
ξετσίπωτοι ακαμάτηδες, τσιμπούρια και κορέοι…
Αυτοί είναι έτσι. Όλοι τους 
Εύχομαι η καινούργια χρονιά , να φέρει γνώση , σύνεση, αγωνιστικότητα και υγεία σε όλους τους ανθρώπους, γιατί μόνο έτσι θα μπορέσουμε να δούμε μια άσπρη μέρα




απο το revolucionhellas






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου