Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Από θαύμα γλίτωσε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος απ' τους οργισμένους κομμουνιστές-μπολσεβίκους Παπαδημούλη-Στρατούλη






"Είδα το χάρο με τα μάτια μου σας λέω..."

Παίρνει πίσω τα περί συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ ο Αβραμόπουλος
«Με τα σημερινά πολιτικά δεδομένα και για τώρα, δεν τίθεται θέμα συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ»

Σε περίπτωση, που δεν εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας, προσφύγουμε σε εκλογές και δεν προκύψει αυτοδυναμία, αυτονόητο είναι ότι θα πρέπει να επιδιωχθεί συναίνεση απ΄όλα τα πολιτικά κόμματα του συνταγματικού τόξου, προκειμένου να εκλεγεί Πρόεδρος, τονίζει σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Δημήτρης Αβραμόπουλος, και διευκρινίζει προηγούμενες δηλώσεις του στην εφημερίδα «RealNews». Συγκεκριμένα αναφέρει ότι «με τα σημερινά πολιτικά δεδομένα και για τώρα, δεν τίθεται θέμα συνεργασίας της ΝΔ με τον ΣΥΡΙΖΑ.»

Οι διευκρινίσεις του υπουργού στο ΑΠΕ-ΜΠΕ έχουν ως εξής:



Ερ: Έχετε αναφερθεί πολλές φορές στο παρελθόν στην ανάγκη να επικρατήσει συναίνεση για να λυθούν τα μεγάλα προβλήματα του τόπου. Η συνέντευξή σας όμως στη «RealNews» εδωσε αφορμή για πολύ συζήτηση σχετικά με πιθανες πολιτικές διεργασίες και εξελίξεις...

Απ: Η απάντησή μου αφορούσε στο απώτερο μέλλον. Με τα σημερινά δεδομένα, η Βουλή μπορεί και πρέπει να εκλέξει Πρόεδρο Δημοκρατίας. Το ξεκαθάρισα χθες και το έχω πει και σε παλαιότερη συνέντευξή μου.

Στο ενδεχόμενο, όπως μου τέθηκε, δηλαδή τι θα συμβεί στην περίπτωση που δεν εκλεγεί Πρόεδρος, προσφύγουμε σε εκλογές και δεν προκύψει αυτοδυναμία, απάντησα το αυτονόητο. Ότι θα πρέπει να επιδιωχθεί συναίνεση από όλα τα πολιτικά κόμματα του συνταγματικού τόξου, προκειμένου να εκλεγεί Πρόεδρος.

Ερ: Ωστόσο, βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, όπως οι κύριοι Παπαδημούλης και Στρατούλης, αντέδρασαν...

Απ: Εγώ δεν αναφέρθηκα στον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά ούτε και ρωτήθηκα. Με τα σημερινά πολιτικά δεδομένα και για τώρα, δεν τίθεται θέμα συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ. Δεν υπάρχει κανένα περιθώριο. Ωστόσο, η ανάγκη για πολιτική σταθερότητα, όπως τόνισα και στη συνέντευξή μου, επιβάλλουν συναινετική προσέγγισηγια την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας από τη σημερινή Βουλή, ώστε η Ελλάδα να συνεχίσει απρόσκοπτα την πορεία της και να βγει από την κρίση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου