Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Το σπουδαίο γεγονότο ... της εφαρμογής








 

  Davos 2016. Μαζεύτηκαν τα παγκόσμια κοράκια για να δώσουν εντολές ... και οι κότες όλου του ντουνιά για να ... τις παραλάβουν.

    Ομως ... κάθε σοβαρή εκδήλωση ... έχει και happenings. Ενα τέτοιο το παρακολουθήσαμε ζωντανά.

     
   Κανονικά πρέπει να έχει μείνει άφωνο και ένα παιδάκι του δημοτικού.



   Κάτι σοβαροί κύριοι ... ααα ... ήταν και ο δικός μας, ο κύριος Αλέξης ... και ένας παπούς με καροτσάκι ... έλεγαν πως είναι κακό να έχεις ένα κερί αναμμένο σε ένα δωμάτιο με δυναμίτες !!! Μα αυτό το μάθαμε στην τρίτη δημοτικού ... γιατί το λένε στην τηλεόραση ?? Αλλά κάτι θα ξέρουν αυτοί οι κύριοι.

    Ο παπούς στο καροτσάκι κάποια στιγμή είπε ... είναι η εφαρμογή ανόητε ή ηλίθιε ή βλάκα !!! Κάτι τέτοιο ... αλλά λένε κακές κουβέντες οι κύριοι στην τηλεόραση ??

    Εμένα αν μου έλεγε ο Γιωργάκης πως είμαι βλάκας ... θα του έλεγα και εγώ ... “εσύ είσαι βλάκας που το λές” ... αλλά ο κύριος Αλέξης είπε στον παπού στο καροτσάκι ... πως πρέπει να βγάλουμε τους δυναμίτες απο το δωμάτιο και τότε να ανάψουμε το κερί !!!

    Μπαμπά ... αυτοί οι κύριοι στην τηλεόραση ... θέλουν να βγάλουν κάτι δυναμίτες απο ένα δωμάτιο ... χωρίς να έχουν φώς !!! Είναι τρελλοί !!! Γιατί δεν παίρνουν ένα φακό ??

    Ρε μπαμπά ... τι σημαίνει εφαρμογή ?? Τα apps εννοούνε ??



    Γύρευε αυτός ο δικός μας ... ο κύριος Αλέξης τι βλακείες apps θα έχει στο τηλεφωνό του για να τον πεί ηλίθιο ο παπούς στο καροτσάκι !!!

    Πάντως όλοι λένε ... πως δεν μίλησε καλά αυτός ο παπούς. Δεν ήταν ευγενικός.

    Αλλά και ο κύριος Αλέξης ... έπρεπε να του δείξει τις εφαρμογές του.

    Εχει ο κύριος Αλέξης i-phone ή κυκλοφορεί με samsung ??

   Ομως αυτός ο άλλος κύριος που κάθεται με τον κύριο Αλέξη ... πρέπει να είναι ευγενικός. 
   Είπε πως είναι ικανοποιημένος ... με την εφαρμογή. Θα του έδειξε το τηλεφωνό του ο κύριος Αλέξης. Του άρεσε η εφαρμογή μας.
   Και αυτή η κυρία καλή φαίνεται. Θέλει λέει οπωσδήποτε ... να είναι και αυτή στην εφαρμογή !!! Δεν θέλει να φύγει !!! Μάλλον είναι φίλη μας ... μας αγαπάει αυτή η κυρία.
   Τελικά εκείνος ο παπούς με το καροτσάκι ... θα είναι ο κακός.  

   Μπαμπά πως λένε αυτή την κυρία που χαιρετάει ο κύριος Αλέξης ?? 
   Λαγκάρντ
   Μη λες βλακείες μπαμπά ... Λαγκάρντ είναι ... usb stick.
   
   Μανούλα καινούργιο αυτό το κολάν που φοράς ??
   Οχι παιδί μου ... οι κουραμπιέδες ... βελτίωσαν την εφαρμογή
   Ααααα ... έχουν τρελλαθεί όλοι με αυτή την εφαρμογή.

   Κυρία-κυρία τελικά θα μας πείτε εσείς τι είναι αυτή η ... εφαρμογή ??
   Ναι παιδιά μου !!! Την Δευτέρα να φέρετε απο ένα κατοστάρικο όλοι σας !!! 
   
   Ρε μάνα τέλειωσε το κωλόχαρτο !!!
   Πάρε χαρτί κουζίνας
   Γιατί ??
   Εκλεισε το εργοστάσιο η Softex
   Γιατί ??
   Η εφαρμογή παιδάκι μου. 

   Κοιτάξτε πόσα τρακτέρ δείχνει η τηλεόραση !!!
   Η εφαρμογή παιδάκι μου. 

   Μαμά κοίτα ένα παιδάκι 
   Η εφαρμογή παιδάκι μου

   Ζήτησα απ΄τον παπού μου playstation και μου είπε ... να δούμε το ασφαλιστικό παιδάκι μου. Τι σημαίνει αυτό ??
   Εφαρμογή παιδί μου. 

   Τι είναι αυτό μαμά ??
   Η εφαρμογή παιδί μου !!!

   Μαμά ... είναι κι΄αυτό εφαρμογή ???
   

  
Κρίμα το παιδάκι !!! Του έκαψε τον εγκέφαλο ... το γεγονότο.



Πηγή








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου