Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Νέα (δεύτερη) επιστολή Γλέζου στον Πούτιν





Αγαπητέ Βλαδίμηρε,

Κατανοώ απολύτως τη θέση σου. Είμαστε με την ΕΕ. Η αλήθεια είναι πως δεν είμαστε απλώς, αλλά έχει ξεραθεί η γλώσσα μας στο γλείψιμο. Είμαστε και με τους φασίστες της Ουκρανίας. Και με τον Ομπάμα. Ακόμη περιμένουμε τον άνεμο να πνεύσει από την εντεύθεν του Ατλαντικού όχθη. Και με τον κοντό τον γαμίκουλα Ολάντ είμαστε. Ελπίζουμε κι από κει. Και με την αραβική… άνοιξη είμαστε αλλά μας βγήκε ολίγον χειμώνας. Και με την αστική τάξη είμαστε. Και με τον καπιταλισμό. Κι αφού βρήκαμε πολλούς μαλάκες στη χώρα μου, λέμε τώρα να εξάγουμε την τέχνη μας.

Έτσι λοιπόν, αγαπητέ Βλαδίμηρε, σου ζητώ να κάνεις το μαλάκα για πάρτη μας. Εγώ όπως ξέρεις, είμαι αριστερός. Στα δέκα έξι μου κατέβασα τη γερμανική σημαία. Ήταν κι άλλος μαζί μου αλλά δεν ήταν καλός στις πωλήσεις και ξεχάστηκε. Μετά, διαφώνησα με την υποψηφιότητα των Μπελογιάννη – Πλουμπίδη, που πρότεινε το ΚΚΕ, διότι έτσι μπορεί και να γλύτωναν. Αργότερα πήγα με το Πασόκ, για να παλέψω από καλύτερες θέσεις τον Σοσιαλισμό (εναντίον φυσικά). Τελευταία σκεφτήκαμε να κάνουμε ένα άλλο κόμμα και να φέρουμε το Πασόκ σ’ εμάς, διότι εκεί μας είχαν πήραν χαμπάρι. Υπάρχουν κι ορισμένοι οπαδοί μας (βλαμμένοι), που θεωρούν πως κάνω για πρόεδρος της αστικής μας δικτατορίας. Κι αυτός που έχουμε τώρα στα επτά του ήταν αντιστασιακός.
Γι αυτό, Βλαδίμηρε, στο ζητώ εγώ προσωπικά, ο πρόεδρός μου και η… παναγία με την οποία τελευταία έχουμε τρυφερά και ουσιαστικά τετ α τετ. Α! στο ζητά και το απαύγασμα της διάνοιας, η σ. Δούρου.
Κάνε το μαλάκα λοιπόν! Άλλωστε, είναι ένας ρόλος στον οποίο εσείς, ως Ρώσοι, διαπρέψατε την τελευταία εικοσαετία. Συνεχίστε! Αγόραζε τις φράουλές μας, τα αγγουράκια μας (και δη τα καλυβιώτικα) και όλα τα ζαρζαβατικά μας, τα καρότα μας και τα υπόλοιπα σελινοειδή, διότι θα μαζέψουμε πολλά και δεν θα ξέρουμε που να τα βάλουμε. Δεν αναφέρομαι στις πατάτες, διότι αυτές τις πουλάμε μόνοι μας, σε αντιδιαστολή με την ΧΑ που τις χαρίζει.
Κι εγώ, με όλη τη σοβαρότητα που με χαρακτηρίζει, σε διαβεβαιώνω πως θα συνεχίσουμε να σ’ έχουμε χεσμένο εσένα και το λαό σου.

Με εκτίμηση
Ο στυλοβάτης Μ. Γλέζος 

{απο Στελιο Κανακη}

4 σχόλια:

  1. Ααααα, μετά απ' αυτό εγώ θέλω κι άλλη, κι άλλη, κι άλλη επιστολή. Πώς να το πω βρε παιδί μου;;; Εκστασιάστηκα! Ειδκά εκεί στην κατακλείδα που αναφέρεται η ...σοβαρότητα που τον διακρίνει. Τόση σοβαρότητα, πώς την αντέχει; Πώς;;;
    Ωχ... συγνώμη, ξέχασα ότι είναι ...ΑριστεροΔΕΞΙΟΣ, οπότε όχι μόνο τόση σοβαρότητα αντέχει, μα τόση κι άλλη τόση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειστε "κακοι" ....θα σας ακουσουν οι νεοσωτηρες του συριζος και θα ανεβουν στα καγκελα ουρλιαζοντας οτι προσβαλλετε τα "αριστερα" ιερα και οσια της φυλης ...Εξ αλλου ποιος θυμαται οτι ηταν η "αντιστασιακη" μουτσουνα του πασοκ του Ανδρεους ...

      Διαγραφή
  2. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΤΟΣΟΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΩΣ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ.. ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΒΡΩΜΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΑΛΙ;; ΣΗΧΑΜΕΝΟΙ... ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΙΧΑΜΕΝΟΙ ΤΕΛΙΚΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ολα τα λεφτα αυτο το ....σειχαμενοι τελικα φιλαρακι ! εκτος απο αυτο ειμεθα και αμΩρφΟτΕΙ ...οι ΑΙΛΥΝΑΙΣ

      Διαγραφή