Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

OI ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ !

Ανοιχτή επιστολή - Απόφαση 
Προς: Κύριο Αντώνη Σαμαρά, α’ Κυβερνήτη 
Κύριο Ευάγγελο Βενιζέλο, β’ Κυβερνήτη
Αξιωματική αντιπολίτευση-συμπολίτευση και το κακό συναπάντημα. 
κοινοποίηση: παντού. 

……σκοτώνετε τ’ άλογα όταν γερνάνε και τα νιούτσικα αλυσοδένετε…… 
Ονομάζομαι Κατσάνος Θωμάς του Αλεξάνδρου και της Ευτυχίας, γεννημένος στην Πρέβεζα. Κάτοικος Θεσσαλονίκης. 

Αναφέρω τα πραγματικά μου στοιχεία (περισσότερες λεπτομέρειες για το άτομό μου, μόνον αν κάποιος με καλέσει επίσημα), για να μην θεωρηθεί ότι κρύβομαι στην ανωνυμία ή ότι αυτά που δηλώνω είναι μόνον λόγια αγανάκτησης. Είναι τελική απόφαση την οποία, εάν χρειασθεί, θα υλοποιήσω στο ακέραιο. 
Δουλεύω από 13ων ετών στις οικοδομές. Τα τελευταία 5 χρόνια είμαι άνεργος. Λόγο πολιτικών και οικονομικών συγκυριών που επικρατούν. Που όμως εγώ προσωπικά, δεν έχω καμία ευθύνη. Δεν «έφαγα» μαζί με κανέναν άλλον, ( Βλακεία μου; ) Δεν έκλεψα το δημόσιο, ( Δυστυχώς; ) Από τα ασφάλιστρα που εισέπραττε το ΙΚΑ από τους εργοδότες μου για εμένα, θα πρέπει να είναι αρκετές χιλιάδες όλα αυτά τα χρόνια, το μόνο ποσό που ωφελήθηκα, ήταν το κόστος μιας εγχείρησης αμυγδαλών πριν από 25 χρόνια και ενός σφραγίσματος δοντιού πριν από 2 χρόνια. Άρα το ΙΚΑ μέσο εμού και επί εκατομμυρίων μισθωτών, έχει τεράστια κέρδη !! ( Σωστό; ) Πάντοτε στις χρηματικές συναλλαγές μου απαιτούσα αποδείξεις, μη συναινώντας σε «κλοπή» του δημοσίου. ( Αιθεροβάμων ; ) Πριν 20 – 25 χρόνια πιστεύοντας, και εγώ, στην οικονομική άνθιση και οικονομικής σταθερότητας, της «πατρίδας μου», πιάστηκα στην φάκα των τραπεζιτών και προμηθεύτηκα τις πλαστικές κάρτες κατανάλωσης αγαθών. Πανέξυπνο και συνάμα πρόστυχο κόλπο χειραγώγησης αφελών ανθρώπων. Ιδέα που μόνον μοχθηρός και διεστραμμένος εγκέφαλος μπορούσε να συλλάβει. Δηλ. Τραπεζίτης !!!!! Δυο χρόνια πριν, όντας εγγεγραμμένος στον Οργανισμό Ανεργίας Εργατικού Δυναμικού, μου έγινε κατάσχεση, του από οχταετίας αγορασμένου με δόσεις, αυτοκινήτου μου. Την προηγούμενη δεκαετία το οικογενειακό εισόδημα ήταν τόσο μικρό που ούτε οι φοροεισπράκτορές σας, καταδέχονταν να ασχοληθούν μαζί μου και το κήρυτταν αφορολόγητο. Επίσης υπάρχουν δύο παιδιά, το ένα με σύζυγο και δύο μωρά, το άλλο άνευ. Όλοι τους άνεργοι, ή, στην καλύτερη εκδοχή, εκ περιτροπής απασχολούμενοι. Άθλια ανθρωπάκια, το ιερό δικαίωμα στην εργασία το μετατρέψατε σε απασχόληση. Το αιώνιο ανάθεμα σε σας και στα παιδιά σας. 
Τα τελευταία πέντε χρόνια έχω κάνει πάμπολλες αιτήσεις για εργασία σε διάφορους Δήμους, σαν σκουπιδοσυλλέκτης , με το εξευτελιστικό μισθό των 480 ευρο τον μήνα, η απάντηση είναι ότι δεν φτάνουν τα μόρια. Βεβαίως, για 100 θέσεις «εργασίας» γίνονται χιλιάδες αιτήσεις!! (τα γνωρίζετε καλύτερα από εμένα και σίγουρα με ποιο ανατριχιαστικές λεπτομέρειες). Πριν λίγο κατέθεσα εκ νέου αίτηση για σκουπιδοσυλλέκτης στο Δήμο μέσο ενός προγράμματος, του κατ’ ευφημισμό και μόνον, Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ. Παρεμπίπτοντος, όταν διάβαζα την ανακοίνωση για το συγκεκριμένο πρόγραμμα, είδα την υπογραφή του προέδρου της ΓΣΣΕ, «συνάδελφου» Παναγόπουλου. Αναρωτήθηκα, ποιο να είναι άραγε το μηνιαίο εισόδημα του «συνάδελφου»; Φαντάζομαι ότι θα είναι πολύ χαμηλό, περίπου σαν το δικό μου και των παιδιών μου, γιατί διαφορετικά δεν θα υπόγραφε για 540 Ε μικτά και μόνο για 5 μήνες !!!! (η απλή αριθμητική λέει ότι τα 480 Ε τον μήνα πρέπει να τα διαιρούμε με το 30, που μας κάνει 16 ολόκληρα ΕΥΡΟ, για κάθε ημέρα που θα έχω το θράσος να αναπνέω. Θέλω όμως να ευχαριστήσω θερμά τον συνάδελφο, που θα κόψω το τσιγάρο και θα βελτιωθεί η υγεία μου.) 


Έτσι λοιπόν, άθλιε κύριε Σαμαρά και τρισάθλιε κύριε Βενιζέλε,

Κηρύττω Παύση Πληρωμών Επ’ Αόριστον και Προς Όλους. 
Καλώ όλους όσους βρίσκονται στην ίδια κατάσταση με την δική μου, ακόμα και όσοι είναι σε λίγο καλύτερη κατάσταση, να πράξουν το ίδιο. Διαβεβαιώνοντάς τους, απόλυτα, ότι αν γίνουμε πολλοί δεν μπορεί να μας αγγίξει κανείς !!! Ασφαλώς το ξέρετε, άθλιε κύριε Σαμαρά και τρισάθλιε κύριε Βενιζέλε, γι’ αυτό τρέμετε και βγάζετε την μάσκα του καθωσπρεπισμού, επιδεικνύοντας τα γαμψά σας νύχια και τους δύο υπερφυσικούς σας κυνόδοντες, που στάζουν αίμα από τις σάρκες του μέλλοντός μας. 
Δηλώνοντας απερίφραστα και εν πλήρη συνείδηση ότι:
*Επειδή: για την οικονομική κατάσταση που έχω περιέλθει δεν είναι ευθύνη δική μου, κατά συνέπεια δεν υποχρεούμαι και δεν πρόκειται να πληρώσω κανέναν, 
*Επειδή: για να βρεθεί δουλειά είναι εντελώς απίθανο, γιατί σκοτώνουν τ’ άλογα όταν γεράσουν, το ξέρετε καλύτερα από εμένα, τρισάθλια ανθρωποειδή, την όποια οικονομία μπορέσω να κάνω θα μετατραπεί σε παιχνίδια στα εγγόνια μου. Πουθενά Αλλού !!!!!!!!!!!! *Επειδή: θεωρώ ότι από τους παράνομους τόκους, ( Οικονομικών παραγόντων ο χαρακτηρισμός και η ποιο τρανή απόδειξη ότι η δικαιοσύνη είναι τυφλή, κουφή και αναίσθητη), οι τράπεζες έχουν εισπράξει πολλαπλάσια από αυτά που υποτίθεται ότι τους χρωστάω. *Επειδή: το ΙΚΑ μέσω εμού, έχει εισπράξει αρκετές χιλιάδες. Απαιτώ αξιοπρεπή σύνταξη και φυσικά απόλυτα δωρεάν περίθαλψη, όποτε χρειασθεί και όχι με φάρμακα μαϊμού (γενόσημα ), αυτά μπορείτε να τα δίνεται στα δικά σας παιδιά και στα παιδιά εκείνου του καημένου νάνου, που τον βάλατε για υπουργό, επί της υγείας, Άδωνι τον λέγανε ; τρομάρα του, και το άλλο το φασιστόμουτρο, που τώρα τον έχετε για υπουργό, επί της παιδείας. Άθλιοι. *Επειδή: όσον αφορά το χαράτσι της ΔΕΗ, και της εφορίας, μόνον σαν κακόγουστο ανέκδοτο μπορώ να το εκλάβω, για ένα σπίτι λιγότερο από 40 τετραγωνικά ; ούτε λόγος να γίνεται, *Επειδή: τώρα ποια, δεν μπορεί κανείς να με φοβίσει και να μου δημιουργήσει καταθλιπτικές καταστάσεις, *Επειδή: δεν προτίθεμαι να προσφέρω ηδονή στους κανιβάλους <<δημοσιογράφους σας>> των Μέσων σας Μαζικής Αποχαύνωσης με την είδηση της αυτοκτονίας μου, *Επειδή: πιστεύω ότι κάποιος πρέπει να κάνει την αρχή, …..αν δεν καώ εγώ, αν δεν καείς εσύ, πώς θα φωτιστούν τα σκοτάδια…..λέει ο Μέγας ποιητής. *Επειδή: υπάρχουν χιλιάδες λόγοι για να αντισταθώ στην αισχρή πολιτική των τραπεζιτών σας και όχι μόνον, και ο πλέον σοβαρότερος, Το Μέλλον Των Εγγονών Μου, *Επειδή: οι γονείς μου δεν αντιστάθηκαν στους ξένους και ντόπιους φασίστες , για να εξευτελίζετε εσείς, σήμερα, κάθε έννοια αξιοπρεπούς εργασίας και διαβίωσης. Έστω και αστικής. Άθλιοι. *Επειδή: δεν σας αναγνωρίζω κανένα. Μα Κανένα, δικαίωμα στην διάλυση του όποιου κοινωνικού κράτους υπήρχε. Ακόμα και αυτού του αστικού. Τρισάθλιοι. *Επειδή: είναι ιερή υποχρέωσή μου να αντισταθώ στην μισάνθρωπη πολιτική σας, για το μέλλον των εγγονών μου και όχι μόνον, 
Α Π Α Ι Τ Ω Κ Α Ι Σ Α Σ Ε Ν Τ Ε Λ Ω. 
Παρά την μοχθηρότητα που σας περιβάλει, απεχθέστατοι κύριοι, σας δίνω ρητή εντολή σαν κυρίαρχος λαός, έτσι δεν λέει το σύνταγμά σας ; Εάν σας έχει μείνει ακόμα ίχνος ευαισθησίας, να ενημερώσετε άμεσα τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες σας, ώστε να μην τολμήσει κανείς τους να με ενοχλήσει. 
Επίσης σας προειδοποιώ, ότι σε περίπτωση διατάραξης της οικιακής μου γαλήνης τα αποτελέσματα θα είναι ολέθρια, οτιδήποτε δε, συμβεί, θα φέρετε στο ακέραιο, ολάκερη την ευθύνη. Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να το καταλάβετε, ακόμα και εσείς, ότι σε ενδεχόμενη κόντρα μαζί σας, εγώ δεν έχω να χάσω απολύτως τίποτα, απεναντίας μια αυταρχική αντιμετώπισή μου, ίσως κάνει κι’ άλλους, να σας μισήσουν και να αντισταθούν, και ίσως το μέλλον να μου χρωστάει χάρη γι’ αυτό. 
Εξ’ άλλου μια σπίθα είναι που βάζει πυρκαγιά. 
Η εντολή είναι ρητή και σαφής, ενημερώστε άμεσα τους πραιτοριανούς των υπηρεσιών σας, να μείνουν μακριά από εμένα. Αν ενδιαφέρεστε για την σωματική τους ακεραιότητα. Δεν συμμερίζομαι την άποψη: «υπάλληλος είναι και κάνει τη δουλειά του». Ποτέ οι βασιλιάδες δεν κόβανε κεφάλια, οι υπάλληλοί τους δήμιοι τα κόβανε, κάνοντας την δουλειά τους.
Ξεκίνησε αγανάκτηση, έγινε θυμός, ύστερα μίσος και το μίσος, απόφαση που περιμένει ευκαιρία υλοποίησης.
……….η ψυχή μου, μετά των αλλοφύλων……………
Χωρίς καμιά. Μα Καμιά, εκτίμηση για την υπόστασή σας, ελπίζω να πάρετε στα σοβαρά την επιστολή μου.
Με περίσσια απέχθεια και ελπίζοντας να είναι ανοιχτοί οι ουρανοί, σας εύχομαι, ολόψυχα να βρεθείτε στην ίδια οικονομική θέση με εμένα και όχι μόνο. Επίσης κύριοι της κυβερνητικής ληστοσυμμορίας, όταν λέτε στους προϊστάμενους σας, της Ε.Ε. του Δ.Ν.Τ. και της Ε.Κ.Τ. ότι ο Ελληνικός λαός, είναι ένας περήφανος λαός, κάντε μου τη χάρη να λέτε ότι υπάρχει τουλάχιστον ένας, φοροληστευμένος πολίτης, με εκ γενετής Ελληνική ιθαγένεια , που μόνο περήφανος δεν αισθάνεται με την σημερινή «επιλεγμένη» κατάντια του Ελληνικού λαού.
Βεβαίως γνωρίζω ότι δεν έχετε καταλάβει την εξουσία, με δικτατορία, όχι βέβαια ότι δεν θα το κάνετε και αυτό εάν σας πουν τ’ αφεντικά σας, αλλά καταπατάτε την εξουσία με τόνους ψευτιές. Τρομοκρατώντας τον απλό πολίτη, κυριολεκτικά κλέβετε την ψήφο του. Σφετεριζόμενοι την ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον. Δεν έχετε κανένα. Μα Κανένα, δικαίωμα να διαλύεται ότι χτίστηκε τα προηγούμενα χρόνια με ιδρώτα και αίμα, απλά και μόνον επειδή έτσι γουστάρουν τα ανθρωποειδή μέλη του Σ.Ε.Β., οι προϊστάμενοί σας δηλαδή.
Εγώ, και ελπίζω να είναι πολλοί άλλοι, δεν σας δίνω πλέον καμιά ανοχή. Καμιά πίστωση χρόνου. Θα σας ζητούσα να φύγετε από την χώρα, αλλά αυτό θα μπορούσε να γίνει από άτομα με συναισθήματα. Κυρίως ευαισθησία και φιλότιμο. Δύο συναισθηματικές αξίες, που εσείς κύριοι, τις παίζετε στο τζόγο «αξιών» του χρηματιστηρίου και συνεχώς τις χάνετε. Άθλιοι.
Έχοντας την πεποίθηση ότι κοντοζυγώνει η μέρα που οι νεολαία μας, <<θ’ αρπάξει τη μαγκούρα και θα δέρνει μια βδομάδα>> όπως λέει το λαϊκό άσμα, σας πληροφορώ ότι μιλώ συνεχώς σε φίλους, σε γνωστούς και βεβαίως στα εγγόνια μου, για την αθλιότητα των πολιτικών σας προτιμήσεων και των εντολών, τραπεζιτών και βιομηχάνων , που τυφλά υπηρετείτε.
Η μόνη διέξοδος από αυτή την άθλια κατάσταση που έχετε δημιουργήσει, άθλιε κύριε Σαμαρά και τρισάθλιε κύριε Βενιζέλε, είναι η πανηγυρική και ολοκληρωτική Ανατροπή του καπιταλιστικού συστήματος που τυφλά υπηρετείτε. 
Με περίσσια αηδία, σας εύχομαι μέσα απ’ τη καρδιά μου, ότι χειρότερο μπορεί να σας συμβεί.
Θωμάς Αλ. Κατσάνος. 
Θεσσαλονίκη Φθινόπωρο 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου