Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Είμαι «αριστερός»…







Στη Χούντα την βγάλαμε καθαρή η οικογένεια .Ο γέρος μας ηταν με τον "γέρο" και λίγο με την ΕΔΑ πριν ..."αριστερός" διάβαζε και ΑΥΓΉ που και που , και μας μεγάλωσε με το "βγάλτε το σκασμό" και "μην πολυμιλάτε ,βρίζετε αλλα απο μέσα σας" ...Μετά την Χούντα ο πατέρας πηγε με το Ζιγδη κι εγω για σπάσιμο στον Ρηγα Φερραίο .Εκεί έμαθα σπουδαία πράγματα οπως ,οτι το καθεστώς της ΕΣΣΔ και των δορυφόρων της ηταν ενα "ιδιότυπο εκμεταλευτικό καθεστώς " ,κατι σαν τη Χούντα τη δικιά μας ,αλλά πιο ανελεύθερο .Εν τω μεταξυ ο γέρος μου είχε καταλήξει στο ΠΑΣΟΚ και ήταν ενάντια στην ΕΟΚ που παλευε να μας βάλει ο Καραμανλής .Εμεις πάλι οι Ρηγάδες στεκόμασταν "κριτικά" απέναντι στην ΕΟΚ ,αλλά πιο πολύ ντροπαλοί είμασταν μη μας ταυτίσουν με τη Δεξιά ... Μετα όταν ήρθε το ΠΑΣΟΚ ο γέρος μου μ εβαλε στην ΔΕΗ ,αλλα υπήρχε όρος να γίνω ΠΑΣΟΚ ...για να μην τον στεναχωρήσω υπέκυψα παρ οτι ιδεολόγος . Ολη τη δεκαετία του 80 φωνάζαμε κοντρα στα κουμμούνια "Ουτε ΝΑΤΟ ,ουτε Βαρσοβια ,Εθνική ανεξαρτησία " , τους κοροιδεύαμε με τα "κόττερα του Φλωράκη" ,τα ρούβλια απο την Ρωσια , και δεν τους αφήναμε σε ησυχία για την στιγνή Ιμπεριαλιστική Επέμβαση της ΕΣΣΔ στο Αφγανιστάν ... μαζι και οι παλιοί μου σύντροφοι Ρηγάδες που πλέον είχαν γίνει κάργα ευρωπαιστές ..Θέλαμε παρέα με τον Αντρέα να την κάνουμε των λαών(την Ευρώπη) .Τα κομμουνια επέμεναν ακόμα οτι ειναι των μονοπωλίων !!! κολλημένοι εκει για χρόνια στην ..."κασσετα" 





Επί τέλους το τείχος του Βερολίνου έπεσε. Έχω κρατήσει κι ένα τούβλο(και είμαστε δύο πλέον στο σπίτι) . Κι ο Σοσιαλισμός έπεσε (χέστηκα). Γι αυτό κι είμαι υπέρ του Μάαστριχτ που θεσμοθετεί αυτά ακριβώς που τραβάω σήμερα. Χλωμιάζω στην ιδέα να βρεθώ έξω απ’ την Ε.Ε. Άμα βγούμε πως θα την κάνουμε Ευρώπη των… λαών; Και το ευρώ το έχω φυλακτό. Παλεύω εναντίον του… καζινοκαπιταλισμού. Ποντάρω στους παραγωγικούς και τίμιους καπιταλιστές. Με αέρα στα πανιά μου τον αέρα (κοπανιστό) του Ολάντ. Είμαι με την αλλαγή του Ομπάμα. Θαυμάζω τα εξευτελιστικά κουπόνια του συστήματος υγείας του. Και με την αλλαγή στη Λιβύη είμαι. Άσχετο το ότι δεν υπάρχει Λιβύη πια. Και με τους μισθοφόρους της Συρίας είμαι. Αλήθεια γιατί δεν βομβάρδισαν τη Συρία ακόμη; Και με την Αίγυπτο. Με όλους είμαι. Είμαι με την… Άνοιξη γενικώς. Σαν… μπούφος. Με τα αποπλύματα του ΠΑΣΟΚ κάναμε μεγάλο κόμμα. Έρχονται κι άλλοι. Και με τους ΑΝΕΛ είμαι. Κι ας με λένε Coco shanel νούμερο 0. Και ενάντια στο μνημόνιο είμαι. Αλλά υπέρ της αστικής τάξης και των μονοπωλίων που το εφηύρε (Που θα πάει θα τους τρελάνω). Και το ΚΚΕ θα έπρεπε να ρωτάει ποιον θα βάλει γραμματέα. Κι ο Στάλιν δολοφόνησε 15, 23, 27 και βάλε… εκατομμύρια. Και με τον Γκαίμπελς του Κατίν είμαι. Και με την απαγόρευση των κομμουνιστικών κομμάτων στις Βαλτικές χώρες είμαι. Και μονομάχος είμαι (στο Μεϊντάν  κι αλλαχού). Και ρεζίλης είμαι. Και σταυρό φιλάω ο… άθεος. Και βασιλικό (η γλάστρα να δούμε πότε θα μου ‘ρθει). Και κατουρημένες ποδιές φυλάω. Καραγκιόζης δεν ξέρω αν είμαι αλλά Χατζηαβάτη έχω.(Λαφαζάνης)
Τελικά τι είμαι;




"Αντικομμουνιστές να παραμένουμε και όλα τα αλλα χέστα " ...που λέει και ο ξάδερφος ο Χρυσαυγίτης ....και μου θυμίζει την γιαγιά μας την συχωρεμένη που μας έλεγε ΅"Ο θεός μας φύλαξε και δεν γινηκαμε κομμουνιστές "!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου